2013. március 3., vasárnap

Februárban elhasználtam

Sziasztok!

Hihetetlen, de máris márciust írunk, így most hozom a múlt hónapban elhasznált termékeket.


Előre leszögezném, a spirál meg ilyesmik nem most a 4 hét alatt használódtak el teljesen, de most jutottam el a szanáláshoz, ami használhatatlan, attól megváltam. :]

Kezdeném a kisebb dolgokkal, a tasakosakkal:

- Gerovital Plant Hidratáló arckrém minta: A Gerovital facebook-os játékán nyertem pár mintát, aztán ráébredtem, hogy még Flory küldött nekem egy ugyanilyen mintát, így most ezeket használom el a Garnier ExfoBrusher-rel való tisztogatás után. :]
Egyelőre csak egyet használtam el, nekem egy ilyen kis tasak 3 alkalomra elegendő.

- Garnier Body Intensive 7 days testápoló minta: Szintén a Florytól nyert lakkok mellett kaptak helyet, ez egy alkalommal volt elég (karok és lábak), nem rossz, de semmi extra így egy használatra, de most megvan a kis állandó testápolóm - már amíg van még.

- Facefood iszappakolás tengeri ásványokkal: Ez párban kapható, első alkalommal nagyon megtetszett, egyszerűen olyan volt, mintha jegelve lenne az arcom, aztán meg már annyira fázott, mintha lángolna, fura, és elég perverzül hangzik még nekem is, de nagyon jó érzés volt, és mintha szebb is lenne, de üdébb mindenképpen utána a bőröm, de szerintem most kipróbálom a narancsosat is. :]

Nos, ezekről nem is tudnék így még ennyi alapján nyilatkozni, hogy megvásárolnám- e a teljes méretűt, illetve a maszkot újravenném- e.

Alterra Repair Shampoo: Nemrég írtam róla, megszerettem, még van is egy 2-3 hajmosásnyi adag benne, akárcsak a balzsamjában, de Betti annyira dicsérte már a Balea samponokat, hogy pénteken végül megvettem a mangós sampont-balzsamot és egy tasakos (szintén szilikonmentes) hajpakolást. Nagy reményeim vannak velük szemben, ezért remélem, beválnak.

Balea Cseresznyés-Mandulás tusfürdő: Nincs mit ragozni rajta, imádom. Még jó, hogy van még egy flakonnal tarcsiba. Most a fügéset használom, ha pedig nagyon nem "kívánom" a csokis, erős illatot, akkor néha a mangós-guavás testvérüket. Hihetetlen, mennyire megszerettem ezeket a tusikat!

Herbária Cserszömörcés szájvíz: Ezt még szeptemberben vettem, napi szinten használom, február elején fogyott el, eléggé bevált, meg úgy megnyugtat a tudat is, hogy ha vérzik néha az ínyem, ez helyrehozza. Ez a mentolos változat volt, most megvettem a citromosat.

Balea sminklemosó: Kifejezetten szerettem ezt a sminklemosót, de ki akartam próbálni már valami újat, így a már mutatott Rossmann-os, Rival De Loop sminklemosót vettem meg helyette, még barátkozó stádiumban vagyunk, mindenesetre ha ez nem válna be, akkor visszatérek a Baleához.

Catrice Our Best Length ever szempillaspirál: Még tavaly kaptam ajándékba, nagyon szerettem, de amikor már eléggé sűrű lett benne a festék, egyre kevesebbet használtam, míg végül februárban 2 használat után nyugtáztam, hogy ez bizony már nem használható túlzottan, könnyes búcsút vettünk egymástól. Talán újra megvenném, de lényegtelen, hisz nem kapni már...

Essence - Multi Action Smokey Eyes szempillaspirál: Ezt szintén tavaly vettem, akciósan, 300 Ft-ért, és nagyon szerettem, de úgy vagyok vele, mint az előbb említett Catrice spirállal, sőt talán még jobban is szerettem, de kénytelen vagyok már búcsút inteni neki is, és erre is igaz, hogy már nem kapható, sebaj, még mindig van pár spirálom, meg nyertem egyet ismét. :]

Avon Care Lip Balm: Ez kicsit "csalós", mivel nem magamon használtam el konkrétan, hanem a DIY szájfényekhez, de azokban nagyon jó szolgálatot tesz, egyébként szeretem, de télen a Blistex-et nyáron meg mellette a Carmex-et használom leginkább, így nem akartam ezt kidobni, meg állni hagyni, inkább hasznosítottam. :]

Avonos piros rúzs: Semmit, SEMMIT nem tudok róla mondani, elég régi, baja egyébként nincs, alig használtam, mert nem igazán vált be rúzsként, eléggé kenődött, elmászkált, így ezt is ajakbalzsammal hasznosítottam, ITT láthattátok sminkben, így nagyon megszerettem, de rúzsként nagyon utáltam...

Signal Deep Fresh fogkrém: Ide azt hiszem már nem is kell semmit írjak, persze, hogy újravettem.. :D

Catrice Matt Top Coat: Az első és talán pont emiatt sokáig az egyetlen Catrice lakkom volt ez, nagyon tetszenek bizonyos matt körmök, de ez a lakk másnapra már félig átfénylett, nem igazán vagyok megelégedve vele, bár más matt lakkot még nem próbáltam.

essence Colour&Go - Walk On Air lakk: Nagyon szerettem, elég sokat használtam, de sajna ha teljesen nem is fogyott ki, már nem ér le az ecset a lakkig, így sajnálattal, de tőle is búcsúzom, újravenném, de már nem kapni sajna.

Szerintem a hónapban még egy pár lakkra ez a sors fog várni, a többit meg majd meglátjuk egy hónap múlva. ;]

Ti miket használtatok el mostanában? Használtok valamit ezek közül? Ha igen, mennyire egyezik meg a véleményetek az általam leírtakkal?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, jó pihenést/szórakozást! :]

12 megjegyzés:

  1. Én azt az Avonos ajakbalzsamot használom most, nekem megfelel. =) Az essence lakknak nagyon szép színe van (volt).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jónak jó, de a Blistexet nálam eddig semmi nem győzte le :P

      Törlés
  2. szerintem próbáld ki a NYC "Matte me crazy" fedőlakkját. én imádom és tartós, több nap elteltével is ugyanolyan matt marad, ráadásul az ára sem borsos...:)

    VálaszTörlés
  3. a miss sporty matt fedőlakkját merem ajánlani, az jó kis lakk! :) (essence-eset ne próbáld ki, nem hallottam róla sok jót)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy a MS-nak is van matt fedőlakkja :]

      Törlés
    2. Én Essence matt fedőlakkot vettem, és nekem nincs vele bajom, sőt, nekem bevált :)

      Törlés
    3. Hmm, akkor azt hiszem, az ár lesz a szempontom :D

      Törlés
    4. én úgy láttam krémmánián, h már nem gyártják az essence matt fedőlakkját:
      http://kremmania.hu/kremek/essence-matt-fedolakk

      Törlés


  4. Én kb. féléve vettem egy China Glaze matt fedőlakkot, teljesen matt de csak 1x használtam és 1 napig volt rajtam, az hiszem 6€-ba került.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejj-ejj, tessék alkotni vele valami szépet és megmutatni! :]

      Törlés