2013. március 29., péntek

OPI Mariah Carey nyereményem

Sziasztok!

Légyszi ne utáljatok, de én voltam az egyik szerencsés, aki ezt a  mini kollekciót nyerte, nagyon gyorsan ideért, ma délelőtt már hozta is a postás, amin eléggé meglepődtem, valahogy jövőhét közepére vártam inkább az ünnep miatt, persze mindenképpen pozitív meglepetés volt. :]

A feketét már kipróbáltam a körmeimen is, a többit még csak margarétán, így egyelőre nagyon véleményt nem tudok mondani, csak hogy élőben jobban tetszenek, mint képen.

Ilyen kis díszdobozban vannak:



A dobozon belül is egy kartonban van:


Kivéve:


Margarétán 2 rétegben:


Nekem személy szerint a piros a kedvencem, de a többi színe is szép, ami nekem nagyon fura, hogy bár nem kiálló darabkás a felülete, de olyan reszelős érzetű - fedőlakkal is, tudom, hogy nem kell rá, de természetesen ki kellett próbáljam úgy is.. :D

Nektek hogy tetszenek az ilyen Liquid Sand lakkok? Melyik tetszik leginkább és legkevésbé a négy szín közül? Van ilyen lakkotok? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó hétvégét!

58 megjegyzés:

  1. nekem is ma jöttek meg :) olyan kis piciiik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy igen, hiába picik a kezeim, olyan nehéz megfogni a kupakot így is :D

      Törlés
  2. Az én véleményemet ismered :D

    VálaszTörlés
  3. Irigyellek! :D
    Annyira ,de annyira szépségesek. Nekem legalábbis nagyon bejönnek :)
    Amúgy gratulálok :)

    VálaszTörlés
  4. Hogy te milyen mázlista vagy!!!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  5. wow milyen szépek! :o Gratulálok a nyereményhez! :) Olyat meg ne írj, hogy ne utáljunk, ez butaság :D Legalábbis én örülök inkább! :)

    VálaszTörlés
  6. de szépek *.* a fekete tetszik a legjobban, de a lila is gyönyörű, bár igazából mindet elfogadnám. :D grat hozzá :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek!A piros nekem is nagyon tetszik.Kíváncsi vagyok milyenek körmön.Gratulálok hozzá!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ha minden igaz, a fekete holnap látható lesz ;]

      Törlés
  8. Gratulálok;-)
    Nekem nem tetszenek. Gyorsan megvaltam tőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam most az "élőben sokkal jobban tetszik mint képen" kategória :]

      Törlés
  9. Gratulálok!Nekem az összes tetszik. Ebayen már nézegettem őket. Csak félek hogy hamis ami ott van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Szerintem nézd meg az eladónak adott értékeléseket :]

      Törlés
  10. Gratulálok :)
    Nekem bejönnek ezek a lakkok :)

    VálaszTörlés
  11. Én azért "utállak" kicsit :D Kívánságlistások nálam, NAGYON. A piros a kedvencem, azt próbáltam is, a lila a második, a másik kettő nélkül tudok élni, az új Bond Girls Kollekcióból pedig a rózsaszín a szerelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem azért nem nagyon :(
      Biztosan meg fogod szerezni őket, ahogy ismerlek :D

      Törlés
    2. Neeem, csak vicceltem. :) Hát, azt hiszem elég jól ismersz ilyen szempontból. Csak idő kérdése (és pénzé inkább), de meglesznek. :)

      Törlés
    3. Legalább majd még jobban örülsz nekik :P

      Törlés
  12. Annyira kis picik, hát én is megmosolyogtam őket, mikor kivettem a dobozukból, édesek :D Nekem ránézésre mind kedvenc, alig várom, hogy kipróbáljam őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, még az eddigi legkisebb lakkjaim is nagynak tűnnek mellettük, de nagyon édesek :]

      Törlés
  13. Gratulálok :) olyan szépek :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok! Ha meg valaki ez miatt utál meg az pukkadjon meg!Hol lehetett ilyet nyerni?:) Nekem is detto a piros jön be nagyon!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Volt egy játék, amiben írni kellett ezekről a lakkokról, és abban :]

      Törlés
    2. Én is azt kutatom, hogy hol, de nem jöttem rá még. Mert ha valami nyílvános helyen volt, akkor csúnyán lemaradtam. :(

      Törlés
    3. Coty, mail-t küldtek, elég sok helyen volt is mostanában ilyen bejegyzés. :]

      Törlés
    4. Igen azt láttam, hogy csomóan erről írtak posztot. Csak azt nem tudtam, hogy a Coty van mögötte és hogy ez játék. Én nem vagyok benne a rendszerükben.

      Törlés
    5. Sajnos én sem vagyok a listán..

      Törlés
  15. Az én kis kollekciómra Áginál (Mdolla) csaptam le blogsale keretében, én először a feketét kentem fel és már az első naptól kezdve imádom! :) Fedőlakk nélkül természetesen, mert olyan jó simizni a tetejét! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azzal kezdtem, nekem annyira fura a felülete, bár ez lehet csak az én hülyeségem, mert pl. a körömreszelőt sem bírom... :D

      Törlés
    2. Én 5 napig simiztem a pirosat. :D

      Törlés
    3. Igen, pedig csomó helyen olvastam, hogy nem tartós és, hogy csúnyán pattog le, de nekem semmi baja nem volt, pedig én nem kímélem a kezeim.

      Törlés
    4. Gondolom attól is függ, hogy milyen állapotban vannak az ember körmei.

      Törlés
    5. Én 6 napig nyúztam mosogatással, hajmosással, zippzározással, szóval nem kíméltem és tényleg bírja a gyűrődést! :)

      Törlés
  16. Azért egy kicsit utálhatunk? =) De csak egy picit. :D Jó kis lakkok. =)

    VálaszTörlés
  17. Hááát egy icipicit talán! :D Nem ám, csak irigykedek picit :) A kékecske a legcukibb!

    VálaszTörlés
  18. annyira szerelmes vagyok ezekbe a lakkokba! *-*

    VálaszTörlés