2013. március 11., hétfő

Szombati szerzemények

Sziasztok!

Már mondta, hogy szombaton találkoztam Esztivel, PAncsival és Rékával. Rögtönzött sminkbőrzét tartottunk a csajokkal, mindenki bedobta az asztalra, amit vitt, és megkezdődött a válogatás. Most csak egy csoportképet hozok, aztán majd szép lassan a tesztekkel is jelentkezem, bár ma a fél délutánom a fényképezésre ment el, valahol az éterben eltűnt a képek kb fele... Na mindegy, majd holnap újra nekiállok..

Amiket én zsákmányoltam:


Eszti volt olyan édes pofa, és varrt nekem egy ecsettartót, iszonyatosan tetszik, és már most imádom. :]
Az essence BB Krémet és az avonos kaviáros maszkot és krémet is előre megbeszéltük, a többit meg úgy válogattam, volt még egy rózsaszín avonos szemhéjpúderdúó, ami végül Bettinél kötött ki, illetve a kék (Kate Moss) parfümöt is Neki választottam, de nem tetszett Neki, így rám maradt. :]
Van itt még egy csillámos Lora lakk (ezt az egy lakkot hoztam el, magam is meglepődtem :D), egy avonos szemhéjpúderduó, amivel ha minden igaz, holnap smink is lesz, egy Victoria Beckham parfüm, alverde rúzs, oriflame rúzs, essence I <3 Stage szemhéjpúderalap és Vampire's Love szempilla hosszabbító cucc.

Mindenre nagyon kíváncsi vagyok, az ecsettartót ha minden igaz, a hétvégén élesben is fogom használni, így pont jókor jött. :]
(Ez meg a reklám helye, Esztitől rendelni is lehet ilyen szép ecsettartókat!)

Mire vagytok legkíváncsibbak? Írjak majd a parfümökről is, vagy hanyagoljuk inkább? Megvan valamelyik termék Nektek ezek közül? Ha igen, szeretitek őket?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

32 megjegyzés:

  1. Ú cuki nagyon az ecsettartó:)Az essence BB-re pedig nagyon kíváncsi vagyok, meg az Avonos kaviáros cucc is vonz:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma ki is próbáltam a BB-t, egyelőre elég fura :D

      Törlés
  2. szerintem illatokról nagyon nehéz jól írni, de ha gondolod, szívesen olvasnám azt is. :)

    VálaszTörlés
  3. hú olyan planet spa krémem és maszkom nekem is van. ugye milyen szép gyöngyházas a krém és aranyos a maszk?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tök meglepődtem, mikor kinyitottam őket, hogy wow, hát ezt meg hogy :D

      Törlés
  4. Nagyon aranyos lett az ecsettartó *-* én használom az I <3 Stage szemhéjpúderalapot és érdekelne a teszt az essence bb krémjéről. Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szemhéjpúderalapban eddig pozitívan csalódtam :]

      Törlés
  5. Engem pedig minden érdekelne :)
    Köszönöm a szemhéjpúdert :)
    Szegény Kate Moss meg tényleg nem volt az én illatom, nem volt rossz, de inkább az édes-gyümiseket szeretem, illetve mondtad is, hogy ha nem tetszik, akkor megtartod. Szerintem Nálad jobb helyen van :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivi :]
      Jó, mert eddig mindig 1 parfümöm volt, most lett 5 :D

      Törlés
  6. Az avonos kaviáros termékekre kíváncsi vagyok, nekem ez a fajta szemkörnyékápoló van meg és az nagyon jó. Persze mindenről jöhet vélemény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy még szemkörnyékápolójuk is van ilyen :O

      Törlés
  7. Engem az az essence szempilla por, vagy mi a fene érdekelne, nézegettem már róla videót is és erősen gondolkoztam, hogy megvegyem e :)
    Ez az essence szemhéjalapozó is már rég óta tervben van, a mai nap után pedig pláne vágyok egy jó szemhéjalapra (estére összegyűlt a szemhéjfesték egy csíkban, bár 13 óra és egy edzés után nem csodálkozom rajta).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi, majd sietek velük akkor :]
      Erről a szemhéjalapról még túl sokat nem tudok mondani, de elsőre pozitív, viszont a colour arts-ot csak ajánlani tudom :]

      Törlés
  8. Az ecsettartó irtó cukii! ) Én a kaviáros termékekre lennék nagyon kíváncsi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A héten úgyis ki akarom próbálni :]

      Törlés
  9. A kaviàros készitmènyek ÉRETTEBB BÖRRE valòk,nem fatal lànykàknak.Egy ,,öreg,, Avon tanàcsadó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolúte nem szeretnék kötekedni, de ez egyik katalógusban sincsen feltüntetve hogy mondjuk 25+ vagy 30+, nyilván nem ok nélkül, öregnek meg nem mondanám magamat, de "fiatal lánykának" sem titulálnám. :]

      Törlés
  10. Nagyon szép lett az ecsettartó :) Az avonos termékekről érdekelne teszt, mert sajnos amiket eddig próbáltam attól a márkától elég kevés cucc vált be (persze ami bevált azt szeretem), de vhogy drágának tartom őket.

    VálaszTörlés
  11. Naszóval.. eltűnt a kommentem...
    Örülök, hogy tetszik minden, kíváncsi leszek a kaviáros termékekkel milyen tapasztalatod lesz. Szerintem "unknown" hozzászólónak nincs igaza, a kaviáros, meg általánosságban a Planet Spa termékek nincsenek korhoz kötve, sőt, a fiatal (20-30 közötti) korosztály kifejezetten szereti őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma kipróbáltam, de a maszkkal nagyon megszenvedtem, hogy lejöjjön.. :D

      Törlés
    2. Nekem nagyon jól ki szokott száradni, mondjuk az első alkalommal én is kínlódtam vele. Addig hagyd az arcodon, amíg érzed,hogy már eléggé húzza, és alulról, a szélektől kezdd el leszedni. Nekem legalábbis így vált be.

      Törlés
    3. Úgy csináltam, csak nem tudom, lehet hogy túlságosan is vékonyan kentem fel? Csak mert félcentinként szakad az egész :D

      Törlés
    4. Lehet,hogy túl vékonyan kented fel,de igazából nem tudom, én is kíváncsi lennék az okra,hogy miért van ez,mert egy régi szintén avonos zöld teás maszkkal én is így jártam ahogy te is Klau.
      Mondjuk nem is használok ilyen maszkokat inkább a krémes,vizes állagú tisztítókat részesítem előnyben.

      Törlés
    5. Hétköznapokra én is, de így néha azért jó ilyen "mélyeben" belemenni, majd legközelebb picit vastagabban kenem fel :]

      Törlés
  12. Nagyon jó dolgokat zsákmányoltál ügyi vagy. :)
    Cuki az ecsettartó táska. :)
    Ezekre vagyok a legkíváncsibb :kék Kate Moss parfüm,Lora lakk, Victoria Beckham parfüm, alverde és oriflame rúzs és a kaviáros termékek.

    Utóbbival kapcsolatban teljesen igazad van tényleg sehol nem tüntették fel,hogy érett bőrre való és a megcélzott korosztályt sem.

    VálaszTörlés