2013. február 7., csütörtök

Make Up Academy - NEW Undress Me Too Palette

Sziasztok!

Az Undressed palettát gondolom már senkinek nem kell bemutatni, a MUA ezúttal egy új palettával rukkolt elő, ami az Undress Me Too Palette nevet kapta, ha nem lenne enyém az Undressed már ,tuti, hogy azonnal megrendelném, de most csak messziről gyönyörködöm benne, és felkéredzkedett a kis listámra... Mesés, és ez a fehér külső, részemről elég magnyerő...


Sokan a Naked II. dupe-jaként emlegetik, és hát meg kell mondanom, van benne valami, de ha nem is azt mondom, hogy nem kéne egy Naked paletta, annyit nem költenék rá, ez viszont, ha olyan minőségű lesz, mint az Undressed paletta, simán megéri!


Egyszerűen mesések a színek, hiába hasonlóan az elsőhöz, ennek is natúr színei vannak, mégis más, és szép, és ahh.. Nincs mese, nagyon eltalálták szerintem!

Swatchok:
 


Nem tudom leírni jobban, kell, nyilván nem rendelem meg most azonnal, de egy fél éven belül szeretném magaménak tudni.. :]

Nektek hogy tetszik? Megvan a Undressed paletta? Ha igen, szeretitek? Ha nem, szeretnétek? És ezt a palettát? :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

37 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszik. :) De már van egy semleges, natúr színekből álló palettám, így egyelőre az ilyen az utolsó, amit rendelnék. Persze előbb-utóbb el fog fogyni, amim van. Addig úgy is meg lesz ez is, vagy előrukkolnak valami hasonlóval, ami szintén jó lesz. :) Egy ilyen natúros paletta elég alapnak számít, szóval nem aggódom amiatt, hogy kivonják végleg a forgalomból. :D
    A külső nekem is tetszik. Talán ha valami pici ezüstös lenne az még jobb lenne.
    Amúgy ma megint lesz 2 új termék. Fb-ról értesültem. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, nekem is ott az Undressed, de azért abban picit más színek vannak, szóval nem kérdés... Bár úgyis odébb lesz még a beszerzése, de szerintem később is akarni fogom :D
      Azért gondolom nem véletlen az akciózás után teszik ki az új cuccokat... :D

      Törlés
    2. Persze. :D Most kell megint az érdeklődés felkeltése. :)

      Törlés
  2. micsoda koppintàs :D
    nekem megvan a naked,igaz nem szeretem a natur szineket.ha tartos,ès birja a starpàt megèri megvenni az biztos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén nem érdekel, ha csak koppintás, mert a Naked palettákra tuti nem költenék, bármennyire is tetszik meg "minőségibb" darab, így meg hasonló színek jó minőséggel (remélhetőleg ezzel is) potom pénzért beszerezhetőek :]

      Törlés
    2. Ági én szívesen elhasználnám a Naked palettádat. :D :D

      Törlés
    3. Hát én sem lennék szomorú :D

      Törlés
  3. WOW! Tuti direkt az akció után dobták ki :D :(
    A fehér külső tényleg elég megnyerő és hát a színek *.* Hiába 'csak natúr' színekről van szó, csodásak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt írtam pont én is :D Bár valószínűleg amúgy sem sok mindent rendeltem volna meg úgy, hogy sehol semmi infót nem láttam még róluk :P

      Törlés
  4. Gondoltam, hogy ezt is le fogják koppintani, és szerintem is szuper ötlet a fehér külső :-) Ha nem lenne shop stop nálam, megvenném összehasonlítás céljára. Hát, ez van :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is számítottam már rá egy ideje, de eddig eléggé jónak tűnik :]
      Most sminkcuccokat nagyon én sem akarok venni, ki kell élvezni előbb azt is, ami van ;]

      Törlés
  5. ez nekem is nagyon tetszik! :) natúr színekben még a sleek au naturel palettája is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ne is mondd, az is milyen szép :]

      Törlés
  6. .igy kepen jol mutat a feher kulso, kivancsi leszek milyen eloben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kíváncsi vagyok, mindenesetre még mindig imádom ezt az átlátszó tetős megoldást :]

      Törlés
  7. Nekem nagyon tetszik és én biztos meg fogom rendelni. :)

    VálaszTörlés
  8. Nincs meg az Undressed sem, nem sikerült összehoznom a múltkori akciónál, de tuti meg fogom rendelni valamikor, meg ezt is. :) KELL!

    VálaszTörlés
  9. Awwh, gyönyörű, a natúr szemhéjpúderek királynője ez a paletta. :)

    VálaszTörlés
  10. Benne volt a pakliban, hogy a Naked 2 után is kiad a MUA egy natúr palettát, kívánságlistás! :) Nem gondoltam volna, hogy ennyire tudok majd lelkesedni egy natúr palettáért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem, de mégis, olyan egyszerű, de rengeteg lehetőség van benne szerintem :]

      Törlés
  11. Az Undressed nagy kedvencem, úgyhogy előbb-utóbb megveszem ezt is, mert tényleg különbözőek az árnyalatok, és ez a fehér csomagolás is szupi.

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű ez a paletta.
    Csak úgy világítanak a színek ebben a fehér külsőben. :)
    Ahogy megláttam róla a képeket tudtam ,hogy egy újabb csodás paletta. :)
    Azt hiszem ez is egy kötelező darab az Undressed palettával együtt. :-)
    Felkerül a kívánságlistámra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyémre is,bár ez gondolom nem meglepő :D
      Hiába hasonló, mégis tök más :P

      Törlés
    2. :D Nem nem meglepő a véleményed alapján egyértelmű volt. :)
      Igen nagyon hasonló,de mégis eltérőek a színek.
      Talán az Undressedben több a világosabb szín.

      Törlés
    3. Igen, meg ez kicsit olyan fémesebb szerintem az eddigiek alapján :]

      Törlés
  13. Válaszok
    1. Kinek ne tetszene? Persze, biztos van, akinek nem, de az így járt :D

      Törlés