2013. február 24., vasárnap

Lovely összefoglaló Zsófitól

Sziasztok!

Megkértem Zsófit, a Lovely csomag nyertesét, hogy ha van kedve, egy kis összefoglalót írhatna a kapott termékekről, szerencsére minden épségben odaért hozzá, így bemásolom a tőle kapott e-mail-t.



"Kedves Klau!

Megírtam az összefoglalót. Nem fotóztam,gondoltam majd Te kölcsönzöd a
bejegyzéshez a képeket,remélem nem gond. :) (Szerk: ide most nem teszem be külön a képeket, már úgyis láttátok őket ;])

Régebben a Lovely pultot messzire elkerültem,mert nem tetszett a
csomagolás és olcsó húsnak híg a leve gondoltam.
Tudom,hogy rossz szokás,de általában design alapján választok minden terméket(ilyenkor mondja a barátom hogy tipikus nő :D),de hála a sok beauty blognak és a Krémmániának, mára tudatos vásárló lettem. (:
Szóval,hogy a Lovely is belehúzott csomagolás terén,gondoltam
kipróbálok egy-egy új terméket,ugyanis a drága Adrus barátném isteníti a légyirtós spirált. Az új "áldozatom" a Moulin Rouge kollekció 13-as fedőlakkja volt,ami rémesen lassan száradt(szárító löttyel is; én meg utálok várni),ezért  befejeztem a márkával.
Közben kiderült,hogy nyertem Klaunál a nyereményjátékon, és gazdagabb lettem egy szempillaspirállal(Spectacular me),egy palettával(Terra Cotta) és nyolc lakkal(Moulin Rouge 5,6,7,8; Must Have 5,6,8,7).
Mindennel meg vagyok elégedve,a spirál pigmentált,nem potyog,teljesíti amit ígér; a paletta szemhéjalappal is tartós; a lakkok pedig már 2 rétegben is csodásak,a nem fedőlakkok száradási ideje rövidebb.(na ez
értelmes lett ;) )
Egyszóval meggyőztek. Ezentúl nem megyek el a Lovely állvány mellett.
Még egyszer köszönet a márkának és CRaPTRaSHnak is! :)

Uhh,elég kisregényes lett,de majd felhasználod belőle ami kell.

További jó hétvégét!
Üdv: Lengyel Zsófi"

Zsófinak nagyon köszönöm a kis összefoglalót, én pedig hamarosan folytatom a maradék 3 Lovely lakk és a kis paletta tesztjével a sort, nem felejtettem ám el őket. :]

Mindenkinek jó éjszakát!

2 megjegyzés: