2013. február 14., csütörtök

NIVEA Creme - Színtiszta Szeretet (limitált kiadás)

Sziasztok!

A Nivea ismét limitált csomagolással látja el a kézkrémeket, a Színtiszta Szeretet nevet kapta ez a kollekció.

4 fajta tégely lesz:
Tengerpart

Felhő


Vízcsepp

Ezek március közepétől lesznek kaphatóak, 3 hónapig, országszerte.
Szerintem nagyon kedves gesztus ez, hogy néha bedobnak 1-1 ilyen különleges csomagolást ezeknek az egyébként nagyon jó krémeknek. Én annyira imádtam őket, de már megcsömörlöttem az illatától, mert éveken keresztül csak ezt használta a családban mindenki, de ettől függetlenül nem mondom, hogy 1-2 év múlva nem használom újra. :]

Ti szeretitek a Nivea krémeket?
Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát.

8 megjegyzés:

  1. A tengerpartosat mindenképp be fogom szerezni. :)
    Van itthon ugyan nivea krémem, de nem nagyon használnom, viszont ebben az orrfújós időszakban jól jött. Ez volt az egyetlen krém, ami nem csípte az orrom. :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg? :O
    Orrkenésre sosem próbáltam, de akkor ez lesz a következő, bár remélem, nem lesz rá szükség mostanában :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha. 2-3 nap alatt rendbe tette a kipirosodott orrom, szerencsére. :)

      Törlés
    2. Én tavaly amikor nagyon beteg voltam, akkor őszintén szólva Blistex-szel kentem be az orrom is :D (nyilván nem közvetlenül, hanem az ujjamról :D) Viszont nagyon bevált :P

      Törlés
  3. Mielőtt áttértem volna a Balea nature arckrémekre a jojoba olaj + e-vitaminos niveát használtam, még mindig imádom azt a krémet. Van ebből is itthon, mikor le akar esni az orrom a sok orrfújástól ezt használom :D meg mikor nagyon száraz az arcom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint csak nekem nem jutott eszembe ezzel kenni az orrom, pedig elég univerzálisan használok fel mindent :DDD

      Törlés
  4. A havas és a felhős nagyon tetszik...:D
    Én imádom, bár én többnyire ajakápolónak, testápolónak vagy kézkrémnek használom, mert túl nehéz lenne az arcbőrömnek...Szerintem az egyiket ennek is megszerzem...(kár, hogy kettőt nem lehet, mert sose fogyna el...nyári időben nem nagyon használok zsíros krémeket :/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira édesek ezek a csomagolások, egyre jobban tetszenek, de most az essence krémekkel egy ideig elleszek :D

      Törlés