2013. március 27., szerda

Nyereményem Mannától

Sziasztok!

A sors ha már ilyen kegyetlenül elbánt velem, legalább próbál kárpótolni azzal, hogy megint nyertem (meg azóta is, de mindegy.. :D), és ma ide is ért a kis csomagom, amit Manna játékán nyertem. 


Már vagy ötször megköszöntem Neki, de azért még egyszer köszönöm innen is, a nyeremény egy  világító foszforeszkáló lakk, két kis üvegcsényi csillám és meglepiként küldött pár körömdíszítő követ is. (utóbbinak a tégelyét már hasznosítottam is ma, de erről majd holnap.)
Aminek még nagyon nagyon örültem, az a kis mellékelt levél, már sokszor mondtam, hogy imádok csomagot kapni - ki nem?!.. -, de amikor pár kedves szó is jár mellé, teljesen más érzés jár át. Na de nem ömlengek tovább. Már régóta szerettem volna foszforeszkáló lakkot, így nagyon nagyon örülök, a csillámok is tetszenek, meg a meglepi is. :]

Nektek van foszforeszkáló lakkotok? Ha van, milyen? Ha nincs, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

17 megjegyzés:

  1. Nekem van.tokre buli.
    Gratula es nyerj meg jooo sokszor ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, úgy legyen :]
      Mondjuk egyelőre nem igazán működik, legalábbis a margarétán nem, üvegben igen.

      Törlés
  2. nincs még ilyen lakkom, de várom a véleményedet. és persze gratula! mázlista :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! :)
    Én a múltkor próbáltam egy ilyen lakkot, akkor azonnal el is határoztam, hogy veszek is magamnak, de azóta se tettem.. :D

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! ;-)
    Nekem is kellene egy ilyen lakk, de sehol nem találok :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Elvileg hamarosan nem lesz olyan "elérhetetlen" de többet nem mondhatok ;]

      Törlés
  5. gratulálok! :)
    Én is nézegettem a foszforeszkáló lakkokat...de valahogy még nem vitt rá a lélek, hogy szerezzek belőle...mert nagyon "ritkák" (kevés helyen tudtam utánuk nézni), és kicsit drága zsákbamacska...:/ (legalábbis amiket én néztem azok nem voltak olcsók, és nem tudtam kideríteni milyen minőségűek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én vaterán nézegettem múltkor, de egyébként hobbiboltban lehet venni ilyen foszforeszkáló port, mondjuk nem olcsó az sem, de ha valakinek mondjuk kéne a környezetedben vagy van, szánjon meg egy kiskanálnyival :P

      Törlés
  6. Most úgy őszintén, Te ezt HOGYAN csinálod? :-D Gratulálok mindenesetre :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs :$
      Most Rékánál az Undress me too palettára vágyom :DD

      Törlés
  7. örülök, hogy egyben odaért és még egyszer gratulálok. :)

    VálaszTörlés