2013. február 7., csütörtök

Rimmel London Magyarország

Sziasztok!

Bizonyára nem kevés embernél láthattátok meg láthatjátok mostanában az ilyen bejegyzéseket, én is ringbe szállok.. :]


Nem nagyon szeretnék csak reklámszöveget írni, ezért inkább néhány saját gondolatot írnék. A Rimmel azon márkák egyike, ami mindig szimpatikus volt, de valahogy nem az én tárcámnak valónak éreztem, illetve ugye bennem volt a félsz, hogy ha megveszek valamit, és nem jön be, akkor az nem kidobott kétszáz forint lesz, hanem sokkal több..

Viszont 1-2 dolgom már van tőlük, pl a két körömlakk, amit akciósan vásároltam meg, és az egyik nem tökéletes azért (a beige babe), de a másik (fast and fuchsia) nagy kedvenc lett. Illetve olyan szerencsés vagyok, hogy ingyen kaptam egy Apocalips folyékony rúzst, ami eléggé a szívemhez nőtt, így kezdek kicsit jobban érdeklődni a márka iránt, figyelgetni, mik az újdonságok.


És akkor a lényeg, hogy már a Rimmel London Magyarország-nak is van facebook oldala, amit IDE kattintva érhettek el, érdemes lájkolni (még mindig fáj ezt a szót leírni...) Őket, az újdonságokat is megosztják a nagyérdeművel, illetve ötleteket, tanácsokat is adnak.


Egy kis történelmi áttekintés is van az információknál:


Érdemes csatlakozni az oldalhoz és figyelgetni, olvasgatni az újdonságokról szerintem. Ti hogy álltok a márkával? Van tőlük terméketek? Ha igen, mi? Szeretitek? Ha nem, mi az, amit leginkább szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, jó éjt/reggelt, kinek mit! ;]

12 megjegyzés:

  1. Nekem a Rimmel az egyik legkedvencebb márkám :)
    Csak 3 dolgot birtoklok tőlük ,de biztos ,hogy még fog Rimmel termék landolni a kosaramban.
    Van egy BB krémem ,alapozóm és egy mini szemhéjpúderpalettám(Union Jack) :)

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú ,én nagyon szeretem :) Igaz ,ez az első BB krémem ,de nagyon tetszik:)
      Ha érdekel ,a blogomon írtam róla bővebben: http://beautybyjuctus.blogspot.sk/2013/01/rimmel-bb-krem-velemeny.html

      Törlés
    2. Eddig nem láttam szerintem máshol, meg talán még drogériában sem, de lehet csak figyelmetlen voltam, de így az írásod alapján ígéretesnek tűnik :]

      Törlés
  2. Nekem benne van a top 3 "drugstore" kedvencemben a Rimmel, évek óta szeretem őket. A Stay Matte púder, a Lasting Finish rúzsok és a spiráljaik szerintem párjukat ritkítják, szuperek. :) Pirosítót kell még próbálnom tőlük, nagyon jókat hallok róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a Kate Moss rúzsok tetszenek egyre jobban a rúzsaikból :]

      Törlés
  3. Nekem van egy lakkom, egy rúzsom, meg volt egy spirálom tőlük. Egész jó kis márka, de pl. a rúzzsal annyira nem vagyok elégedett..:)

    VálaszTörlés
  4. Jókat hallottam a termékeikről, jó márkának tartom viszonylag elérhető áron.
    Nincsen tőlük termékem viszont Anyunak ha jól rémlik egy Rimmel szájfényt vettem egyszer akciósan.
    A lakkjaik szimpatikusak lehet egyszer kipróbálom valamelyiket.
    Örülök a fb oldaluknak így könnyebben értesülök az újdonságaikról.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lakkokat is szoktam látni leárazva, meg szerinte Rossmannban viszonylag sokszor van, hogy 25% bizonyos vagy akár minden termékük, ha jól láttam, olyankor mindenképp érdemes(ebb) venni valamit tőlük :]

      Törlés
    2. Köszi az infót. :)
      Igen a Rossmannban én is szeretem a leárazásokat,mert sokszor az eredeti ár töredékéért kapok meg valamit.
      Azért nem mindegy,hogy 1000-2000 Ft-ot adok egy termékért vagy csak pár száz forintot.


      Törlés
    3. Bizony, bár néha meglepődök, hogyan kerül 1-2 termék oda, ami már ezer éves és előtte nem is láttam kint... :D

      Törlés