2013. február 26., kedd

Tegnapi turi-járat

Sziasztok!

Tegnap benéztem az egyik turiba, leginkább nadrág után kutatva, de anyum félrerakatott pár bolerót, hogy menjek át, nézzem meg őket, 2 tetszett végül is, de az egyik (amelyik jobban tetszett) sajna kicsit lett, és végre találtam egy farmert is, ami nem áll el sehol, csak az alját kell levágni - mint mindig.. - és még utolsó pillanatban észrevettem egy nagyon jó kis kockás inget, most ezeket mutatom meg Nektek, sokan, legalábbis az ismerőseim közt, ódzkodnak a turkálóktól, aki esetleg így van még vele, annak itt a bizonyíték, hogy jó dolog, jó cuccokat kapni a bolti ár töredékéért, csak esetleg kicsit több időt vesz igénybe, de ugye valamit valamiért. :]

A boleró:

Bár a másik jobban tetszett, ez a színe miatt talán jobban beépíthető a ruhatáramba, nagyon szeretem a kis bolerókat, nyári estéken életmentő tud lenni.

990 Ft volt

Kockás ing:

Ezt talán észre sem vettem volna, vagy legalábbis nem nagyon érdekelt volna így a színit elnézve, valamiért mégis leakasztottam a helyéről, és milyen jól tettem, mondhatni, hogy szerelem volt első látásra, bár eddig sosem hordtam ilyen színeket együtt, nagyon megtetszett magamon, és a különlegesség, hogy ilyen szegecs-szerű gyöngyök vannak rávarrva a gallér mellett.


1390 Ft volt

Farmer:

Olyasmit szerettem volna, mint amim most is van, csak szegény kezdi megadni magát.. Múltkor 8 darab farmer felpróbálása után végül szomorúan feladtam, most második próbára megtaláltam ezt, minden klappol, kivéve a hosszát, de ehhez már hozzászoktam.

2290 Ft volt

Szóval én azt mondom, érdemes turiba járni, mert amellett, hogy sokat spórolhatunk, igazi kincsekre találhatunk, persze kell hozzá némi szerencse is, de tényleg jó darabokat foghatunk ki, sokszor a bolti ár töredékéért.

Nektek hogy tetszenek? Szoktatok turkálóban vásárolni? Ha igen, mi a kedvenc turis darabotok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

20 megjegyzés:

  1. Nekem mindegyik tetszik. :) Az ingnek így elsőre tényleg érdekes színe van, de látok benne fantáziát. :) Meg felvéve azért teljesen más tud lenni. A boleró tetszik a legjobban. :) Nyilván a farmer az farmer, szóval azt nem számítom bele. De nekem is van turis farmerom, és nem indult meg a foszlás a lába között, míg a rendes boltinál kivétel nélkül. Azért ez is meglepő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ing nagyon nem az én világom lenne, de mégis, ahogy felpróbáltam, annyira jónak tűnt :]
      Amúgy nekem is volt egy turis farmerom, amit vagy 3 évig nyúztam, és semmi baja, a mai napig tökéletes (csak kifogytam belőle), közben meg vagy 3 másik gatyám szétment... :D

      Törlés
  2. johogy .èn turi torzsvendèg vagyok otthon :) egy csomo cuccom onnan van.sot szandik cipok is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyet úgy irigylem, én lábbelit sosem találok, mert valahogy mindig 38 felettieket látok csak, nekem meg ugye olyan 35,5-36-os a lábam, szóval cipőboltban is szenvedés sokszor jót találnom :D

      Törlés
  3. régen én is nagy turis voltam, nyaranta a piacon minden héten nyomultunk, de itt nincs sajnos turi. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, itt meg annyi van, hogy már nem is értem, hogyan tudnak megélni ennyien ebből :D

      Törlés
  4. Turi-fan vagyok. Ennyi :). Mániám, hogy rászoktassam a barátaimat is a turira. Egyszer már a páromat is rávettem, hogy nézzen el velem, pedig ő nagyon ódzkodik a használt ruháktól. Veszprémben a Brad Pitt turi (a hotel mellett, és azért BP turi, mert van egy hatalmas kép róla a falon :)) és a Hotel alatti Háda a kedvenceim, bár a spar mellett a kilósban is jó dolgokat lehet kifogni, ha nincs tömegnyomor(oncság). A boleró és a farmer nagyon tetszenek. Én is tapasztaltam már, hogy a turis farmerek nem mennek gyorsan tönkre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hotel mellett van (illetve talán egy épület is a hotellal), szemben a bástya áruház hátsó kijáratával :)

      Törlés
    2. Igen Tuti-ruci :) Napközben nekem is eszembe jutott az igazi neve :P

      Törlés
    3. Sosem néztem még, hogy ott BP lenne, vagy csak mindig is úgy volt, és annyira természetes, hogy észre sem vettem :D
      De legközelebb lecsekkolom :D

      Törlés
  5. Nálunk is van turi, super cuccok vannak itt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a kilós turikban sosem találtam még szinte semmi érdemlegeset, valahogy vagy sokkal nagyobb vagy sokkal kisebb cuccok voltak mindig :DD

      Törlés
  6. A kedvencem a szegecses ing, nagyon jól néz ki. :) Én is imádtam turizni, de sajna itt nincsenek, így láthatóan kevesebb is a cucc a szekrényemben a költözés óta. :)

    http://smallgirlbigcityblog.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan fura amúgy, hogy van ahol hegyén-hátán vannak, máshol meg nincs :S

      Törlés
  7. Az ing nagyon tetszik! Szerintem már tudod rólam, hogy mennyire imádom a turikat, rengeteg ruhám van onnan, jó áron jó minőséget kaphatunk! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, Rólad tudtam eddig is, sokszor csak nézek, hogy vagy ilyen szerencsés a kezed, vagy jókor vagy jó helyen :D

      Törlés