2013. március 7., csütörtök

Újabb örömadag

Sziasztok!

Igen, tudom, hogy nem akarok költeni, de van, amire lehetetlen nemet mondani.. Bár ebből minimális az az összeg, amit fizettem, vagy amit most. 



Ezt a 10 db-os körömmargaréta csomagot még múlt hónap közepén rendeltem e-bay-ről, meglepően hamar ideért, és amennyire vártam, a héten annyira nem volt időm szórakozni vele... Ez még kedden ért ide, a többi tegnapi szerzemény.


Ezt Miss Sporty spirált egy játékukon nyertem, nagyon örülök neki, főleg, hogy egy előző, hasonló nevű spirál nagyon nagy csalódás volt, elöljáróként annyit elmondhatok, ez tök más!


Egy ideje már szerettem volna egy ilyen sötétzöld fülbevalót, az egyik eurós-féle boltban láttam egy 3 db-os szettet kemény 150 Ft-ért és gondolkodás nélkül betettem a kis kosaramba, de kettőt kellett venni, tehát hogy 300 Ft legyen a végösszeg, ezért vettem egy ugyanilyet is szürkésben, így fizettem 6 pár fülbevalóért 300 Ft-ot.


Ez lenne az a bizonyos, amibe belezúgtam. :]


Ezt a cipellőt pedig a barátnőmtől vettem, nevetséges áron, potom 500 Ft-ért, mindig is szerettem a western csizmákat, és ez is tetszik, jó is, így úgy voltam vele, ha egy szezont kibír, már megérte. (Azért remélem, többet is fog :D)



Ennyi lenne eddig a hétre, nagyon örülök mindegyiknek, remélem 2 héten belül ideér a többi e-bay-es cucc is. :]

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

6 megjegyzés:

  1. WoW! :D
    Nagyon jók! :))
    A körömmargaréta mennyi volt? (gondolom jobban megéri rendelni, mint venni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát a 10 darabos csomagot kevesebb, mint 500 Ftért vettem, innen:
      http://viewitem.eim.ebay.hu/10X-False-Nail-Tips-Art-Display-Practice-Wheel-Board-3/180758768232/item?transId=971189965008

      Törlés
  2. A fülbevaló nagyon tetszik,és még olcsó is :-) a cipő meg egyedi darab,még nem is láttam ilyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy voltam vele, hogy akkor üsse kavics, választom mellé a feketét :D

      Törlés