2013. február 18., hétfő

Lakk-mix

Sziasztok!

A szombati vásárlós bejegyzésben szereplő lakkokat mutatom most meg Nektek, ilyenkor azt sem tudom mit hova kenjek, így a szombat esti unatkozás végeredményét láthatjátok, mindet kipróbáltam..

- essence nail art magnetic- Love Potion a MUA körömlakk kör mintás mágnesével:

A második kép a vakus, a minősége elég rossz, de az jól látszik, hogy szépen megrajzolódtak a körök.

- essence nail art magnetic- Love Potion az e-bay-es csillag mintás mágnessel:

Az első képen alig látszik, élőben azért egy kicsit jobb, de bal oldalt, vakuval elég szép szerintem. :]

- Bal oldalon: essence nail art magnetic- Love Potion nyomdázásra:
- Jobb oldalon: essence colour 3 lakk - city that never sleeps

Itt meg a bal oldali kép minősége nem lett túl jó (sajna addigra már kilakkoztam normálisan a körmeim, így nem tudtam újrafényképezni), de jó nyomdázáshoz is. :] (Bár utólag belegondolva kb a piros lenne az utolsó szín, amin ez feltűnő :D)
A jobb oldali képen pedig két rétegben van a körmeimen a city that never sleeps, egyértelműen fedőlakk, de ezek a kis pelyhek mesések benne.

- Bal oldalon: essence  colour 3 lakk - midnight date
- Jobb oldalon: essence colour 3 lakk - midnight date + city that never sleeps

midnight date lakk egy(!) rétegben van a körmeimen, a jobb oldalin magában, a balon egy réteg city that never sleeps-szel kiegészítve. A csomagolásban is gyönyörű ez a kék, de felkenve, WOW! És nagyon szép ezzel a fedőlakkal! Abszolút nem bánom, hogy megvettem, ilyen szép kékem még úgysem volt. :]

Az előbbi colour3 lakkok vakuval:

Nincs mese, csodaszép a kék magában is, meg fedőlakkal is..

Catrice Steel My Heart és Steel My Soul:


Felül természetes fényben, alul vakuval. A kisujjamon és a gyűrűsön a Steel My Heart van, előbbin btgn fedőlakkal, utóbbin magában.
A középső- és mutató ujjamon pedig a Steel My Soul, a mutatón magában, a középsőn btgn-nel.
Nem bírom eldönteni, hogy tetszik jobban, méghozzá azért mert mindkét változata gyönyörű ezeknek a lakkoknak!

Melyiket látnátok leghamarabb, milyen formában? Annyit elárulok, hogy most fekete a körmöm, a mágneses lakkal nyomdázva, hamarosan azt is láthatjátok! ;]

Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes hetet mindenkinek!

19 megjegyzés:

  1. Nekem azok a mágneses lakkok nagyon bejönnek :) Catrice lakkjaim nincsenek (vagyis csak egy fehér), de igy képről elég jó szinük van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a kettő van csak, mg egy mattító volt, de most kukáztam ki mert már kb semmi nincs benne :D

      Törlés
  2. Hm az elsö mágneses körmöd nagyon tuti, catrice lakkok közül a SMH nekem is meg van és imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először csak az egyiket akartam, de most őszintén? Nem tudtam volna választani :D

      Törlés
  3. Uhh az első kép nagyon tetszik :))
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. jók ezek a catrice lakkok! :) jól állnak!
    végre ma beszereztem a dirty berryt!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dönteni nem lettem volna képes, hogy egyik vagy másik, akkor már egyik se vagy mindkettő... :D Annyira tetszik az egész, ahogy megszárad, a színe, hogy kicsit más azért magában és fedőlakkal is, temélem, tartós is lesz :]Remélem, azt is látjuk majd! :]

      Törlés
    2. :) igen, majd hozok körmös mixet én is vmikor. a február mappám kb. csak azzal van tele nekem :D

      Törlés
    3. Már nagyon várom ám, csak attól félek, megint rám jön a "ez is kell, ez is kell, ezt is akarom" :DD

      Törlés
  5. Cuki a körös mágneses minta :)

    VálaszTörlés
  6. jajj. hát mind nagyon tetszik, választani sem tudok.. :D

    VálaszTörlés
  7. O, az a kör alakú mágneses köröm nagyon jóóóóó :)

    VálaszTörlés
  8. A körmágnesses tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  9. húú a mágneses lakkok nagyon jóók. *-*

    VálaszTörlés