2013. március 31., vasárnap

OPI Mariah Carey - Stay The Night

Sziasztok!

ITT már mutattam együtt az OPI Mariah Carey lakkokat, most a fekete alapon piros csillámos, Stay The Night névre hallgató lakkot mutatom meg Nektek.

Magában, két rétegben, természetes fényben:


Magában, két rétegben, vakuval:



Két rétegben fedőlakkal, természetes fényben:

Két rétegben fedőlakkal, vakuval:

Amint látjátok, a fedőlakkal is mondhatni, (fél)matt marad, magában pedig abszolút matt a lakk és a csillámok is. Nagyon szerettem volna kipróbálni, élőben látni. Mivel eleve nem bírom a "reszelős" felületeket, a körömreszelést, a hangját, meg úgy az egész érzetet, még fedőlakkal is igen fura érzésre (kicsit olyan smirgli papíros...), de a látványa ennek a lakknak egyre jobban tetszik.

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok ezekkel a lakkokkal?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát/reggelt!

19 megjegyzés:

  1. Eszméletlen szép o.o azon én is gondolkodtam hogy mennyire lehet zavaró az érdes felület. KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Neked is :]
      Úgy konkrétan nem zavaró, csak nem vagyok oda az ilyen reszelős felületekért :D

      Törlés
  2. Én már elvesztem a Liquid Sand-területen, úgyhogy nekem bármikor jöhet a sajtreszelős felület :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Annyira gyönyörű! :)
    Fáj is rá a fogam.
    Boldog Nyuszit! :)

    VálaszTörlés
  4. Nem!
    Maradok a fényes feluleteknel:-D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik, és szintén szeretném megszerezni. :)
    Boldog Nyulat!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, sikerül majd :]
      Köszi, Neked is.

      Törlés
  6. nem, még mindig nem tetszik! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ahogy nézem, egyre felkapottabb :]

      Törlés
    2. az igaz! :D
      dönteni csak úgy tudnék, ha megtapasztalnám, hogy milyen a viselése.. :D

      Törlés
  7. Én is úgy utálom a körömreszelést... a hideg futkos a hátamon tőle.
    Ez a lakk meg baromi szép. O.O nem fogdosod a körmöd egész nap? :D Nagyon gyönyörű színe meg mintázata van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tesóm még durvább, Ő nem tud ceruzával írni sem, mert nem bírja a hangját elviselni :DD
      Néha tapogatom, de nem tudom mért, mindig olyan blőő érzésem van :D

      Törlés
  8. Úúúúúúúú,OPI lakk. *.*
    Nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Van még egy kék színűm ilyen miniben, csak annyira nehezen tudok velük lakkozni, mármint a méret miatt :D

      Törlés