2013. március 14., csütörtök

NYC újdonságok

Sziasztok!

A NYC márka rúzsai megújulnak, bevallom, mindig is szemezgettem a termékeikkel,de mégis valahogy mást vettem meg, nem azért, mert nem tetszettek, csak általában más jobban kellett vagy be volt tervezve.


Big Bold Curl szempillaspirál:

A rúzsok mellett helyet kap egy szempillaspirál is az újdonságok között, az ígéret szerint "szinte 12-szeresére" növeli a pillák mennyiségét, és 99%-kal emeli meg őket. Nyilván nem most jöttem a falvédőről, ahol már szerepel a "szint" az "akár"  és a "lehetséges" szó, ott már bizony a kiskapuk ott vannak.. Másrészt pedig azért nem hiszem, hogy lehetséges, meg azt sem, hogy kellő a 12-szeres szempilladúsítás, arról nem beszélve, hogy 99%-kal megemelni őket, na mindegy.. Minden esetre kíváncsian várom majd róla a véleményeket, nekem így a kép alapján elég duci is meg még íves is a kefe, amivel szerintem - aztán persze lehet, hogy nem - első körben kinyomnám a szememet.. :D
Tényleg nem szapulni szeretném, és érdekel is, de nem szeretem az ilyen túlzásba esett ígéreteket. A javasolt fogyasztói ára egyébként 1219 Ft.

NYC Expert Last rúzsok:



Szintén eléggé eltúlzottnak érzem a hozzájuk fűzött ígéreteket, miszerint ezekkel a feltűnő színekkel egy rétegben tökéletes fedést érhetünk majd el, és az egész sminkünket annyira feldobja, hogy ihajj meg csuhajj. 6 óra (!!!!) tartósságot ígérnek, és ápoló hatást. Szintén nem szeretném leszólni őket, de nekem ez is kicsit eltúlzottnak tűnik, de majd meglátjuk. A javasolt fogyasztói ára 609 Ft, ami abszolút nem vészes, így ha módom lesz rá, a rózsaszínt, ha élőben is tetszik, talán még meg is venném.

Nektek hogy tetszik? Mi a véleményetek az ilyen ígéretekről? Jobb ez, és utána az esetleges csalódás, vagy inkább ne ígérjenek hatalmas dolgokat, és akkor inkább pozitív csalódás érhet?
Használtok NYC termékeket? Ha igen, szeretitek őket?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot és jó hosszú hétvégét!

9 megjegyzés:

  1. Sosem szerettem a túl hangzatos ígéreteket, nem is bízom abban a termékben, ami ilyeneket ígér...
    Ennek ellenére az a szempillaspirál kíváncsivá tett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem akartam így lehúzni, de az ilyen túlzott ígéretekkel el lehet venni a kedvem csúnyán :DD

      Törlés
  2. Nekem nem jöttek be a NYC termékek sosem. A spirál keféje egyenesen ijesztő, sosem szerettem az ilyen duci keféket. A rúzsok közül a harmadik szín egész jó, a lila viszont már a sokk határát súrolja nálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a 3. tetszik :]
      Ja, hát a kefével tuti kinyomnám a szememet :D

      Törlés
  3. Én sosem figyelek az ígéretekre :D Mindegyik gyártó képtelenségeket állít...
    A spirált kipróbálnám, de így is van 666 darab spirálom, amit előbb el kéne használnom. Rúzsok közül az első tetszik, de valószínűleg nem fogok venni, mert így is több szájravalóm van, mint amennyit ki tudok használni :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, a spiárlokkal hasonlóan vagyok már én is :DD
      Amúgy az első rúzs szerintem még jól is állna Neked :]

      Törlés
  4. Én sem szeretem ha hatalmas dolgokat ígérnek egyes termékkel kapcsolatban,mert általában az ellenkezője szokott valóra válni.
    Jobban örülök,ha pozitívan csalódom a termékben. :)
    A spirálra kíváncsi leszek sok teszt és vélemény után majd kiderül,hogy kipróbálom-e.
    Nincsen NYC termékem egy alapozóm volt tőlük régebben,de nem vált be a színe és az illata miatt.
    Viszont sok NYC termékről olvastam már jót pl. a bronzosítóról,púderről ezért azt gondolom érdemes egy próbát tenni ezzel a márkával azoknak akik eddig nem tették.
    Neked is kellemes napot és jó pihenést a hosszú hétvégére! :)
    Apukáddal találkoztunk a buszmegállóban mikor Anyukádat várta ő mondta,hogy elutaztál kora délután.
    Én is szerettem volna,de alig jött két busz haza, Veszprémbe nem járnak a buszok csomó helyen le van zárva sajnos.
    Piros riasztás van senki ne induljon útnak úgyhogy kritikus a helyzet.
    Szeretnék már nagyon jó időt!




    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :]
      Négy óra volt az amúgy két órás út, de még időben elindultam ezek szerint :D
      Na igen, jöhetne már a jó idő, Neked is kellemes hétvégét :]

      Törlés
    2. Az szép kellemes lehetett ilyen hülye időben.
      Köszi szépen. :)
      Így van jöhetne már a jó idő és igyekezhetne is! :D

      Törlés