2013. április 28., vasárnap

andthatswhoiam XIV.

Sziasztok!

Újabb vasárnap, bár múlt hét óta mintha két évszázad telt volna el részemről, olyan lassan telik most meg az idő, na de a kis kitérő után ismét hozom a képeket.


Ha nem is szó szerint, de a zene mindig "megment". Ha jó kedvem van, ha rossz, ha unatkozom, ha utazom, el sem tudom képzelni már pl. hogy úgy buszozzak, hogy nem hallgatok zenét.


Amúgy is elég sok időt töltöttem a szobámban, de az elmúlt egy hónapban meg már-már betegesen sokat. Azért remélem, fog ez még változni.. :D


Hűséges vagyok, minden értelemben, a barátaimmal, szerelemben, és ezt el is várom másoktól is.


Azt hiszem, minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy jó barát vagyok, ha nem is ugrom azonnal, azért ha egy barátomnak nagy gondja van, mindenképpen megpróbálok legalább mellette lenni, ha segíteni nem is tudok.


Imádok fürdeni, bár mostanában inkább zuhanyozni szoktam, de kéthetente hétfőn délelőtt áztatom magam kicsit, sőt ilyenkor általában a kádban reggelizek. :D
De régen pl. ha nehéz dolgot kellett megtanuljak vagy érettségi előtt elég sokáig, a kádban tanultam, valahogy ott jobban ment. (Talán mert nem volt ott semmi, ami elterelje a figyelmem.)

Hát ennyi lett volna mára, további szép napot, kellemes pihenést!

16 megjegyzés:

  1. Mindegyik igaz rám, azon kívül, hogy sok időt töltök a szobámban. Az utóbbi időben szinte csak aludni járok haza. :) Mozdulj ki Te is minél többet! Főleg, hogy itt a jó idő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, egyelőre nem nagyon van rá igényem, remélem, nem fog már túl sokáig tartani :(

      Törlés
  2. Rám is igaz mind, bár szerencsére egyre többet kimozdulok már, csak télen nehéz engem rávenni bármire is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én ha tehetném szerintem egy hónapig ki sem moccannék a házból most... Amúgy is nehezen mászkálok el, bár csak rá kell vennem magam, és általában utána meg örülök, hogy mentem, de mostanában nem is vagyok túl jó társaság :D

      Törlés
  3. Hogy lehet a kádban reggelizni??? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilván költői kérdés, szerintem a génjeimben van, a tesóm is szokott, próbáld ki egyszer. :D
      Néha amúgy kávézni is vagy télen teázni szoktam kádba .. :D

      Törlés
  4. Rám is igaz mind. =) Bár mostanában kicsit leszoktam a zenehallgatásról... Frissíteni kellene már a tracklistát a telómon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nálam mindig van pár aktuális kedvenc.. :D

      Törlés
  5. Szinte mindegyik igaz rám is, habár, hogy végre itt a jó idő, most már nagyon vágyom a szabadba! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nálam a meleg inkább negatív tényezőként van jelen :D

      Törlés
  6. az utolsó kivételével mindegyik igaz rám is. :)
    zene nélkül mit érek én. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, múltkor épphogy kibírta hazáig, hogy nem merült le, már a buszon pánikba estem, hogy mit fogok csinálni zene nélkül :D

      Törlés
  7. Én is hasonlóan vagyok a dolgokkal, kivéve a fürdés, én inkább zuhanyzom, ha "fürdeni" támad kedvem, akkor elmegyek egy fürdőbe/strandra :). Sajnos én is sokat vagyok a szobámban, de holnap bicóval megyek munkába, hogy ellensúlyozzam ezt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én nem voltam strandon kb. 5 éve, meg előtte 5 évvel se :D
      És nem is nagyon szándékozom, nyáron itthon a medence oké, aztán kész :P

      Törlés
  8. A kádas dolog nálam több sebből is vérzik :D
    Nem szeretem a kádban áztatni magam, kb félévente 1szer jön rám, délelőtt nem bírok meleg vízhez érni, ezért is inkább este elalszok fürdés közben, mint sem, hogy reggelre hagyjam a fürdést és a végén áááá kádban reggelizni, soha nem bírnék, sőőt reggelizni sem szoktam nagyon :D
    A többi nagyjából igaz rám is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem reggelizek, de nem tudom minek mondják akkor a napi első étkezést.. :D
      Olyan 10-11, de van hogy 1-2 körül eszek első körben, és néha ez épp a kádban történik... :D

      Törlés