2013. március 19., kedd

Catrice - Geometrix trendkiadás

Sziasztok!

A Catrice idén április-május felé a Geometrix kollekcióval jelentkezik, sajna nem tudom ismét, hogy nálunk is lesz-e, de azért én meglesném őket élőben is.


Blush Papers:
C01 - Red

Eye Shadow Palette:
C01 - Mix

Kabuki Brush:

Matt Lip Creams:

C01 - RedC02 - Light Red

Translucent Mattiying Powder:

Nail Lacquers:

C01 - Blue
C02 - Red


C03 - Orange
C04 - Yellow

The Giant Extreme Volume Mascara Waterproof:

Magam is meglepődve vettem észre, hogy egészen tetszik a sárga lakk és még a palettácskában is a sárga szín, bár nem túlzottan, de nem fujjoltam egyből rájuk. A pirosító lapok inkább csak nagyon érdekelnek, hogyan működhet az egész, de egyelőre elvagyok a sima pirosítókkal.
A kabuki édes, bár nem érzem nagy szükségét, így képről az első két lakk és a piros lip cream nagyon tetszik, de persze majd élőben eldől, hogy egyáltalán tetszenek- e tényleg.

Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás? Van, amit mindenképpen megvennétek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Szeretnék egy új kabukit, és a Catrice ecsetek általában jók, úgyhogy azt megvenném, ha lesz nálunk is
    Na és a piros körömlakk is jöhetne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy ecsetem sincs tőlük, ennek oka gondolom, hogy az essence ecsetek olcsóbbak :D

      Törlés
    2. DE az Essence-nek nincs kabukija :-)
      Bár tény, hogy én is inkább az Essence ecseteket használom, de amim van a Catrice-től, az jó

      Törlés
  2. Nekem a kék és a sárga lak tetszik nagyon, a többi már csak közelebbi megnézésre érdekel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kékkel bajban vagyok, mert tetszik így képről is, de a szívem mélyén remélem, hogy matrózkék :D

      Törlés
  3. Így első látásra a Kabuki engem is érdekelne, aztán majd látjuk. A narancssárga lakk viszont abszolút "must have" darab (ha a valóságban is ilyen élénk színű)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem olyan igazi narancs lakkom még nem is volt szerintem :]

      Törlés
  4. A csomagolás nagyon baba, de ennyi. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pont az nem tetszik annyira :D
      Bár a lakkoké nem rossz

      Törlés