2013. március 13., szerda

Steel My Heart

Sziasztok!

Sajna szombaton ahogy hazaértem, egyből mostam le a lakkom, ami egyébként annyiból állt, hogy az Nfu Oh 61-es lakkja, a gyűrűsön pedig a Kiko Peacock Green, kifejezetten Eszti kérésére, és egyébként a nagy sietés miatt elég csúnya is lett, de alapból valamiért megint elég csúnya lett a körmöm, így inkább a hosszától megváltam.
Aztán vasárnap a Catrice - Steel My Heart után nyúltam, és most valahogy annyira megtetszett magában, hogy nem is kentem rá fedőlakkot.

Két rétegben használtam, nem egészen mattnak mondanám, inkább olyan "suede" hatásúnak.

Természetes fényben:


Vakuval:


Nagyon tetszik, de még mindig félelmem ez, hogy fedőlakk nélkül nem olyan tartósak a lakkok, de majd még elválik a dolog.

Nektek hogy tetszik?
Megvan ez a lakk? Ha igen, szeretitek? Matt vagy fényes verzióban tetszik jobban?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

15 megjegyzés:

  1. Na most ebbe is szerelmes lettem :D
    A holo körmeid nagyon tetszettek egyébként,bár a kávézó hülye világításában nem tudták megmutatni teljes szépségüket,de akkoris... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ez megnyugtat, tegnap este újracsináltam, így majd láthatod vakufénynél pompázni is :D

      Törlés
  2. Nagyon szuper színe van.nekem mindkettő verzióban bejön.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És hamarosan jön egy harmadik verzió is ;]

      Törlés
  3. Nagyon szép :) Nekem mind2 változat tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is értem egyébként, mért vonják ki :(

      Törlés
  4. Nekem fedőlakk nélkül tetszik nagyon, megvan, de még nem próbáltam ki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szégyelld magad :O
      Tessék kipróbálni! :]

      Törlés
  5. Hordtam már így is, úgy is:) Mindegy...

    VálaszTörlés
  6. Fedőlakk nélkül tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színe van különleges. :)
    Fényes verzióban jobban tettszik. :)
    Nem tudom pontosan meghatározni a színét,de nagyon sötét barnának látszik csillámokkal ilyen élőben is??

    VálaszTörlés