2013. március 13., szerda

essence Show Your Feet újdonságok

Sziasztok!

Az essence idén nyáron is, vagyis pontosan már áprilistól jelentkezik a Show Your Feet újdonságokkal.



Régen ezek annyira nem mozgattak meg, vagy talán csak nem voltak a szemem előtt, minden esetre már tudom, hogy érdemes legalább pár pillantást vetni rájuk.

super-soft toe separator:

soft-dry  gel shoe pads:

2 step foot softener:

intensive repair balm:

gel shoe pads:

heel protection pads:

protection gel patches:

blister patches mix:
blister patches large:

nail stickers:

nail polishes:
Divalicous Red
Electric Blue

Catwalk Pink
Mint Cream

Flamingo Rosa
Mermaid

Pink Candy
Miss Lavendel

Szerintem nagyon hasznosak ezek a lábápolási kiegészítők, szóval esélyesek azért, hogy 1-2 landol nálam majd, a lakkok is tetszenek nagyjából, de azért szerintem nagybevásárlás nem lesz belőlük.
Nektek hogy tetszenek? Melyik lakk a kedvencetek?
Szoktatok Show Your Feet termékeket venni?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. nekem a cipobe rakhato zselès izè tetszik.az biztos kell

    VálaszTörlés
  2. Meg NE VEDD,àllandóan csúszkál, végül menet közben kellett kivennem a cipömböl!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az a kisebb tapasz meg a sarokra való van meg, azpkat eléggé megszerettem.

      Törlés
  3. úhh várom már :D

    http://www.facebook.com/#!/BeautyAndFashionMakeUp

    VálaszTörlés
  4. pink candy, miss lavender, mint cream :)

    VálaszTörlés
  5. Lakkok o.o az összes :-D de ha csak 3at választhatnék a kék a menta és a sötétebb rózsaszín :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is a levendulán kívül egyikre sem mondanám, hogy nagyon nem tetszik, pedig egyáltalán nem vagyok mentás :D

      Törlés
  6. Nem rossz termékek,de szerintem a lápápolási dolgokat nem az Essencetől venném meg.
    A lakkok közül az Electric Blue, Mint Cream, Mermaid, Pink Candy nagyon szép majd meglátom milyen élőben.
    Egyik sem létfontosságú,de ha nem lesznek túl drágák a Mint Cream és a Pink Candy szerintem velem jönnek ilyen színeim még nincsenek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen lábápolási "kiegészítőik" nem rosszak egyébként szerintem :]

      Törlés
    2. Értem köszi szépen az infót. :)
      Nincs tőlük ilyen termékem ezért nem tudom milyenek.

      Törlés
    3. Egy próbát megér szerintem :]

      Törlés