2013. március 29., péntek

Pénteki kedvencek - Ewan McGregor

Sziasztok!

Ma is egy kis képessel jövök a pénteki kedvencekben, ezúttal Ewan McGregor a "szerencsés".

Nem rossz képességű a pasas (ha értitek.. :D), és elég sok filmben, sokféle szerepben látható, részemről Ő is olyan színész, akinek eddig szinte minden szereplése tetszett, és hitelesnek tudom mondani.

Az első olyan filmszerepe, ami szerintem a népszerűségét hozta, a  Trainspotting, amit egyébként már vagy 10× láttam, de még mindig imádom, betegesen jól játszotta Renton szerepét.
De nem csak ilyenekben lehetett látni, a teljesség igénye nélkül pár kedvencem, amit nyugodtan ajánlanék a hasonló ízlésű embereknek:
- Éjjeliőr A Hullaházban
- Velvet Goldmine
- Moulin Rouge (EZ örök kedvenc belőle)
- Nagy Hal - ehhez mondjuk hangulat is kell nálam, de nagyon jó
- Maradj!
Ezen kívül még a 3 "új" Star Wars részben is láthattuk Obi-Wan szerepében.
A többi filmét is szerettem eddig, de ezek a nagyobb kedvencek. :]

És akkor egy kis eyecandy így péntek reggelre.














Tipikusan olyan pasi szerintem, akinek jót tett az idő múlása, már nincs olyan kis pubi feje. :]

Ti szeretitek Ewan McGregor munkásságát? Van abszolút kedvenc filmetek, amiben szerepel?
Ismeritek az általam felsorolt filmeket? Ha igen, szeretitek őket? Ha nem, meg fogjátok nézni valamelyiket?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Teljesen elfelejtettem, hogy a Moulin Rouge-ban is játszik. Pedig amit belinkeltél dal, imádom! Kiráz a hideg ahogy elkezd énekelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hajlamos vagyok elfelejteni, de mindig eszembe jut :D

      Törlés
  2. én imádom! :)
    a Star Wars-okat főleg, bár nem olyan jók, mnt az első három rész, de Obi-vant és Anakint nagyon jól alakítják benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régen nem voltam érte oda, de megszerettem nemrég, bár azt hiszem, nem mostanában fogom megnézni a régi 3. részét, vagy hát ki tudja.. :D

      Törlés
  3. Nagyon kedvelem. Imádom a motoros utikönyvét is, a Hosszabb úton Afrikábant. Nagyon szórakoztató stílusban ír.

    A Velvet Goldmine régóta tervben van, miatta és Christian Bale miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azt nem olvastam még, basszus, tényleg, abban Bale is játszik, én leginkább Jonathan Rhys Meyers-nél akadtam el benne :DD
      Amúgy nagyon tetszik, érdekes világot mutat be :]

      Törlés
  4. Kedvenc színészem :) Imádom a sokszínűségét, az Angyalok és Démonokban is játszik még, meg én A sziget-ben is nagyon szeretem. Az abszolút favorit nekem is a Trainspotting, de pl. bírom azokat a filmjeit is, amikben ilyen szépfiút alakít, mint pl. a Pokolba a szerelemmel!-ben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeket még pont nem láttam, de köszi a tippet, úgyis azon gondolkoztam, kéne filmet nézni, de nem tudtam mit :P

      Törlés
  5. Nekem is a Sziget jutott rögtön eszembe róla :) Az is egy nagyon-nagyon jó film, meg nekem a Lazacfogás Jemenben is tetszett (ez az a film, amit legutoljára láttam vele). És szerintem is a javára válik az öregedés :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vele? :O :D (bocsii :P)
      Egyébként ezt sem láttam, sőt, nem is hallottam róla, szóval gyarapodik a kis néznivalóim listája :D

      Törlés
  6. Nagyon szeretem, a Moulin Rouge nálam is abszolút kedvenc. Egy időben rongyosra hallgattam. :)

    VálaszTörlés
  7. Volt egy nagyon beteg, Sekély Sírhant c.filmje is.. még "kistacskó" korából, hosszú hajjal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, az is ismerős, de szerintem csak akartam nézni, ideje pótolni :D

      Törlés