2013. március 23., szombat

Örömcsomag Biától

Sziasztok!

Bia amúgy is egy nagyon szimpi, kedves csaj, bár sajna még nem tudtam Vele élőben találkozni, már nagyon jó lenne.
Most a Tőle kapott dolgokat mutatom meg, egy részét tudtam, de volt olyan is, ami meglepi volt.



Ennyi sok mindennel lepett meg, amúgy is imádok csomagot kapni, de most különösen jól esett.

Piperék és egy kis rágó:


A meglepi póló:


Erről nem tudtam, de írt egy kis levélkét, hogy elküldi, mert szerinte jól állna, hát azt kell mondjam - minden nagyképűság nélkül, hogy igaza lett.



A többi felső pedig ilyen édes pillangómintás, az első két képen látszanak a színeik.

Hogy tetszenek? A sminkcuccokról természetesen szeretnék írni, van, ami nagyon érdekel Titeket?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hétvégét!

21 megjegyzés:

  1. nagyon szuper a csillagos felso!!!!!

    VálaszTörlés
  2. jaj, énis annyira szeretek csomagot kapni, olyan jó érzés, amikor a postás csenget és alig várom, hogy kibonthassam és láthassam hogy mi lapul benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Detto, bár az egyik fele ilyen extra meglepetés volt, mivel nem a postás hozta, hanem a régi postásunk veszi át, ha jön valamim, és áthozza, így este várt rám a csomag :]

      Törlés
  3. Én megmondtam ;) Nagyon örülök, hogy tetszik, és hogy a pillangósok is jók lettek :)

    VálaszTörlés
  4. Jó, ez most hülye lesz: engem az a rágó érdekel :DDDD

    Amúgy pedig a RIMMEL lakk a legszebb a pólókon kívül ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint tényleg érdekel? :D

      Törlés
    2. Nem úgy, hogy posztba foglalva, csak úgy megkóstolnám :D

      Törlés
    3. Hát azt gondoltam :DD
      Amúgy fini nagyon szerintem :]

      Törlés
  5. A Rimmel lakk érdekel a legjobban :-) Meg esetleg a meglepetés pólóhoz illő smink :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, nem gondoltam a pólóhoz külön sminkre, de majd megpróbálok kiokoskodni valamit :]

      Törlés
  6. Hű mennyi mindent rejtett a csomag :)

    VálaszTörlés
  7. húú mennyi ajándék, engem érdekelnének a teszetek, mindegyikről.
    Mikor van a szülinapod? Ha szeretsz csomagot kapni én is küldök neked, hogy boldogabb légy :) :*

    VálaszTörlés
  8. Mennyi szuper dolgot kaptál! :)

    VálaszTörlés
  9. Szupi csomag :) A lakkokra én is kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sötétkék Rimmelt már fel is avattam ;]

      Törlés