2013. március 1., péntek

Catrice - Candy Shock Kollekció

Sziasztok!

Ismételten az essence mellett a Catrice is hoz limitált trendkiadást, erről már pár képet láttam is kiszivárogni.

A nevéből nem nehéz rájönni, hogy nagyjából mire számíthatunk, nézzük is őket! :]


Multicolour Blush:

 Soft Baked Eyeshadows:



Play It Blue , Bring Me Peach!
Scream: Ice Cream , It's Honey Money

Multicolour Highlighter:

Lip Balm Sticks:

Bring Me Peach! , Sugar Shock

Lip Peeling Stick:

Nail Sugar Pearls:

Cotton Candy , Sugar Shock

Nail Lacquers:
Scream: Ice Cream , Play It Blue!

Bring Me Peach! , Vanilla Love

Nem rossz kollekció szerintem, de nem is annyira az én színvilágom így képekről és a tegnap leírt okok miatt nem is nagyon tervezek nagybevásárlást belőle, pláne, hogy még azt sem tudom, nálunk lesz-e egyáltalán, de a Lip Peeling Stick nagyon nagyon érdekel. :]

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a kollekció :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Igen, csábító, de én már úgyis megrendeltem e-bayről :P

      Törlés
  3. play it blue!! nagyon hasonlít a mentámra, és keresem a dupeját, szóval, ha őőő lesz kapható itthon is, és szépséges lesz, biztos h velem jön.
    amúgy még tetszenek a kaviáros lakkok is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez kicsit kékesebb a menta színeknél nem? :S

      Törlés
    2. az én igazi mentám, az egy már nem kapható catrice lakk, az am i blue or green. nekem az az igazi! :D

      Törlés
    3. Oké, színmeghatározásban elég egyedien látom a dolgokat mondjuk, szóval ebbe nem köthetek bele :DD

      Törlés
  4. Nekem a pasztel szinu koromlakkok nagyon tetszenek!!!

    VálaszTörlés
  5. Minél többet nézem, annál több dolog tetszik meg benne.
    A szemhéjpúderektől egészen a Lip Peeling Stick-ig mindet kipróbálnám.
    Habár vásárlást nagyon nem tervezek belőle, de örülnék ha nálunk is lenne, megnézném őket élőben. :)

    VálaszTörlés
  6. nekem ez jobban tetszik, mint az essence :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, most aztán lehet csorgatni a nyálat, kinek erre, kinek arra :P

      Törlés
  7. Nail Sugar Pearls tetszik a legjobban,mind a 2 :) bár lehet ezeket olcsóbban is meg lehet venni, máshol, más márkába :) De tetszik :) Többi is szép, scak élőbe kéne még látnom, ahhoz hogy most azt mondjam rá hogy húú de lenyűgöző. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, e-bay-en pár száz forintért lehet találni 10-12 színt, én is rendeltem, kíváncsi leszek rá :]

      Törlés
  8. Oh, azok a pasztell és kaviáros lakkok, ezekkel le lehet venni a lábamról! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen annyira nem tetszett, de ha nem is teljes körömre, de díszként simán el tudom már képzelni :]
      (azért szerintem egyszer tuti kipróbálom teljes körmön is :D)

      Törlés