2013. február 12., kedd

Mai csomagok

Sziasztok!

Imádok csomagot kapni, hármat vártam, nem pont mára, hanem úgy amúgy, de 10 körül már le is tettem a dologról, mivel a láda üres volt, és nem kopogott senki... Aztán apum mondta, hogy valaki végigmászta a feljárót, voltam-e kint, mondom nem, aztán összeraktuk a képet, a postás bár nem kopogott, a két ajtó közt hagyta a csomagot, és szerencsére a mici (mi cicánk :D) nem egy vadállat...

Az első csomag a Gerovital facebook oldalán való játékán nyert termékmintáit tartalmazta, kis katalógussal és egy papírral, amiben gratulálnak. Jó ég, mennyire kusza mondat volt, de most nem bírtam egyszerűbben megfogalmazni... :D


5 db hidratáló krém mintát kaptam, közben rájöttem, hogy még van is egy, amit régebben ha jól emlékszem, Flory küldött nekem a lakkokkal, így ma ki is próbáltam gyorsan. :]

A másikban pedig ismét Bia kedvességei voltak, Avon BB Krém minta, erre iszonyatosan kíváncsi vagyok, illetve 2 rúzsminta, ezeket ráadásul én választhattam, meg a fénygép adatkábele, amit nem fényképeztem le. :]
Innen is köszi!




Smitten Red és Chic Nude :]


Most asszem, jó ideig el leszek látva rúzsokkal, mert bár picinek tűnnek ezek a minták, szerintem elég sokáig elég lesz 1-1 darab. :]

Szeretnétek a rúzsokról egy kis képes összefoglalót meg véleményt, ha már használom őket egy ideje?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

15 megjegyzés:

  1. Én kíváncsi vagyok a rúzsokra...:D
    A BB krém nekem nagyon bevált, de láttam olyat is, aki szidta...remélem neked hozzám hasonlóan beválik...én nagyon imádom...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy reméltem, hogy valaki kíváncsi lesz rájuk, már majdnem mindet befotóztam, de mondom azért inkább nem zúdítok a nyakatokba 80 rúzsos képet, ha senkit nem érdekel.. :D Pár napi adag lesz gondolom, de ez elég annyira azért, hogy egyáltalán szimpatikus-e. Addig úgy sem akarok rendelni/venni, amíg van a garnierből, még a simából is van pici, vészhelyzetre - és most munkába milyen jól is jön.. :D
      Bár nagyon érdekel a catrice és az essence BB kréme is, be kell lássam, nem feltétlen az a jó, vagy nem jó, ami másnak beválik vagy nem válik, mert mindenkinél más a hasznos :S

      Törlés
    2. Igen tudom....ezért féltem én is kicsit ettől, de én meg a többit néztem boltban (vagyis a tesztereket próbálgattam), és egyik se nagyon tetszett...vagy állag, vagy egyik árnyalat se volt jó...vagy valami...szóval most örülök ennek, hogy a végén megrendeltem...:D
      Egyébként majd kíváncsian várom a rúzsos poszto(ka)t...:)

      Törlés
  2. A Chic nude tök jól néz ki. :) Én nem tudom, amúgy ezeket a termékmintákat nem szeretem. :( Hasznos, mert ki lehet próbálni, és ez a célja ugyebár, de van olyan, amit egyszerűen nem elég egyszer használni, és csak hosszabb távon van eredménye. :/

    A rúzsról pedig jöhet minden! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, nem a legcélszerűbb, én amúgy kiegyeznék úgy, hogy pl fél tubust féláron az ilyen alapozó, púder, bb krém meg ilyesmikből, aminek tényleg idő kell, de legalább arra tényleg jó lesz, hogy lássam, hogy egyáltalán szimpatikus vagy felejtős:]

      Törlés
    2. Ez így egész korrekt ötlet szerintem. :D Csak ugye ők jobban járnak, ha kipróbálásra megveszed az egészet, ahogy ők azt kitalálták. :(

      Törlés
    3. Hát igen, ilyen csúnya világot élünk :D
      Ráadásul ha jól tudom, az ilyen minták sem olcsók :S

      Törlés
  3. Anyának van itthon egy halom Avonos rúzsmintája ha rúzsra van szükségem szökőévente egyszer, akkor abból szoktam garázdálkodni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ezelőtt szerintem nem is volt, tesóm míg tanácsadónő volt, az övét húzkodtam be mindig, persze neki sem volt sok, most meg ott tartunk, hogy ő csinálja ezt.. :D

      Törlés
  4. Grat neked is:) Én is nyertem:) És jöhetnek a rúzsokról a poszt:)

    VálaszTörlés
  5. Engem is érdekelne a rúzsokról bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  6. Imádok csomagot kapni! :) Rúzsokról érdekelne engem is teszt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, ráadásul ma is kaptam egyet, kis lepkés körömdíszeket e-bay-ről :]

      Törlés