2013. március 20., szerda

OPI Mariah Carey kollekció

Sziasztok!

Az OPI és Mariah Carey idén tavasszal egy 8 színből álló, limitált kiadású kollekcióval jelentkezik.

A kollekcióban nem meglepő módon helyet kap 4 Liquid Sand lakk, amit gondolom már nem sok embernek kell elmondani, mit is takar, csillámos, mégis matt lakk. Én megmondom őszintén, még mindig nem tudom a képek alapján eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem, élőben kéne látnom talán, hogy ezt így egy az egyben eldönthessem.

A színek megalkotásához természetesen Mariah zenéje jelentette az inspirációt, amiket én bár nem nagyon szeretek, el kell ismerjem, a színek mesések lettek. :]

Forrás

Mint már mondtam, a Liquid Sand hatást még nem tudtam eldönteni, tetszik-e, mindenesetre a színek maguk nekem nagyon tetszenek. Flekenve pedig ilyenek:

Forrás

Forrás

Nekem az Ati-Bleak és a Butterfly Moment tetszik nagyon a simák közül, a másikból pedig a The Impossible és a Stay The Night, bár azért a többit is szívesen megnézném, milyenek élőben, felkenve.

Pár tudnivaló:
- A Liquid Sand lakkokat fedőlakk nélküll kell viselni
- A Mariah Carey lakkok nem tartalmaznak DBP-t, toulene-t és formaldehyd-et
- Javasolt fogyasztói ár: 3000 Ft
- 2013 februártól a Douglas parfümériákban megvásárolhatóak

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok ezekkel a különleges hatású lakkokkal? Tetszenek vagy nem, vagy esetleg még Ti sem tudtátok eldönteni?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

11 megjegyzés:

  1. Nekem tetszenek, igazából minnél többet nézem annál több szin tetszik meg :)

    Én pont ma irtam a Can't let Go-ról :)
    http://fairyland088.blogspot.hu/2013/03/opi-mariah-carey-cant-let-go.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy megnézném már élőbe is, meg megtapogatnám, milyen lehet a felülete :D
      nem ilyen érdes amúgy?

      Törlés
  2. Felkínálom a körmeim tapizásra ha errefelé jársz, akkor eldöntheted hogy tetszik-e. :9 Én nagyon belehabarodtam a Stay the night-ba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól sejtem, gyakran járok arrafelé :D

      Törlés
    2. na, ezt akkor majd összehozzuk! :) És ne légy olyan nagyon szomorú, rossz látni... :(

      Törlés
    3. Bocsi, egyelőre nem megy máshogy :(

      Törlés
  3. Húú, a Stay The Night nagyon bejön! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukkantsd meg itt: http://barkingbeauty.blogspot.hu/2013/03/opi-mariah-carey-le-stay-night.html

      Törlés
    2. Kétségtelen, hogy a fekete-piros tökéletes páros mindig :P

      Törlés