2013. április 7., vasárnap

andthatswhoiam XI.

Sziasztok!

Ismét vasárnap, így jelentkezem az újabb bejegyzéssel ebből a sorozatból.


Imádom dekorálgatni a szobám, mindig kitalálok valamit, ha csak kis apróságot is, hogy valamit máshová teszek vagy kicsit átrendezem, de mindig csinosítgatok rajta.


Sokszor azt érzem, hogy nem is igazán konkrét dolgoktól vagy állatoktól kell félni, hanem az emberektől.. Mert végül is, ők tudnak leginkább bántani szerintem. :(


Logikusnak tartom magamat, és kikészít, ha valaki nem ért valamit, itt most nem matek példákra gondolok, hanem ok-okozati dolgokra, meg ilyenekre. Ennél jobban csak az tud kiakasztani, ha  valaki olyat tesz, amiben nincs logika, és nem is tudja megmagyarázni, miért..


Bármennyire is szarul vagyok, és látszik is, általában próbálok nem túl ingerült és bunkó lenni, bár ez nem mindig jön össze..


Nincs mit szépíteni ezen, az vagyok. Még mindig hiszem, hogy vannak olyan emberek, akik mindig mellettem vannak, ha kell, hogy lesz jobb, stb, stb. És talán addig jó, míg naiv vagyok, különben szerintem totál begubóznék és szóba se állnék kb. senkivel.

Hát, ez megint nem sikerült túl pozitívra, de higgyétek el, rajta vagyok az ügyön...

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. 'Jobbulást' kívánok neked lelkileg, remélem azért kicsit már jobban vagy ^-^
    Én is logikusnak tartom magam és utálom, ha valakinek elmagyarázok valamit és nem fogja fel, hogy ez így értelme és logikus! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen. Na ja, csak sajna sok a menthetetlen eset :S

      Törlés
  2. Ember az embernek farkasa. És milyen igaz ez :-(

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó három rám is igaz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig Te pont nem tűnsz valami naivnak :]

      Törlés
  4. Majdnem mindegyik igaz rám is. Ami nem az az, hogy én nem tudom azt mutatni, hogy jól vagyok, ha nem így van... Ha rossz kedvem van azt látszik rajtam és akkor úgy is viselkedem, ezen nem tudok változtatni :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze én sem azt mondom, hogy észrevehetetlen, mert aki ismer már eléggé, annak úgyis feltűnik, de így idegeneknek általában nem.

      Törlés
  5. Mindegy, milyen álláspontot képvisel valaki, ha megvan a sütnivalója, megérti a másik logikáját. Csak éppen egyre inkább gyűrűzik be a "nem kell tudnom semmit, mert szép vagyok" tömege (lásd jövő héten Viasat3 vagy most Youtube-on a keresőbe beírva: A nap kering a föld körül), és hiába erőlködünk hogy megértessük a másikkal a mi logikánkat, természetesen ennek az lesz a vége, hogy mi idegesítjük fel magunkat, mire a másik csak ennyit kérdez a végén: "Most meg mit pörögsz ezen? Nem értem."
    És itt kezdődnek az alapvető problémák...
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy sokszor nem csak a szépek hiszik, hogy okosak, mikor nem, ilyen műsorokat próbálok nem is nézni, ha nagy ritkán mégis belefutok, csak megrökönyödök és pár perc után abbahagyom az önkínzást.. :D

      Törlés
  6. Rám az igaz, hogy logikusnak tartom magam. És szintén kiidegel ha nem látják az ok-okazati összefüggéseket és egy dolgot 3x el kell magyaráznom.
    Viszont látszik rajtam ha rossz kedvem van. Igyekszem nem nyavalyogni, de nem igazán tudom eltitkolni se.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképzeltem, hogy Te is kb olyan lehetsz ilyenkor, mint én.. :DD
      Ezt egyébként gyűlölöm, hogy van az a szint, amikor már olyan ideges vagyok, hogy elröhögöm magam :D

      Törlés
    2. Szerintem egyre gondolunk. :D Olyan fejeket tudok vágni, de igyekszem önuralmat gyakorolni és csak belül "dühöngni". :D
      Utána már én is röhögök, hogy ez nem lehet igaz. :D

      (Nem tudom miért, de eltűnt mindenhonnan a korábbi képem. :( Tőlem is, meg úgy látom máshonnan is. Roppant bosszantó. :( )

      Törlés
    3. Na igen, én is, bár főként akkor tudok nagyon dühöngeni, amikor nem tehetek a dolog ellen semmit (mikor máskor? ha tehetek teszek..), amire barátnőm mindig leugat, hogy "tudsz rajta változtatni?? nem?? nem. akkor??" :D
      Ez volt velem is, de most nekem ennél a hozzászólásodnál mutatja, csak a többinél nem :O

      Törlés
  7. Az első kivételével rám is igaz mind.
    Bár én inkább bizalmatlan vagyok az emberekkel szemben, mintsem félek tőlük. Az a baj, hogy túl jóhiszemű vagyok, és mindig adok mindenkinek még egy esélyt... és ezt használják ki.
    Szóval, hiába jön valaki fehér zászlót rengetve, akkor is nehezen hiszem el...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig megfogadom, hogy nem leszek túl jószívű, de eddig sosem jött össze.. Viszont már nem egyszer volt, hogy nem hallgattam a saját megérzésemre, ezért ütöttem meg a bokám, így lehet legalább arra kéne hallgatnom :D

      Törlés
  8. A szoba dekorlálás nálam is mindig megy. Ma például virágfutattót készítettem az egyik dudvámnak. :D És nagyon tetszetős lett a végeredmény. =)
    Én is nagyon logikus embernek tartom magam, és sajnos a naivság is igaz rám is. Általában mindig a jót feltételezem az emberekről... De azért azt nem szoktam hagyni, hogy átverjenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos jó lett :]
      Nálam a virágok sajna nem maradnak meg, egy árva bambuszom van csak már lassan 3 éve, bár szerintem az sincs a legjobb állapotban... :D

      Törlés
  9. az első kivételével rám is mindig igaz. régen naivabb voltam, most már kevésbé, de sajnos még mindig elhiszem, hogy az az ember, aki már egyszer becsapott azért jelenik meg az életemben, mert jóvá szeretné tenni azt amit csinált. aztán rájövök, hogy mégsem... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ismerős, általában ha másodszor is eljátsszák a bizalmam, onnantól már nem nagyon lehet visszaszerezni

      Törlés
  10. Az utolsó kivételével rám is igaz mindegyik, az első különösen! :) Kiskorom óta állandóan átrendeztem a szobámat, totál ki tud kapcsolni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is, bár a takarítással és a sütéssel is így vagyok :]

      Törlés