2013. február 16., szombat

Tegnapi Rossmann-járat meg egy kis agymenés

Sziasztok!

Tudom, azt mondtam nem akarok már lakkot venni, meg vásárolgatni de... Nem, nincs de, ilyen áron be kellett szerezni ezeket a cuccokat, mert mindig sajnáltam többet kiadni értük, így is 3× tettem vissza mindent, és be a kosárba, míg végül megegyeztem magammal, ezek jönnek, majd lassan a MS Metal Flip lakkok (399.- lesz 599.- helyett, azért nem mindegy...) és akkor most jó darabig tényleg nem fogok lakkot venni, szeretném szeretgetni azokat amik vannak, illetve selejtezni kéne már a lakkok közt is, van, ami nem tetszik a saját kezemen a bőrszínem mellett, de maga a szín meg igen, ezért még nem volt szívem elajándékozni, van ami már használhatatlan, de még nem volt szívem kidobni, stb, stb.
Szóval tényleg nem akarok segget csinálni a számból, a kívánságlista fele is lakkokból áll, a 3 MS lakkot még beszerzem, és utána lakkstopp, de erről majd máskor, most még hadd élvezzem.. :D

Szóval a tegnapi "csak a két Catrice lakkért mentem" látogatás eredménye:



- Catrice - Steel My Soul (699 Ft)
- Catrice - Steel My Heart (699 Ft)
- essence nail art magnetic- Love Potion! (199 Ft)
- essence colour3 - midnight date+city that never sleeps (199 Ft)
- essence mono szemhéjpúder - Hyped Up (199 Ft)
- essence mono szemhéjpúder - Olive Garden (199 Ft)

És "mentségként" mondanám, a két Catrice lakkot megelőlegezte a Kedves a névnapomra, egyre inkább azt mondom, hogy tényleg megfogtam vele az isten lábát, ahogy mondani szokták, na nem mert "pénzel", hanem mert rájött, hogy nekem jobb az az ajándék, amit amúgy szeretnék is, és nem kérek sosem túl nagy ajándékokat, így jobban jár, mert nem kell időt és energiát fordítania arra, mit adjon, és még az örömöm is tutira felhőtlen. :D
Mondhatnánk, hogy találja ki Ő, hogy mit akarok, de általában nem vagyok tipikus csajszi ilyenekben, inkább kerek-perec megmondom, mit akarok, ezt nem csak tárgyakban értem, hanem mindenben. :]

Szóval most aztán tényleg annyi új lakkom van, hogy azt sem tudom, hol kezdjem, bár tudom, van akinek ez nem sok, én szeretem a dolgaim kihasználni, és elhasználni, így a Metal Flip lakkok után tényleg ezekben akarok pompázni, amik már megvannak. :]

Ti mit vettetek az essence-Catrice leárazásokon?
Miről olvasnátok szívesen?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

28 megjegyzés:

  1. catrice lakkok érdekelnek
    itt leárazás? :D:D semmi sincs kirakva :(

    VálaszTörlés
  2. Wow, na nekem pont az a mágneses lakk kéne, de ahol én voltam, több helyen is rittig nem volt....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt még volt csomó belőle, meg a bronzosból is, de utóbbi ilyen undorító löttyös volt. :S
      Megnézzem hétfőn Neked, hogy van-e?

      Törlés
  3. Hű, a középső (Catrice) lakk melyik árnyalat? AZ essence cuccok pedig még jobban le vannak árazva? Most már lehet, én is szétnézek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Steel My Heart :]
      Itt mondjuk érdekes, mert van még Circus Circus szájfény 99 Ftért, ezetk 199ért voltak kitéve, de pl a Circus Circus lakk meg 499 :D

      Törlés
  4. Jövő héten megyek ...újra:) rossmannba is, müllerbe is.
    Catriceből még 4-5-6 lakkot tuti beszerzek. (dirty berry 100%, mert még mindig nincs pedig, pedig régóta szeretném, csak mindig épp másikat vettem le apolcról) Félek attól, nehogy úgy járjunk, mint essencenél. (az ugye drágább is lett, meg pocsék a minősége sajnos az újaknak...) Így ami tetszik megveszem még most a Catriceből, mert nagyon meg vagyok elégedve a velük

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ezelőtt nem volt még Catrice lakkom, remélem jól szolgálnak majd :]
      Viszont essence-ből az újakból 3 lakkom van, nekem egyikkel sincs semmi probléma :O

      Törlés
    2. 5 új essencem van. felkenem este, másnap dél körül már kopik, pattog le, régiek kibírtak nálam 2 napot ...
      (főzés, gyerekek, háztartás stb, szóval elég strapás- de a 2 nap jónak számít)
      Sajna nem jók nekem az új lakkok, pedig olyan jó színeket hoznak be megint...

      Törlés
    3. Hát akkor annak tényleg nincs sok értelme :(
      Én mondjuk alap és fedőlakkal szoktam használni, a Grey To Be Here, a Go Bold és a Chic Reloaded van meg, de mindhárom elég jól teljesített eddig :]

      Törlés
  5. A duó kék végét imádom, mióta megvettem szinte állandóan hozzányúlok, hogy használhassam valahogy a manikűrömhöz. :) Talán veszek majd még egy darabot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, de azért a pelyhes vége is :P

      Törlés
  6. Hűű én kicsit régebben spajzolta essence-t...i <3 glam, magic must go on, rock chic...:)
    Tisztára visszafogtam magam, de az igazság az, hogy más érdekes dolgot nem is nagyon láttam...:/

    Egyébként tetszenek a lakkok! :D
    Kíváncsi vagyok hogy néznek ki használat közben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon remélem, hogy úgy fognak kinézni, ahogy várom :DD

      Törlés
    2. Nem tudom, hogy pontosan mit vársz tőlük, de remélem majd megmutatod nekünk is! :) (meg elmondod, hogy mennyire felelt meg az elvárásaidnak...szóval kíváncsi vagyok majd a tesztre...)

      Törlés
    3. Hogy nagyon nagyon szépek lesznek, már fel is kentem őket így random, a colour3 kék vége valami csúcs eddig, a pelyhes fedőként fog csak működni, de ezt is vártam tőle végül is, a catrice lakkok is tetszenek - fényesen is :P - a mágneses is működik - remélem nyomdára is jó lesz :D

      Törlés
  7. A Hyped Up szemhéjpúdert én is megvettem, nagyon szép, szeretek vele dolgozni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem is tudom mért nem tűnt fel, csomószor csak már leakciózva tűnik fel 1-1 dolog, hogy egyáltalán létezik :D

      Törlés
  8. Megtudom érteni, hogy ilyen árak mellett nem voltál képes csupán 2 termékkel hazamenni. :D
    A mágneses lakkot várom a legjobban :))

    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/
    nézz be hozzám, ha tetszik a blog iratkozz fel, köszönöm :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal nyugtattam magam, hogy inkább most ennyiért mint később hasonlót drágábban.. :D

      Törlés
  9. jó kis bejegyzés lett, catrice lakkok érdekelnek.
    Igazság szerint nem néztem hogy le vannak-e árazva mert én is MS metál Flip lakkokra gyűjtök, fél áron lesznek! :)
    de kivi vagyok a lakkjaidra!
    üdv.Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem féláron lesznek, de majdnem, 600 helyett 400 Ft lesz :]

      Törlés
  10. A Metal Flip lakkok mikortól lesznek akciósak, nem tudod? :)

    VálaszTörlés
  11. A midnight date-et imádom! =) Lehet el kellene még néznem Rossmannba erre a 200 Ft-os akcióra. :D De csak és kizárólga sminkcuccért, nem lakkért. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tegnap felkentem, meglepődtem mennyire szép :O
      Ha sminkcucc kell, akkor szerintem még ma vagy holnap menj, mert már nem volt sok nálunk se belőlük :S

      Törlés
  12. a kétvégű essence nagyon szép, a sötétebbik Catrice nagyon vonzó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A másik Catrice sem ennyire világos körmön, most megint azt sem tudom, mivel kezdjem :DD

      Törlés