2013. március 28., csütörtök

DIY ajakradír

Sziasztok!

Kb két hete elég csúnya már a szám, azóta terveztem, hogy csinálok egy ajakradírt, de sosem vitt rá a lélek, egészen tegnapig.

Nagyon nem kell hozzá semmi extra, egy kis tégelybe (a Mannánál nyert csomagból ebben voltak a kis körömdíszek, amiket egy simítózáras zacsiba tettem át) tettem egy kiskanál cukrot, mézet és olívaolajat. Összekevertem ezeket.

Ez volt az eredeti állapot, de elég hígnak éreztem még egy részét.


Ezért zsepivel felitattam a felesleget, így jó lett az állaga.



Ezután ki is próbáltam, az első használat ha csodát nem is tett, de eléggé sokat segített a szám állapotán, remélem, hosszútávon is bejön a dolog, mert hamar elkészíthető bármikor és filléres megoldás.

Ti használtok ajakradírt? Ha igen, boltot, vagy van valami jól bevált, otthon elkészíthető "receptetek"?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. én nem szoktam így összekutyulni, csak a kezembe veszek egy kevés cukrot, beleöntök két csepp olívaolajat, és átdörzsölöm a számat. Félek, hogy megromlana a maradék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem túl nagy adag, így ha megromlik sem vész sok kárba :]

      Törlés
  2. még nem próbáltam ajakradírt, a catrice-ét szeretném majd kipróbálni. sajnos nekem ez az otthoni kotyvasztós nem jön be, főleg a méz miatt, amire allergiás vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úh, az nem jó :(
      Én is ki szeretném majd próbálni, de addig is kellett valami átmeneti megoldás :]

      Törlés
    2. és te tudsz vmit arról, h pontosabban mikortól lesz majd kapható a candy shock kollekció?

      Törlés
    3. Elvileg április-májusban :]

      Törlés
  3. A LUSH-tól van ajakradírom, de úgy érzem, soha nem fog elfogyni az az adag :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, bár csak említés szintjén, de már ajánlottama blogon. Mentolos íze van, ezért frissítő érzés is, nagyon szeretem. :-)

      http://lush.hu/item/mint-julips-ajakradir

      Törlés
    2. Szívesen felteszem a blogra az egyévi használat utáni állapotot, szerintem még van tíz éve nálam :-D

      Törlés
  4. Ugyanezt megcsináltam én is múlt héten de nem jött be:(
    Egyik bajom az volt ami neked is;túl sok volt az oliva olaj.Hiába itattam fel, másnap megint tocsogott a lében.Alig javított valamit számon, pedig reméltem segít a kicserepesedett számon.
    Ráadásul abban se voltam biztos, hogy meddig tartható el így,uh én megszabadultam tőle.
    Nem tudom mi volt a baj, talán nagyobb szemcséjű cukorral kellett volna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont úgy érzem, hogy nagy volt a cukor, pillanatnyilag jobb volt, már nem cserepes annyira a szám már, de csodát nem művelt.. :S
      Szóval azért még próbálkozom. :]

      Törlés
  5. Én is egy Lush ajakradírt használok, nem gondoltam volna, hogy ennyire sokáig elég lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát így képről elég picinek tűnik amúgy :]

      Törlés
  6. olivaolaj nèlkul is tokèletesen mukodik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor legközelebb úgy próbálom majd :]

      Törlés
  7. Nekem, hogyha szárad a szám (ez sajnos sokszor előfordul), akkor általában aloe vera spray-t használok.
    Nekem az vált be a legjobban.

    VálaszTörlés