2013. március 31., vasárnap

andthatswhoiam X.

Sziasztok!

Kissé későn, de azért realizálódott bennem, hogy ma vasárnap van, így jelentkezem ezzel a bejegyzéssel is.


Sosem szoktam feladni, legalábbis az észérvek keretein belül nem, persze van az a szint, amikor többet árt az akarat, mint használ, de általában amit akarok, azt idővel elérem. - Már ha rajtam múlik..


Sosem voltam amolyan igazi, hagyományos értelemben vett randin, amit igazából nem is nagyon bánok, nem mondom, hogy nem vagyok romantikus, de könnyebben elengedem magamat, ha beülünk valahová vagy sétálunk, fagyizunk, stb. Jobban magamat tudom adni, mintha mondjuk elvinnének egy étterembe.


Ebben nagyon jó vagyok, tényleg órákig tudom csinálni a semmit.. Bár általában nem ez a jellemző, és akkor is vagy filmet nézek, vagy sorozatot, szóval mégsem semmit, de nem aktívan tevékenykedni.. :D


Általában elég jól bánok a szavakkal, de sajna szóban sokkal kevésbé, mint írásban. 


Nagyon könnyen "beszopódok" pl. a neten is imdb-re vagy wikipédiára, krémmániára, különböző játékokra, de könnyen rákapok 1-1 új sorozatra, aztán orrbaszájba azt nézem, szóval elég könnyen "függő" leszek.

Rátok igaz valamelyik ezek közül?
Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Semmittevésben én is profi vagyok :D Ha nem vigyázok, csak úgy elrepül a nap, és nem csináltam semmit, csak neteztem/játszottam/sorozatot néztem.
    Jobban belegondolva, mindegyik igaz rám is. Én is inkább írásban vagyok jó, nagyképűség nélkül mondhatom, hogy elég meggyőzően tudom előadni magam, de szóban hadarok, nem artikulálok, a gondolataim előrébb járnak, mint a szavaim, emiatt gyakran értelmetlenek a mondataim...
    Olyan "igazi" randi-randin én sem voltam még, de nem is igénylem, valószínűleg kínosan érezném magam, feszengenék.
    Azt, hogy nem adom fel, inkább úgy módosítanám, hogy lehet, hogy nem mindig érem el teljes mértékben az eredetileg kitűzött céljaimat, de valahogy mindig sikerül úgy alakítanom a dolgokat magam körül, hogy végeredményben jól jöjjek ki a szituációból.
    A függőség meg... Az egyedüli dolog, amitől kóros mértékben függök, az a kajálás, mert az a rossz szokásom, hogy a lelki problémáimat úgy "kezelem", hogy telezabálom magam, de igyekszem ezen változtatni. A többi inkább csak kényelmi dolog (pl. netezés), ezekkel nem kóros a kapcsolatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én főleg suliban utáltam szóban felelni :D

      Törlés
  2. Semmittevés itt is nagyon jól megy... :D És általában én sem szoktam semmit feladni, amit elkezdek. (kivéve a fogyókúra... :D ) Deha valami tanuláson múlik, azt sosem. =)
    Miért nem rendes randi a séta, fagyizás, vagy a kávézó? :O Nekem ez randiszámba megy. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "klasszikus" randevúra értettem, amikor a pasi virágot hoz, nem megszokott helyre megyünk és hazakísér.. :]

      Törlés
  3. Óóóó igen az aktív semmittevés. Az a galád ami mindig levesz a lábamról... :D

    Én is könnyen válok "függővé", hajjaj de még milyen könnyen. De szeretem ezt a részemet, jó ennyire rajongani még egy harmadrangú sorozatért is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hasonlóan vagyok, bár eddig a legdurvább az volt, amikor egy hosszú hétvége alatt néztem végig a Rescue Me! első 4 évadát .. :D

      Törlés
  4. a semmittevésben én is nagyon profi vagyok. :DDD
    a randikat én sem szeretem az éttermekben, mert annyira nem tudok az evőeszközökkel bánni, akkor meg főleg nem tudnék, meg tuti leenném magam. plusz hozzá vagyok szokva, hogy itthon feltett lábbal eszek. meg azt sem szeretem, ha néznek evés közben. :DD egy séta szerintem sokkal többet ér. :)
    a szavakkal pedig én is jól bánok, csak sajnos írásban én is jobban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, én mindenhol törökülésben eszem - nyilván étteremben nem, de még a munkahelyemen is.. :D
      Mondjuk ha pl. csak fagyizni megyünk, tuti leeszem vele magam, ha iszunk valamit, akkor meg magamra öntöm, stb, nálam ez ilyen tipikus elsőtalálkozásos bénázás.. :D Mondjuk én sem szeretem, ha néznek evés közben :S
      Eddig a kedvencem az volt, amikor találkoztam egy sráccal parkban, és leszart egy galamb, akkor nem volt olyan vicces, de utólag belegondolva... :D

      Törlés
  5. Én is sajnos ilyen 'ráfagyós' vagyok! Youtube videók töménytelen mennyiségben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért megnyugtat, hogy nem csak én szoktam így járni.. :D

      Törlés
  6. Az utolsó NAGYON igaz rám is. Most éppen Bones-t nézünk, és imádom :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Sherlock-ot most kivégeztem, a Misfits-et kezdtem újra, meg a Trónok lesz még, de azt sajna csak apránként tudom :DD

      Törlés