2013. február 14., csütörtök

Katy Perry és a Rimmel a Grammy-n

Sziasztok!

Mostanában annyira nem követem az ilyen díjátadókat, de akaratlanul is megtudok a TV-ből, rádióból, internetról azért 1-2 dolgokat. Katy Perry Tipikusan az a nő volt, akit eleinte kedveltem, aztán hirtelen nekem túl sok lett az egész jelensége, túl feltűnő, túl hülye hajak, túl erős sminkek, túl "hülye" ruhák, túl túl túl minden....

A tegnapi LA-ben rendezett Grammy díjátadó gálán - ahol egyébként a "Wide Awake" című számával jelölték a legjobb szóló előadás díjra, amit végül nem Ő nyert meg-, bár a ruhája nem tetszett, nekem valahogy ismét ez a túl sok érzésem lett, túl csicsás, túlzottan cicis, stb... DE! Véger, végre, egy olyan kép Róla, amin nem 45 évesnek tűnik, akiről azt akarják, hogy 25nek nézzen ki. Normális haj, és visszafogott smink, úgy látszik, itt is érvényes a kevesebb néha több elv.


Az énekesnő itt is szemhangsúlyos sminket kapott, viszont a szája visszafogott, ettől számomra sokkal vonzóbb az egész összkép, illetve ha egy ilyen ruhához és sminkhez még sötét ajkakat is kap, az nálam már a "közönséges" kategória. Saját sminkmestere, Jake Bailey a Rimmel márkát választotta a sminkeléshez, ami azért tetszik nekem külön, mert nem olyan márka, ami teljes biztossággal elérhetetlen az átlag ember számára.

A smink elkészítéséhez ezeket a RIMMEL termékeket használta fel a sminkes:
· Soft Kohl fekete szemceruza
· Glameyes trio szemhéjpúder palette
· Scandaleyes szempillaspirál
· Match perfection alapozó
· Lasting Finish ajakkontúr ceruza
· Lasting Finish ajakrúzs



Ismételten megírhattam volna egy kis "ctrl-c+ctrl-v" kombóval ezt a bejegyzést, de nem szeretem az ilyeneket, szóval szeretném ahhoz tartani magam, hogy a saját véleményemet írom le, még akkor is, ha újdonságokról, hírekről, ilyesmikről van szó, nekem ez így sokkal személyesebb, és nem látnám értelmét, hogy csak egy olyan szöveget írjak, amiről lerí, hogy nem az enyém. - Hozzátenném, nem zavar, ha más ezt csinálja, nekem így "kedvesebb" az egész. :]

Ti hogy álltok Katy-vel? Szeretitek? Nálam az a néha imádom, néha utálom kategória, amióta csak megjelent az első számával, amit mellesleg magát a zenét imádtam. :]

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes napot, figyeljétek a blog facebook oldalát, mert ma sorsolom a Lovely játék nyertesét! ;]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése