2013. március 3., vasárnap

andthatswhoiam VI.

Sziasztok!

Újabb vasárnapi képes-sztorizgatós érdekességes bejegyzés jön. :]


Nagyon igaz, de komolyan, reggel mosott szar vagyok általában, pláne, ha mennem kell valahová. Ez általában úgy néz ki, hogy zombiként lebotorkálok az emeletről, teszek veszek, mire a sminkelésig eljutok, nagyon élénk vagyok, és fél órán belül teljesen leeresztek..


Talán mondhatom, hogy sajnos, vagy talán mégsem, mindenesetre próbálok jobb ember lenni. Mindig. Ez számomra nem mindig jó, vagyis inkább úgy mondanám, nem mindig az adott pillanatban, mert emiatt többször égettem meg a bokámat. Próbálok mindenkinek ott segíteni, ahol tudok, de már próbálom azt a határt nem átlépni, ahonnan nem jószívű és kedves vagyok, hanem balek. Sajna több az olyan ember, aki ezt kihasználja, aztán meg rászáll az emberre.


Őőőő... Akkor is, ha "Bocsi, igazad volt", de jó, ha az enyém legyen az utolsó szó.. Na jó, nem így tolom, mint a csaj ezen a képen, igazából nem halok bele, ha a másiké az utolsó szó, de jobb szeretem, ha az enyém.


Ehhez nagyon nem tudok mit hozzáfűzni, szerintem nagyon sokan vannak ezzel így. :D


Nem is egy, hanem több kisállattal alszom, egyedül nem tudok "egyedül" aludni. :D
Alapból pár "furasággal" alszom, néha pedig Rúpert (hosszú ú-val!), a mackó is csatlakozik hozzám, ha itt "nyaral". :]

A mai kis képes személyes ennyi lenne, egy hét múlva hozom az újabb adagot. :]

Rátok igaz valamelyik? Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

16 megjegyzés:

  1. :) jó volt olvasni ezt a posztot!
    a második állítással kell egyetértenem.
    és az a kép, amin a csaj ki van akadva, hát nem semmi. jól megmosolyogtam mikor mondtad, h Te nem így tolod, mint a képen szereplő nő. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én akkor csinálom ezt, ha 1000000% hogy nekem van igazam és a másik téved. Na akkor csúnyán ki tudok akadni, és akkor csak azért is bebizonyítom valahogy :D

      Törlés
  2. Én is utálok reggel korán kelni... :S És ha otthon alszok, akkor megosztom az ágyam egy plüssmacival. =)

    VálaszTörlés
  3. 4.kep
    basszussss mennyi de mennyi emberrel vagyok igy :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, velem nem :P
      Amúgy megnyugtató, hogy nem csak az én fejemben zajlanak ilyen dolgok... :DD

      Törlés
  4. A 2. kép az rám is igaz ,de a 3. az végképp. A nagyon bele tudok lendülni a dologba ,ha tudom ,hogy nekem van igazam ,nem a másiknak. A végsőkig kiállok a véleményem mellett ,ha kell be is bizonyítom :D Néha visszagondolok és rájövök ,hogy talán egy picit túlzásba estem ,de van ez így :D :D De azért mostanában próbálom magam leszoktatni erről és egyre többször inkább meg sem szólalok az ilyen helyzetekben. Magamban mosolygok egyet és le is van rendezve :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy én nem bírom elviselni, és nem állhatom azt, hogy a másik abban a tudatban büszke magára, hogy neki marhára igaza volt, amikor nem :D
      Persze ez véleménycserénél teljesen oké, de ha mondjuk olyanról van szó, hogy mittudomén, egy szó mit jelent meg ilyenek, akkor nem nyugszom el :D

      Törlés
  5. Gyerekkorom óta mindig az enyém kell hogy legyen az utolsó szó. Hú de sokszor veszekedtek velem a szüleim emiatt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig Belőled nem nézném ki annyira :D

      Törlés
  6. jaja mind pipa, egyet nem, én korán kelő típus vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondjuk az a baj, hogy nekem mindig korán van felkelni :D De közben meg ha pl. menni kell valahova vagy dolog van, akkor nem akarok csak kicsit korábban kelni, hanem mondjuk 1-1,5 órával előbb :D

      Törlés
  7. 4. kép: of course *ártatlam pillantás* :D
    A párnám körül van pár plüss meg világítós kispárna, de konkrétan valamelyikkel aludni csak akkor szoktam ha nem tudok elaludni. Olyankor magamhoz ölelem a kis pihe-puha horkolós macimat és onnantól kezdve minden ok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, tényleg, régen de imádtam a világítós párnákat :D
      Volt 2-3 mindig, mert anyukámék árultak és így mindig kisírtam 1-1 újat :D

      Törlés