2013. március 6., szerda

Hétfői örömadag

Sziasztok!

Hétfőn csomagom érkezett az iparfumeria.hu-tól, aminek nagyon örültem így munka előtt, 1500 Ft-os kupont kaptam, csütörtökön adtam le a rendelésem és hétfő délelőtt meg is jött a kis csomag, nagy meglepetésemre az ajándék mellett több termékminta is helyet kapott.




Egy Pease lakkot és Manhattan szájfényt választottam, előbbi pont kapóra jött, mert fogyóban volt az ezüst NYC lakkom (EZ), és reméltem, hogy hasonló lesz. Így is van, de ez még szebb szerintem. A Manhattan szájfény pedig tetszett, és kíváncsi is voltam, hogy milyen lehet, így esett erre a választásom, illetve évek óta az ominózus spirálos csalódás miatt nem "mertem" kockáztatni, így nem vettem a márkától más terméket sem, nagy reményekkel vártam az eredményt.

Van itt még sampon+balzsam festett hajra, nem a saját hajamon, de ezt is bevetem majd, akárcsak a volumennővelő krémet. Erre még kíváncsibb vagyok, mivel krémben sosem használtam volumennövelő terméket, csak spray állagút. Van még itt arckrémminta, szóval szép lassan kipróbálgatom őket, az egyetlen "bánatom", hogy magyar leírás sajna nincs egyik terméken sem, így előbb utána kell néznem, mit hogyan érdemes (ajánlott) használni. :]

Ezen kívül beugrottam még anyummal a turkálóba, nem titkolt vágyam már jó ideje egy ballonkabát, és most pont csomó tavaszi kabát jött, így bementem, mondván, hogy veszíteni nem veszítek semmit, legalább elütöm az időt munka előtt. Nem nézelődtem sokat, első körben megtetszett egy H&M kabát, de előbb végignéztem mindet, majd visszatértem az előbb említetthez. Nem kifejezetten ballonkabát, de nagyon megtetszett, és bár kicsinek véltem, mint mostanában sok dolgot, ami mégis jó rám, felpróbáltam, és minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy olyan, mintha rám szabták volna... Ő lenne az új kis kedvenc, és már alig várom, hogy legyen olyan idő, hogy hordhassam is:




Bár nem kifejezetten ballon, de talán még jobban is örülök neki, szerencsére a hossza is elfogadható, színben ilyesmit szerettem volna, és nem 15000, hanem 4000 forint volt, így szerintem teljesen megérte.

Ezen kívül tegnap ideért a körömmargaréta csomagom is e-bay-ről, remélem a héten/jövőhéten ideér a többi is. :]

Ti miket vettetek mostanában? Milyen kabátot szoktatok tavasszal hordani? Szeretitek a hosszított kabátokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. .jol nez ki a kabat, de 4000 ft turkaloban nem sok? vagy en nem vagyok tisztaban a magyar turkalos arakkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapból sok a turiban 4000 Ft, de szerintem kabátért simán megéri, amúgy sajna a sima (nem kilós) turikban már gyakran 1500-1800 Ft egy-egy póló :S

      Törlés
  2. Szép dolgokat vettél :)
    A manhattan szájfényről lesz teszt? Nagyon érdekelne, hogy milyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Természetesen lesz, meg úgy mindenről szándékomban áll majd írni :]

      Törlés
  3. Nagyon jó ez a kabát, az enyém is ilyesmi színű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Már felvenném, erre megint mínuszt mond... :D

      Törlés
  4. Jóféle az a kabát,csak jővő héten újra hideg...sebaj lesz még idén tavasz:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, ezen bosszankodom, de mi ez már emberek, hogy 15 fok aztán mínuszkettő? :D

      Törlés