2013. március 17., vasárnap

andthatswhoiam VIII.

Sziasztok!

Ismét jelentkezem a szokásos vasárnapi képes-sztori adaggal. :]



Eléggé reálisan szoktam látni a dolgokat, de sokszor szeretem nem úgy nézni, és pozitívan hozzáállni, mert ha pusztán csak azt a sok rosszat nézném, ami valóban létezik, totál bediliznék szerintem.


Imádok listát írni, összeírni, mit kell csinálni, feljegyezni a határidőnaplómba kivel mikor hol találkozom, mit csinálok. Így legalább semmi sem marad el, nem felejtődnek el a dolgok.


Általában egyedül nem vigyorgok a buszon, mert indokolatlannak  tartom, ha meg valaki, akivel nem vagyunk  túl jó viszonyban, bájologni akar, az ne velem tegye, mert nem vagyok az az ember, aki akkor is mosolyog, amikor nem kell, csak hogy azt a látszatot keltsem, hogy jajj de szupi minden, nyilván siránkozni sem állok le, inkább amolyan semleges maradok. Itt is egyfajta kettősséget látok, mert amúgy meg a barátaimmal, szeretteimmel nagyon jól elvagyok, mosolygok, nevetünk, stb. Bár azt hiszem, mostanában nem igazán lesz szívből jövő a mosolyom.-



Ó, de mennyire igaz, hogy éjjeli bagoly vagyok... Este sokáig fent tudok maradni, de a reggeli kelés a halálom... Lefekvésnél is hasonlóan vagyok, mint ébredésnél, "csak még 5 perc"...


Nem vezetek, és szerintem soha nem is fogok. A legtöbbször nem bírom eldönteni, hogy két adott dolog egymás mellett, vagy egymás előtt/mögött van, ami azért vezetésnél nem egy jó pont.. :D
A másik pedig, hogy szerintem ébernek kell(ene...) lenni vezetésnél, és elég nagy felelősség, tehát a reggeli kómás állapotaimban nem lenne túl jó dolog volán mögé ülni.. Csak sajna ezt sokan nem látják be, hogy ez igenis felelősséggel jár és nem rutinból kéne csak vezetni.

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes pihizést! :]

12 megjegyzés:

  1. A listákat én is nagyon szeretem :-)
    Olyan jó rendszerezni a határidőnaplómat, kipipálni a lista elemeit :-)

    A mosolygással nem vagyunk egy oldalon, én tudatosan sokat mosolygok, sokszor könnyebb így kapcsolatot teremteni, bátorítani az embereket. Viszont értem az álláspontod, az sem jó, ha valaki, mint a tejbetök vigyorog olyankor is, amikor teljesen helytelen.
    A vezetés pedig... Nos, én élvezem az autózás szabadságát, hogy oda megyek és akkor, amikor akarok :-) Vezettem már külföldön is sokat, élveztem nagyon, de hosszú utakon nekem is kényelmesebb az anyósülésről kémlelni a tájat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A listás téma nálam szerintem apukámtól adódik :D
      Én is szoktam mosolyogni, nem az, csak szimplán ha mondjuk egyedül ücsörgök akkor nem állok neki csak úgy mosolyogni. Persze, ha lenne adva egy kocsi, biztosan megtanulnék vezetni :D (már ha fent tudnám tartani...)

      Törlés
  2. listákat és a mosollyal egyet értek én is :) a többi nem igaz rám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt szeretem benne, hogy legalább nem marad el semmi lényeges :P

      Törlés
  3. Szerintem mai világban alap a jogsi.anno nem akartam letenni de nem bantam meg.sok munkhelyen alap feltetel a jogsi legalábbis pozitív ha van.sajnos ez már olyan mint a nyelvvizsga.jo ha van.
    En rutin vezető vagyok otthon-itt nem.
    De nem vagyunk egyformak na ;-)

    Listat en is írok alt. rengeteg dolgit elfelejtek.inkabb jegyzetelek:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is szimplán nem akarom, pénzem sem lenne egy autóra meg azt fenntartani, meg amit írtam, hogy éberség kell hozzá, meg igazából csomószor nem tudom eld9nteni, hogy két dolog egymás mellett vagy egymás előtt és mögött van :S
      Egyébként nyelvvizsgám sincsen, de azt hiszem lassan a fodrászattal való próbálkozásoknak is vége, szóval ki tudja, mi lesz még...

      Törlés
  4. én is éjjeli bagoly vagyok. mindig megbeszélem magammal, hogy 11 és éjfél között lefekszem aludni, hát sosem jött eddig be. de reggel meg halálom a koránkelés. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Délutános héten nem is baj, ha későn fekszek, későn kelek, hanem délelőtt.. :D A múlt hét azzal ment el, hogy "na, ma fél 11-kor lefekszem" és mindig fél 12 lett belőle :D

      Törlés
  5. Imádom a listákat! :D Én is szokszor írok. =)
    Már több, mint 4 éve van jogosítványom, de talán normálisna 2 éve vezettem utoljára. Nem szeretem... Legalábbis egyelőre. Majd ha egyszer elhatározom, hogy meg akarok tanulni (és ne csak papírom legyen róla), akkor meg fogok, de egyelőre nincs rá motivációm. Túl stresszes nekem. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az, nekem is nem is a papír forma okozna gondot csak, hanem leginkább a gyakorlati része.. :S

      Törlés
  6. Én szoktam magamban vigyorogni. :D Néha eszembe jut valami vicces a buszon, vagy csak jólesik a napsütés, vagy épp a kedvenc számomra vált a lejátszó, akkor elmosolyodom. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam utóbbi nem játszik, mert általában csak a kedvenceket hallgatom :P

      Törlés