2013. február 15., péntek

Rimmel London Cocktail Colour körömlakkok

Sziasztok!

Még egy újdonságot hoztam Nektek, meg még lesz is 1-2 szerintem, annyi mindenről akarok írni, de első körben azokról, ami aktuális, ami újdonság, szóval most pár napig sok-sok bejegyzéssel foglak Titeket bombázni, reszkessetek, muhaha! :D

Na és akkor vissza a témához, a Rimmel új lakkokat dob piacra, első körben (én legalábbis) úgy értesültem, holo lakkok lesznek, de sajnálattal kell tudomásul vennem, nem, nem azok lesznek! 5 szín lesz kapható:


110 - Baby Bellini
120 - Shirley Temple
130 - Apple Smoothie
140 - Hawaiian Punch
150 - Cutie Colada

Verusnál láthatunk swatchokat is, nem rosszak, de most így alábbhagyott a lángolás, hogy írta, hogy nem holo lakkok lesznek, pedig annyira megörültem... :(

Nektek hogy tetszenek? Szeretitek a Rimmel lakkokat?

Köszönöm a figyelmet! :]

9 megjegyzés:

  1. nem tudom, nekem nem tetszenek :S
    ma is voltam rimmel lakkok közelében, és egyik 60 sec színe sem fogott meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok közt azért én találtam olyat, amit elfogadnék :P

      Törlés
  2. Jan 23tol vannak kirakva ezek a lakkok-itt.egyenlore passzolom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így képről sokkal szebbnek tűnnek, mint swatchokon :S

      Törlés
  3. Még nem volt Rimmel lakkom. Ezen a képen tényleg szebbek mint a swatchokon, de a lila még úgy is gyönyörű szerintem. :) *lilamánia*

    VálaszTörlés
  4. Nekem bejönnek nagyon, bár egy citromsárgát még beledobhattak volna:) Olyan igazi kanárisárgát:) Amúgy nem volt színes rimmel lakkom, csak fedő és Pasit kértem meg, hogy dobja ki, mert be volt sűrűsödve, meg olyan szlötyis volt az állaga, de úgy sajnáltam, hogy magamtól nem lettem volna képes megválni tőle:D Amúgy úgy látszik rámennek a gyorsaságra, mert az is 60 sec száradást ígért (és tartotta is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sárgát nem szeretem, szóval én nem hiányolom, de tudom, hogy sokan szeretik, így jogos a felvetés :D
      Nekem kettő van, az egyiket imádom, a másikkal azért nem vagyok olyan nagy barátságban :S

      Törlés
  5. képeken nagyon tetszenek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üvegben készült képeken nekem is, de felkenve a képeken már nem annyira :S

      Törlés