2013. március 31., vasárnap

Márciusi összefoglaló

Sziasztok!

Nem is igazán tudom már, hogy van-e értelmes még szöveget írni is ezekben az összefoglalókban, lehet elég lenne csak a képeket kitenni, ez majd még eldől..
Nagyon nem tudok most olyan jó dolgokat írni, a munkahelyváltással eleve nehézkesnek indult a márciusom, az elmúlt kettő hetem pedig - és itt most nem túlzok - életem eddigi legszarabb két hete és még mindig azt érzem, hogy van ennél lejjebb is... Szóval a lényeget tudjátok, igazából semmihez nincsen kedvem mostanában, de a blogot hanyagolni sem szeretném, meg legalább kicsit leköt, most mondanám, hogy jajj nem szeretném, ha ez kihatna a blogra, de sajnos mindenre kihat most, így ez van alapon, aki ezt el tudja viselni és ezek ellenére is olvas, annak köszönöm, aki meg nem, az nem.

Ennyit a lelkizésből mára, jöjjenek a képek.

03.01.

03.02.

03.07.

03.08.

03.09.


03.12.


 03.13.

 03.14.

 03.17.

 03.18.


 03.20.


 03.21.

 03.22.


 03.24.

 03.26.

 03.27.

 03.28.
(Ezt Bia küldte)

 03.29.


 03.30.

Hát így ennyi lett volna a márciusom, mindig szerettem ezt a hónapot, de azt hiszem, idén nem lesz a kedvencem, sőt..

Nektek hogy telt a hónap? Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét és boldog nyuszit mindenkinek!

18 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel! =)
    Tök jó a hajfonás. Kár, hogy az én hajam rövid az ilyenekhez. =(
    Mi is mostanában vettük ilyen cider kiss sört. :D Csak mi körtéset és málnásat. =) Soproni gyümölcsös démon kedvenc! <3 :D Megnyugtató, hogy vannak lányok, akik szeretik a sört. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajta vagyok, de mondom, egyelőre úgy érzem, még sokkal lejjebb is van... (Mármint így lelkileg..)
      A soproni nekem valahogy nagyon nem jött be, de ez a Kiss cucc eléggé ízlett, ezeket is szeretem, meg az "igazi" sört is. :]

      Törlés
    2. Szerintem még egy ideig így is fogod érezni, de ez teljesen normális. Sajnos nem lehet egyik napról a másikra túl lenni ilyen dolgokon. =( Pedig milyen jó lenne...

      Törlés
    3. Hát, magamat ismerve igen, még jó ideig szívni fogok ezzel.. Bár egyelőre azzal is beérném ha csak 5 percre ki tudnám kapcsolni az agyam..

      Törlés
  2. Sajnos személyes tapasztalat alapján tudom, mennyire agyon tudja csapni a munkahelyi sz.rság az ember életének többi fázisát :( Még csak 27 vagyok, de 9 éve melózom és vannak konkrét évek konkrét hónapjai, amiket tudom hogy életem leghitványabb időszakai voltak :( Hidd el, lesz ez még így se, én ilyen antiszoc időszakban kifejezetten a nagyon színes, nagyon vidám dolgokat keresem és tényleg segítenek (+ a Magne B6 :D). Vigyázz magadra nagyon!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nem a munkahely aggaszt jobban, hanem a kis szívem törték össze csúnyán.. :(

      Törlés
  3. Ne szomorkodj,fel a fejjel!
    Fortuna úgy tűnik oda van érted,hiszen több nyereményjátékon is nyertél. :D
    Olyan stílusú karkötőt vettem én is márciusban : magamnak,és a barátnőmnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tesóm adta oda, magának vette, de rájött, hogy még mindig nem bír karkötőt hordani.. :DD
      Őszintén mondom, hogy nagyon örülök annak, hogy nyertem, sőt, de most ezek sem nagyon tudnak boldoggá tenni. :(

      Törlés
  4. :( Biztos lesz jobb is ;)

    A torta még mindig nagyon guszta ;D
    A 03.26-os kép melyik cégtől jött? :)

    VálaszTörlés
  5. Tök jó színű a hajad :) Milyen hajfestéket használsz?
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár nem az igazi, még lesz pár kör szerintem vele :S
      Kin 5.67-es a festék

      Törlés
  6. Milyen jó vörös lett a hajad! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár van némi lilás beütése még a csíkoknak a szőke festék miatt :S

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Őszintén szólva szerintem sokkal jobban tetszett volna, ha más lelkiállapotban vagyok, és könnyebben be tudom fogadni, de így sem mondom, hogy rossz, csak nehezen emészthető, bár szerintem fog még egy esélyt kapni.

      Törlés
  8. ez a hajfonás nagyon szép,jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár a végét mindig elrontom magamnak :D

      Törlés