2013. március 12., kedd

essence Pure Skin újdonságok

Sziasztok!

Az essence ismét újdonságokkal rukkol elő, egyből kettővel is, most a Pure Skin család kerül a reflektorfénybe. 

2013 áprilisában várhatóak a termékek, sajna azt nem tudom, nálunk is lesznek- e.

anti-shine pore refining serum:

anti-spot power cream:

anti-spor moisturizer:


anti-spot wash gel:

anti-spot 4in1 cream wash:

toner&powder:

purifying nose strips:

purifying face strips:
SOS spot killer:

anti-spot gel:

Nem igazán ismerem még az essen Pure Skin termékeit, de ezek közt azért van ami egészen szimpatikus.
Ti ismeritek a termékcsalád régebbi darabjait? Ha igen, szeretitek őket? Ezek mennyire keltették fel az érdeklődéseteket?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

4 megjegyzés:

  1. A színezett hidratálóról csak jót hallottam eddig...De én "sajnos" a myskines tesóját birtoklom...amit nagyon szeretek, viszont a következő nekem is ebből a termékcsaládból lesz...most is ilyet akartam, csak elcsábított a barack illat...:D
    Viszont a pattanás leszárítót minden ismerősöm szidta, aki próbálta, szóval én ki se próbáltam, de sokáig szemeztem vele...:/
    Egyébként a toner&powder jól hangzik...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pattanáseltávolítón én is filóztam, de végül arra jutottam, hogy úgysincs annyi pattanásom, és előbb rohadna rám, minthogy elfogyjon :P

      Törlés
  2. Valahol olvastam, hogy a Müllerben lesznek majd elérhetőek az újdonságok. :S Két Pure Skin termékem van, egy alapozó és egy korrektor, előástam őket, illetve régen volt egy hab állagú alapozóm, de az nem jött be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj na ne már, hogy megint ez a Müller-téma :S

      Törlés