2013. február 1., péntek

Januárban elhasználtam

Sziasztok!

Most azokat a termékeket mutatom meg Nektek, amiket az elmúlt egy hónapban használtam el, túl sok újdonság nem lesz, a nagy részét már láthattátok nálam ilyen bejegyzés keretein belül.



- Alterra Reapir Shampoo: egy ideje már ezt használom, de már a "hozzá való" balzsammal, így jobban tetszik, hamarosan így is írni fogok róla. Újra is vettem már, még január első hetében fogyott el.

- Isana körömlakklemosó: Nincs mit magyaráznom, a kedvenc lakklemosóm! Egyértelmű volt, hogy újraveszem. :]

- Garnier Clean Senation dezodor: Sokadik már ebből is, jelenleg ez a kedvenc, újra is vettem.

- Yves Rocher sminklemosó: Ezt még úgy nyertem, május óta használtam, tehát kb. fél évig elég volt, egészen meg is szerettem, de még van egy kicsi a Baleából is, így visszatértem ahhoz.

- Soliteint - Soliped bőrpuhító sarokápoló: Nagyon szerettem, most a Medifleurt használom helyette, amit kevésbé szeretek, mert izzad tőle a lábam kicsit vagy hogy mondjam, szóval ez jobban tetszett.. :]

- Signal fogkrém: Az elmaradhatatlan... :D

- essence You Rock! szemhéjalapozó: Vele kicsit csaltam, mert bár nem fogyott még ki 100%-ig de már elég furi az állaga, és nem is túl hatásos, így megváltam tőle. Limitált darab volt, tehát esélyem sem volt, hogy újravegyem, mos az essence Colour Arts szemhéjpúderalapot használom, szándékomban áll írni is majd róla. :]

Ti miket használtatok el mostanában? Használtátok/használjátok valamelyik terméket ezek közül? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Az Isana lemosót én is nagyon szeretem. Nekem elfogyott a kedvenc Lush Buche De Noel lemosóm, de már megkerestem az utódját. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még van a lemosóból, de most kaptam Florent, ami nem rossz, de azért az Isana a best nekem :D
      Az a Lush lemosó meg egyre jobban érdekel már... :D

      Törlés
  2. A You rock nem limitált szerintem. Minden drogériában kapható még és teljesen fel vannak töltve a polcok. Vagy rosszul tudom? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.essence.eu/hu/termekek/trendkiadasok/weiterleitung/you-rock.html

      " 2011. július-augusztusban, a rajongók ezekkel a termékekkel hódítják majd meg a színpadot! "

      Én utoljára 2011 decembere körül láttam leárazott termékeket ebből a trendkiadásból :O

      Törlés
  3. nekem is megvan az essence szemhéjalapozó, bár a szortimentes, az i love stage-es és én imádtam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azt sosem próbáltam, ezt úgy kaptam, de sok helyen olvastam, hogy ez után az annyira nem jött be :S

      Törlés