2013. március 24., vasárnap

andthatswhoiam IX.

Sziasztok!

Újabb hét telt el, abba, hogy milyen volt ez az egy hét számomra, inkább bele sem megyek.. Így ismét egy kis képes-sztoris bejegyzés jön.


Hihetetlennek tűnhet, de nálam nagyon nagy ereje van az ígéreteknek, ha én teszem, tuti nem töröm meg, de ha más ígér nekem, ezt elvárom, hogy Ő is betartsa.


Ez gondolom senkinek sem újdonság, imádom Tim Burton műveit, eddig mindet, amiket láttam.


Nos, ez sem volt titok, sosem voltam oda a kisgyerekekért, jó, ha nem bömbölnek, akkor nem frusztrálnak annyira, de nem nagyon szeretem a "társaságukat". Nyilván az idősebb tesóm lányát sem utáltam sosem, de olyan 4 éves koráig nem nagyon tudtam mit kezdeni Vele és most a másik tesóm kislányával sem igazán tudok... Nem is tudom elképzelni, hogy valaha legyen sajátom, egyszerűen nem akarok, ha gáz, ha nem.



Szeretnék kívánatos lenni, és most nem pont a külsőre értem. Eddig is szerettem volna, de gondolom ez most "természetes", hogy felerősödött bennem az érzés.


Akár csak az előző, ez az ölelés dolog is nagyon felerősödött most bennem, persze, megölel a tesóm vagy a barátok, de az egyáltalán nem ugyanaz. Nem nem jó, csak más..

Hát sajna ez most nem lett túl pozitív bejegyzés, nézzétek el, próbálom összekaparni magam, de tényleg.
Rátok van, ami igaz?

Köszönöm a figyelmet, jó pihenést, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. 'nem nagyon tudtam mit kezdeni Vele' Az első kép, ami eszembe jutott, hogy egy bottal bökdösöd a kisgyereket :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért bottal nem, de pl megsimogatni egy ujjal simogatom általában a kicsit is :D

      Törlés
  2. Az első rám is nagyon igaz, és sajnos kb. folyamatosan csalódásokba ütközöm, szerintem ez a karmám. A kívánatosság is abszolút igaz rám, és hidd el, ha most nem is érzed így, Te akkor is egy nagyon értékes csaj vagy, akinek örülhet bármilyen pasi, ha a párjának nevezheti <3

    A képen láthatóhoz hasonló gonosz, nem intelligens gyerekektől engem is ráz a hideg, de szerencsére a családban nem ez a jellemző. Mindenesetre a babysitterkedés nálam is kizárt :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, tök jól esik ám :$
      Jó, nálunk se evil-baby-k vannak, de úgy eleve ez, hogy eszikiszikhányikalszik és el is ment a napja.. :D

      Törlés
  3. na az elso mennyire aktuàlis :) sajnos megint csalodtam valakiben,de mennyire kàr.
    igèret szèp szo...
    majd vàltozik àm a gyerekekkel a kapcsolatod.20 èvesen èn is igy voltam,ma meg màr szeretnèk gyereket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sajna nem mindenkinek ér sokat a kimondott szó :S
      Őszintén mondom, hogy nem hiszem, hogy ez változni fog, még a gondolattól is irtózom :D

      Törlés
  4. a 3. és az utolsó teljesen igaz rám is. :)

    VálaszTörlés
  5. Pont ez a kifejezés igaz rám is, hogy "nem tudok mit kezdeni" a gyerekekkel... :D Pedig szeretnek engem. Nem is értem hogy működik ez.... Biztos a kihívást látják bennem, hogy én meg annyira nem őket. :D Egy kismacskával egyszerűbben elvagyok, mint egy gyerekkel. Azt lehet simogatni, annak tudok gügyögni, de a gyerekekkel nem tudok mit kezdeni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a durva, hogy velem is elvannak, csak én nem velük... :D De azért megnyugtató, hogy nem vagyok ezzel egyedül..

      Törlés
  6. A gyerekvállalással ugyanígy vagyok én is. Nem tudom elképzelni, hogy valaha is legyen. Meg ez most szemét lesz, de annyi pénzt elvisz egy gyerek, aztán kitudja mi lesz belőle később...Nyilván nem azért lesz gyereke valakinek, hogy utólag visszakérje a költségei árát, de nagy kockázatú befektetést nem akarok saját magamnak. A mai tizenéveseket elnézve meg, lehet az enyém meg se érné a felnőtt kort....:/ Meg elég riasztó, hogy megszületik a gyerek és elmegy rá annyi pénz, és már kezdhetek spórolni az egyetemre kb, ha azt akarom, legyen valami normális végzettsége...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát arról már nem is beszélve, hogy marha nagy felelősség főleg a mai világban :S

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Hát, én is, csak most nem lesz olyan ölelés már.. :S

      Törlés
  8. nekem van barátom de pl; az ölelése nekem is hiányzik ígéretes az rám is igaz.
    Ne légy szomorú, úgy is találsz valaki jobbat, akit megérdemelsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, sajna nem ott tartok még, hogy más valakiben gondolkozzak, és talán nem a megérdemlésen múlik.. :S
      De azért próbálok nem nagyon szétesni :]

      Törlés
  9. Nekem olyan furcsa, amikor valakinek furcsák a gyerekek. Mondjuk oké, tudom, hogy én se vagyok százas, mivel anyukám óvónéniként dolgozott, marha sokat hédereztem náluk az oviban, amikor általános sulis voltam,meg mindig volt pici gyerek a környezetemben. Én konkrétan mostanában nagyon töröm azon az agyamat, hogy bölcsibe kéne mennem dajkának, vagy gyerekvédelmisnek. Ha nem lenne ilyen ramaty a helyzet, én már szívesen lennék anyuci:)
    Sajnálom, hogy ilyen helyzetben vagy, mostanában kicsit elhanyagoltam a blogok olvasását,de azt hiszem elég egyértelmű, hogy mizu. Kitartást:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, mindenki más, más igényekkel, stb, én sose voltam nagy gyerek-fan, nyilván aki sok időt töltött közöttük, annak ez a normális. :]
      Kszi, próbálok kitartani.

      Törlés