2013. február 24., vasárnap

Manhattan - Supernova kollekció

Sziasztok!

A Manhatten új, Supernova nevű kollekciójának tagjait hoztam most, bár már nyilván láttátok őket, hátha akad, akinek még újdonságot tudok mutatni. :]


- Supersize False Lash Look szempillaspirál:

Az eddigi legnagyobb spirál-csalódásom egy Manhatten spirál volt, így nem tudom, mennyire jó a többi, mert többet nem is próbálkoztam vele, mindenesetre ezt kíváncsian várom.
Elvileg push up hatást ???) kölcsönöz a pilláknak, dúsít és extra ívelt pillákat varázsol. (Ár: 1999 Ft)

Trio Effect pirosító:

Ez pedig két pirosító és egy highlighter egy trióban, és két színkombinációban lesz kapható. (Ár: 2190 Ft)

Supernova szemhéjpúderek:



Ezek pedig 5 különböző, a leírás szerint színben harmonizáló színt tartalmaznak, részemről ez az első kettőnél még oké is, de a harmadik bár tetszik, így együtt kicsit furák számomra, aztán lehet, hogy nagyon jól lehetne használni. (Ár: 1899 Ft)

Limitált kollekció, csak a dm-ekben lehet kapni, egészen április végéig.
Részemről a spirálra nagyon kíváncsi lennék, és talán még arra mondanám azt árban is, hogy ha hiperszuperjó, akkor ennyit megér, a többinél azért kicsit húzom a számat...

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a Manhattan termékekkel?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

9 megjegyzés:

  1. Csak én nem látok képeket vagy tényleg hiányos a post? :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, Betti sem látja, de én látom őket :O
      De próbálom orvosolni :S

      Törlés
  2. Nekem pont a 3. paletta tetszik nagyon-nagyon :)
    (amùgy amikor Verus írt, én sem láttam a képeket, de most már minden oké)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor örülök, hogy elhárult a probléma :]
      Színekben nekem is az tetszik legjobban, csak együtt nem tudnám elképzelni őket, de aztán élőben lehet, hogy tök más :P

      Törlés
  3. 2. szemhéjpúderek tetszenek :) szép szín, de az ára már nem tetszik. :) nem ismerem őket, lehet kipróbálnám. Csak kicsit sokallom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is sokallom, talán még a spirál van "tűrhető" árban - már ha tényleg jó lesz :]

      Törlés
  4. a szemhéjpúderek szépek, a második kombináció a legjobb szerintem, akár hétköznapokra is kiaknázható palettának tűnik. :)

    VálaszTörlés