2013. február 16., szombat

Sleek - Aqua Collection

Sziasztok!

Még egy kis újdonság, ezúttal a Sleek-től.
A Paletta a Lagoon nevet kapta, a pirosító pedig a Mirrored Pink-et és a körömlakkszettet Deep Wawes elnevezéssel látták el.

Mint azt Ti is láthatjátok, nagyon élénk színűek a lakkok és a pirosító, de a palettában a rikító színek mellett a cukorkaszínek is helyt kaptak. Személy szerint bár tetszik, de nem tudnám kihasználni őket, annyira nem az én világom, olyan szép-szép, de inkább másokon tetszik. :]

Nektek hogy tetszenek? Szeretitek a Sleek termékeit? Nekem eddig két palettám van, de nagyon szeretnék kipróbálni más termékeiket is. :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

19 megjegyzés:

  1. Ezzel most én is úgy vagyok, hogy szép és tetszik, de csak így képen. Mondjuk a harmadik lakkot elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is tetszik, de csatlakozom az előttem szólóhoz. én is a 3. lakkot fogadnám el a 4 közül. :)
    nekem is 2 palettám van, amiket nagyon szeretek, és 2 pirosítóm is, az egyik a limitált monaco (nagyon rózsaszín, ezért kevés is elég), és a pixie pink (baba rózsaszín). elégedett vagyok velük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szóval nem monaco, hanem santorini a pirosító :) :D

      Törlés
    2. Most a MUA pirosítókkal elleszek, pedig egy fél éve kb. nagyon rá voltam indulva Sleek-re is, de majd szépen sorban, megint 100kilométeres a kívánságlistám :DD

      Törlés
    3. Gondoltam, bár szerintem sokaknak :DD
      De a rohadt életbe, ezekkel az essence meg catrice cuccokkal vagyok úgy, hogy képről "ááá, neem, nem is érdekel" és meglátom élőbe és ott csorgatom a nyálam... :D

      Törlés
  3. Azert nem lenne rossz :) nem tudod mikorra várható?

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörű színek! =) Jöhetne minden belőle...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy fura, mert Téged pl nem tudlak elképzelni ilyen harsány színekkel, de ettől függetlenül megmutathatnád úgy is Magad :P

      Törlés
  5. Nagyon szép színek, de én sem tudnám kihasználni a palettát, esetleg a cukorka színeket. Viszont a lakkok bejövősek, főleg a két középső. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egy hétköznap használandó paletta, az már tuti :D

      Törlés
  6. Wow, az a paletta :O Micsoda színek :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon nem lepődöm meg, hogy Neked tetszik :P

      Törlés
  7. Huhuuu, hát amúgy is szeretnék egy sleek palettát, meg úgy általában közelebbi kapcsolatba kerülni a márkával, de nekem ez nagyon nagyon nagyon tetsziiiiiiik!!!! Körömlakkokkal együtt!:D (bár, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor a türkizen kívül mindegyikhez van nagyon hasonló színem, de most az nem érdekel:D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez aranyos volt :D
      Én az eddigi kettő alapján bátran ajánlom őket is :P

      Törlés