2013. február 5., kedd

Új táska

Sziasztok!

Egy ideje már táskát szeretnék venni, mert amim van, az nagyon csúnya, ilyen lakkbőr bevonatos, és az ugye egy idő után peregni kezd, nem leszek álszent, van nekem jó pár táskám,de nem olyanok, amiket a mindennapokon nyúzhatok, amibe mindenem befér, bár ezt már megbeszéltem a Kedvessel, hogy minél nagyobb a táskám, annál jobban nem férek el benne... Ki érti ezt? De tényleg, ha van még egy kicsi hely, akkor kitalálok még valamit, hogy na azt még oda bepasszírozom, és a végén inkább a táska visz engem, mint én a táskát.. :D

Azért szeretem jobban a nagyobb táskákat, mert szinte mindig viszek magammal innivalót meg szendvicset, előbbiből 5-6 decis üveget szoktam, de így egész napra másfél literest, meg is iszom, nagyon ügyes vagyok ám! :D Szóval mindenképpen olyat akartam, amibe befér az enni- és innivalóm, meg pár apróság, és a másik kritérium az volt, hogy legyen legalább 2 külső zsebe.

Egy turkálóban bukkantunk rá anyummal erre a táskára, és bár sötétbarna volt a szívem vágy, már nagyon sürgős volt, így lejjebb adtam az igényeimből, nem konkrét sötétbarnát kerestem, hanem olyat, ami azért nagyjából minden ruhámhoz illik, amiket hétköznap hordok.

Így esett rá a választásom:


Picit kisebb, mint az előző táskám, de jobban tetszik, a kis rojtos valamit még nem döntöttem el, hogy rajtahagyjam-e, nem tudom, hogy most végül is tetszik vagy nem... :D

És a kis hiba, ami miatt 3300 Ft helyett csak 2000 Ft-ba került:

Szerencsére a belső oldalán van (tehát ami nem kifelé van, hanem az oldalamhoz ér), így nem látszik, azért lekentem átlátszó lakkal, hogy ne pereghessen tovább.

A hátulján is van egy zseb:

A két oldalon pedig ilyen cipzáros zseb van:

A tetején pedig ilyen a cipzár:

Van belső cipzáras zsebe is:

És "sima" zsebe is:

Bár nem sötétbarna, de nagyon tetszik a színe, amit nem is tudok meghatározni, világosbarna és szürke között van, és mivel a legtöbb dolgomhoz megy, szerintem jó választás, ennyi pénzért meg pláne! Sőt, azt mondom, hogy ha egy évet kibír, az már jó.

Nektek hogy tetszik? Őszintén, mennyi táskátok van? :]
Hétköznapokon váltogatjátok őket, vagy meg van adva, hogy "na ez a melós/sulis táska, amit lehet nyúzni"?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!
(Még mindig nem jelentkezett a nyertes, este érdemes lesz figyelni itt is meg facebook-on is)

26 megjegyzés:

  1. tokre jo ez a tàska.èn tàskamàniàs vagyok,nem tudom megszàmolni hàny tàskàval rendelkezek.
    ilyeneket èrdemes megvenni,annak ellenère,hogy van kis hibàja.foleg hogy pont ott van ahol nem is lehet èszrevenni
    ez a bigyo ami lelog rola,tokre tetszik.imàdom az ilyen jellegu tàskàkat,feldobjàk az egèszet.
    jo vètel volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én is inkább a tetszik felé hajlok :D
      Ha tehetném vagy 10 ilyen nagyobb táskát vennék, hogy olyat vehessek fel mindig, amilyen kedvem épp van :D

      Törlés
  2. Én tényleg nem merem megszámolni, hány van... Most kerültek eb az új szekrénybe a dobozokból, és két nagyon magas polc van TELE velük. Táskából sosem elég!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejóég :D
      Akkor inkább ne is számold meg :D Én így is úgy sajnálom, hogy pár van csak, de ott állnak csak legtöbbször, mert mindig van egy ilyen mindennapnyúzós nagy táska :D

      Törlés
  3. Cuki, jó vétel volt :) Nekem meglepően kevés van selejtezés után, szóval gyűjtök az újakra :D főleg a sima feketémet szeretném lecserélni már :s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ilyesmi feketére beneveznék még azért én is :]

      Törlés
  4. Szerintem jó vétel volt. =)
    Én amíg suliba jártam akkor oda volt 2-3 táskám általában, pár havonta váltogattam őket. De ha csak úgy elmegyek itthonról valahová (mozi, séta, barátnőzés, akármi) akkor általában csak kis táskát viszek, és a ruhámhoz választom a színét. :D
    Elég sok táskám van a kisebb darabokból. :$ A nagyokból kevesebb, abból talán 2-3. A kedvenc nagy táskám egy királykék pakolós, ami mindössze 1200 Ft volt vagy 2 évvel ezelőtt az Invázióban, és még mindig szuperül bírja, semmi baja, pedig suliba nagyon megpakoltam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a bajom, hogy mindig úgy megpakolom szegényeket, hogy arról félek, egyszer az utca közepén szakad le a füle :DD

      Törlés
  5. Tetszik ez a táska, 2000ért bőven megérte:)A rojtod szerintem hagyd rajta! Bevallom őszintén, rengeteg táskám van, de a legtöbb évszakfüggő, általában 4-5 darab van, amit rendszeresen cserélgetek (valamiért nyári táskámból rengeteg van, akkor minden nap másikat használok) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem marad, mert inkább tetszik most mint nem, bár ha leszedném, akkor sem dobnám ki :]
      Nekem az avonos Tallulah táska ilyen, valahogy őszre és télre nem "tudom" hordani, csak tavaszra, nyárra, de akkor imádom :]

      Törlés
  6. Klassz kis táska, ennyiért megérte. A rojt viszi fel, szerintem is hagyd rajta!! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszik ez a táska, jól jártál vele, főleg, így, hogy "hibás" :) 2000Ft-ot simán megért, és szerintem is maradhat a rojt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]Amúgy olyan 2500-ra tippeltem, hogy max annyiért adnák oda, de így még jobb :D

      Törlés
  8. nekem is tetszik ez a táska. :)

    nekem kb 12 táskám van. :DDD

    VálaszTörlés
  9. Jó vétel volt! Nekem a táskák az abszolút gyengéim, elég könnyen elcsábulok, de igyekszem kifogni az akciókat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sosem voltam olyan minden napra jutna más táska típus, vagy legalábbis amiatt, hogy van kb minden méretből, de úgyis mindig a nagy után nyúlok :DD

      Törlés
  10. Tetszik a taska, szerintem szep szine van:). En eddig egyetlen egy taskat nyuztam, de osszel beszereztem a plazaban az MK leder-ben egy gyonyoru barnat, ami eleg nagy ahhoz, hogy meg a sulis cuccaim is belefernek. Szerelem XD. Tadka szempontjabol en azt az uzletet szeretrm a legjobban, nagyon jo cuccaik vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol régen vettem a táskáim, és kibírtak 2-2,5 évet (tényleg nagyon durván meg szoktam pakolni suliba...), ott a pasi mondta, hogy nem akarja rontani a saját üzletét, de ne nála vegyek inkább most már ilyet, mert nem fogják bírni :(
      Ok, a kínai sem, de legalább olcsóbb :D
      Turiban amúgy kincsekre lelni néha, múltkor egy eredeti (!) LV táskát találtam, csak az pont nem lett volna jó a mérete miatt :(

      Törlés
  11. Jól néz ki, a rojtok is feldobják, tényleg jó vásár volt. :)
    Nincs sok, talán 4 van, de abból 2 nagyon szakadt már, csak nincs szívem őket kidobni, olyan jóóóó lesz még valamikor félék :D. Van 1 ami elég kicsi, ezért csak ritkán tudom hordani, nem is értem, hogy fértem el benne majd' 2 évig. o_o Meg az amivel mindenhova járok, egy elég nagy oldaltáska Én is a fél házat magammal hurcolós fajta vagyok, úgyhogy sokszor még ez is kicsi. :D Meg persze van jópár mini/kézi/ridikül táskám vegyesen, de mivel azok már a zsepi+tárca+mobil kombótól tele vannak ezért csak itt a városban használom őket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ne is mondd, barátnőm poénkodik mindig, hogy "Klaunál szerintem fél vidámpark is van" :D De nem baj, megnyugtat, hogy minden van nálam, ha kell :D
      Ragtapasz - párom mindig kiröhögött, hogy minek az egy táskába... Na kb fél éve egy csaj úgy odacsukta az ujját az ablakhoz, hogy vérzett, akkor pont jól jött egy adag zsepi után... :D

      Törlés