2013. április 21., vasárnap

andthatswhoiam XIII.

Sziasztok!

Megint vasárnap, így megint jövök a kis képes-sztoris bejegyzéssel.


Szeretem a Spongyabobot, régen nagyon nagyon imádtam, ez most már alábbhagyott, de a mai napig nagyon szeretem, egyébként egy plüss Spongyabob (is) az alvótársam.


Szeretek kapni is és írni is levelet, sokkal személyesebb, mint egy e-mail, és szerintem annyira megvan a maga varázsa.


Ez gondolom nem meglepő, hogy szeretem a hosszú hajat, magamon mindenképpen, de eleve hosszú haj-párti vagyok, persze nem mondom, hogy csak akkor lehet nőies egy nő, ha hosszú a haja, sőt bizonyos kor után elvileg nem is áll jól az embernek, mindenesetre egyelőre imádom a hosszú hajat. :]


És a nyuszikat is imádom, annyira édesek, kis szőrgombócok, régen rövid ideig volt nyuszink, hát teljesen oda voltam érte. :3


Általában nem vagyok el csendben, ha más nem, legalább TV vagy zene kell "háttérzajnak", régen így is aludtam, ment a háttérben a zene, már egy ideje elhagytam ezt, de mostanában meg TV mellett tudok csak elaludni.

Rátok igaz valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

11 megjegyzés:

  1. Én is szeretek levelet kapni, mert az általában azt jelenti, hogy valami más is van a borítékban. :D Általában ékszer. <3
    Én nagyon szeretném a hosszú hajat, ha lenne idegzetem megnöveszteni. Bár én az enyémet hosszúnak nevezem. :D Nekem ez már hosszú.
    A nyuszik tényleg cukik! =)
    Én ha otthon alszok, akkor TV-re alszok el, és mindig megy valami háttérzaj gépezés közben is. =)

    VálaszTörlés
  2. a spongyabobot mindig néztem. De angolul. :D Semmi értelmes nem volt benne, de imádtam. :D
    A nyuszikat meg én is szeretem. Volt is egy nyuszim régebben. Az albinó féle, fehér szőr, vörös szemek. :D Öcsémnek is volt, meg egy másik rokonunknak is. Rólunk nevezték el őket. Már egy jobb helyen vannak. :(
    Azóta nem félek a fülüknél megfogni őket. Előtte nagyon féltem, mert nem akartam bántani őket.

    Barátom olyan, aki ki nem állhatja a csendet. Nekem néha az agyamra megy már a zene mániája. Mindig szólnia kell valaminek elalváshoz, de kompromisszum gyanánt ShowderClub megy, mert nem bírom a csörömpölést. :D Főleg nem egyszerre 7 hangszóróból éjszaka. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a mesékben sokszor nincs értelmes :D
      Jajj igen az albínó nyuszik nagyon szépek (meg minden albínó állat). :]

      Törlés
  3. mindegyik igaz rám is. :)
    a nyuszikat imádom, most anyáékat fűzöm, hogy hagy lehessen törpenyuszim, de nem engedik. de egyszer majd megenyhül a szívük. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj azok olyan édesek, én egeret akarok megint, de egyelőre nem lesz még :(

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Én nem tudtam megszeretni spongyát. Nem is nézem azokat a csatornákat amiken megy így ez az őrület főleg elkerült. De amikor körülöttem már mindenki rajongott érte gondoltam megnézem én is. Elcsíptem egy részt majd 10 perc múlva csak ennyit tudtam kinyögni: "Mi a fene ez? O_O" (nem pont ilyen finom szavakkal :D) Szóval mi ennyiben is maradtunk. :D
    Régen sok emberrel leveleztem, jó visszagondolni ezekre az emlékekre. Tényleg van egy hangulata a dolognak. :)
    Kiskorom óta azt gondoltam, hogy ha nő akkor hosszú haj. :) Aztán kipróbáltam pár rövid frizurát amiket szerettem is, de mindig vissza kacsingatok a hosszú felé. Viszont mikor hosszabb a hajam, mindig olyan ronda, lapos, semmilyennek látom. ^^" Aztán jön valami (pl. egy csodaszép hosszú barna paróka) és megint hosszú hajat akarok mint ahogy most is. :D
    Imádom a nyuszikat, számomra a cicák mellett ők a legcukibb állatok. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó én imádtam régen a Nickelodeon-t meg kb minden mesét rajta.. :]

      Törlés