2013. február 11., hétfő

Mai Rossmann-járat

Sziasztok!

Igen, megint vásároltam, de még annyi mindent tudtam volna, ma már láttam Catrice kifutó cuccokat is leárazva, a Steel My Heart és Steel My Soul lakkot nagyon szeretném, de egyelőre nem végszükség még, remélem lesz később is, na de a lényeg, hogy semmi "felesleges" dolgot nem vettem, vagy ha így jobban tetszik, csak "ápoló" dolgokat vettem.



- Signal fogkrém - őt nem kell bemutatnom, gondolom... :D

- Rival de Loop sminklemosó - már nagyon kevés van a Baleás sminklemosómban, amit szeretek, de szerettem volna valami újat kipróbálni.

- Garnier Pure Active ExfoBrusher - már jó ideje amúgy is ki akartam próbálni, de most elég csúnyácska a bőröm, így rá esett a választásom, nagy reményeket fűzök hozzá, remélem, beválik...

- Face-food arcmaszkok - 2 tasak van összerakva, egy iszapos holttengerit és egy narancsost hoztam, kb. 125 Ft a Rossmannban most az egy (2) tasak, remélem jók lesznek ezek is. :]

- Herbária Cserszöörcés szájvíz - citrom ízű - mindjárt kifogy az előző, ami mentolos, és mivel eléggé bevált, gondoltam kipróbálom a citromos változatát is. :]

Őszintén szólva nagyon sokat hezitáltam e között a Garnier arctisztító és a Himalaya Herbals arcradír között, végül emellett döntöttem, aztán ha ez nem válna be, kipróbálom majd azt is. ;]

Legyen róluk teszt? Használjátok valamelyiket ezek közül? Ha igen, mi a véleményetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét! :]

23 megjegyzés:

  1. a rival de loop sminklemosót én is próbáltam, én a kiszerelése miatt ezt utazásokhoz használom. nem rossz, de kíváncsi leszek a véleményedre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a steel-ek nem voltak nálatok?
      én ma egész pestet felkutattam tesómnak marilyn&me-ért, mire az utolsó állomásomon találtam :)

      Törlés
    2. Annyi sminklemosó volt ott, hogy hirtelen választani sem tudtam :DD
      A Steel-ek voltak, de még reménykedem, hogy hátha lejjebb viszik, nekem ez a 100 Fttal olcsóbb leárazás olyan unszmpi még, persze ha nem fogják, marad majdnem normál áron :D

      Törlés
  2. Az ExfoBrusher kitalálójának a nevét imába lehetne foglalni, én oda vagyok érte meg vissza, bár nem mondható problémásnak a bőröm, hatalmas világkatasztrófaként élem meg egy pattanás létrejöttét( ez általában évente max 2-szer szokott előfordulni, igen, TUDOM, hogy egy picit túl dramatizálom a dolgot:D ), de ez maga A csoda. Szeretem a mechanizmusát, hetente 1szer akkor is használom, ha nincs gáz, mert nagyon jól tisztít, nem tömít, tényleg tisztának is érzem az arcocskám bőröcskéjét, csak nekem kell egy éjszakai hidratálókrém utána. Pasinak kifejezetten problémás az arcbőre, kicsit zsíros is, Nála sokkal jobban kijön a pozitív hatása. Nekem picit szárít, de hát alapból száraz a bőröm, szóval ezen nincs mit csodálkozni:D Attól függetlenül ilyennek itthon lennie KELL, MINDIG, mert, ha kitör egy háború, ez lesz az első, amit elkapkodnak a drogériából,ez tuti!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan érdekes, mert vagy nagyon nem jót olvastam róla, vagy istenítették, szóval remélem, én is az utóbbiakhoz csatlakozhatok :DD

      Törlés
  3. Én is múlt héten vettem az exfobrushert. :D Nekem tetszik. 1x használtam mondjuk. Tény, hogy szárítja a bőrt rendesen. Sokan pedig nem hidratálnak utána és ezért panaszkodnak rá. Szóval ne felejtsd el bekenni az arcod nagyjából fél órával a használata után azért. Nekem durván eltűnt a fele a csúnyaságoknak. És ami ki is jött addig, az fele olyan nagy lett. :) Heti 1x lehet elég használni. Még nem tudom. Meg lehet ember függő. :) Picit macerás a használata, de tök jó amúgy. :) Várom majd a te véleményed is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azzal nagyon nem lesz bajom, mert alapjában inkább zsíros a bőröm, de az ilyen "nagyobb" tisztításoknál, vagy arcradírozásnál be szoktam kenni, mert érzem is, hogy igényli a bőröm :]
      Nagyon remélem, hogy nálam is pozitív hatása lesz, mert sose volt csúnya a bőröm, de néha van ilyen időszak, és utálom :(

      Törlés
  4. Én is a pozitív oldalhoz csatlakozom, de tényleg kell hidratáló. Mondjuk nekem tök alap bármilyen arctisztítás után a hidratáló. Még a Sunfleur radír után is igényli a bőröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden nap mondjuk nem szoktam krémezni az arcom, de ez után mindenképp fogok ;]

      Törlés
  5. Igen, szeretnék teszteket, mert egyiket sem próbáltam még :-)

    VálaszTörlés
  6. Engem is a Garnier cucc érdekelne.
    A Catrice minden kifutója 100 ft-tal olcsóbb csak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, csak a lakkokat néztem, nehogy elcsábuljak, de így elég gázos szerintem :(

      Törlés
  7. Hmm Jól hangzanak ezek a kommentek az exfobrusherről, a múltkor én is szemeztem vele, de végül nem vettem meg. Lehet nagy hiba volt. Várom róla a tesztet! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is félve vettem meg, általában az olyat, ami mások elmondása alapján vagy nagyon jó, vagy nagyon gáz, inkább nem merem megkockáztatni :D

      Törlés
  8. én catrice alapozót vettem:)) azt nagyon ajánlom!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint a learázottak közül? Akkor gondolom annyira nem örülsz, ha kifutó termék :DD

      Törlés
  9. Én már próbáltam a face food iszaposat nagyon vicces neonzöld szörnyike leszel tőle és pihepuhává varázsolja a arcodat. :) Nekem bevált. :D Cserszömörcés szájvíz? o.O Még nem is hallottam ilyenről. :D A catrice cuccokat mennyire árazták le?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na kíváncsi leszek rá, olyat még nem láttam úgy sem, ami neonzöld :DD
      Én eddig a mentolost használtam, elég jó, nem csodaszer, meg idő kell neki, de jelentősen javult az ínyem szerintem, egy pár hétig eléggé vérzett az ínyem fogmosásnál, és most már egyáltalán nem szokott :]
      A lakkokat néztem csak, azok csak egy százassal voltak olcsóbbak :(

      Törlés
  10. Engem az arcravalók érdekelnének, elsősorban ezek a kis maszkok és a lemosó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétvégén mindenképp ki szeretném próbálni az egyik maszkot, azért mertem amúgy kétfélét venni, mert minden bőrtípusra ajánlják, valahogy nálam a "megszabott" zsíros bőrre valók sose váltak be kb :D

      Törlés
  11. Azok a maszkok engem is érdekelnek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor mindenképp írok róluk, amúgy nem is láttam még eddig őket, bár annyira nem is kerestem konkrétan :D

      Törlés