2013. február 2., szombat

MUA - Make Up Academy - Dusk Til Dawn swatchok

Sziasztok!

Ma már volt egy smink ezzel a palettával ITT, és még lesz is, de azért mindenképpen meg akartam mutatni Nektek a színeket így magukban is.




A paletta 12 szaténfényű színt tartalmaz, remekül lett összeállítva szerintem, vannak benne élénkebb és natúr színek is, egész sötét, és kiemelő szín is, az Undressed-hez hasonlítva kb olyan a festékek állaga, picikét porzik, de egyáltalán nem vészes szerintem.

Felső sor: 

Alsó sor:

Felső sor alap nélkül: 

Alsó sor alap nélkül:

Alap nélkül is egész szépek a kicsikék, az alsó sor 3. színe egyenesen vibrál, nagyon nem használtam eddig ilyen zöldet a szememre, de ez most iszonyatosan megtetszett!

És az essence Colour Arts szemhéjalapozóval:

Felső sor: 

Alsó sor: 

Szóval magukban is szépek, de alappal még pigmentáltabbak, élénkebbek, nagyon tetszik, hogy vannak semlegesebb és élénkebb, vidám színek is vannak, és szerintem remekül párosítható. Valamint nem elhanyagolható az alsó sor utolsó színe, a csillámos fekete, régebben kifejezetten ilyet kerestem, és szinte lehetetlen volt az olcsóbb árkategóriában ilyet találni.

Eddig nagyon jó döntésnek tűnik, hogy nálam landolt, és ha minden szín tartóssága olyan lesz, mint az Undressed palettáé, akkor nagyon fogom imádni! :]

Nektek hogy tetszik? Van MUA palettátok? Ha igen, melyik? Ha nem,  melyiket szeretnétek? Melyik színt melyikkel látnátok szívesen egy smink keretében?

Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes hétvégét!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!
    Nekem még nincs MUA palettám, pedig egy ideje szeretnék már, csak még nem jött össze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hamarosan lesz Neked is, szerintem ár-érték arányban verhetetlenek, még teljes áron is :]

      Törlés
  2. Ez a paletta is tetszik, ajjjaj :D
    Nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hiszem, lassacskán Te is beindulsz... :D

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a paletta is :) A türkizes arannyal jöhetne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk szívem szerint mindet megvenném, de úgysem használnám ki mindet :(

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszi, bár ez inkább "neki" bók :D

      Törlés