2013. február 10., vasárnap

Heti örömadag

Sziasztok!

A héten írtam már, hogy meghalt a fénygépem, de Bia extraédes, és kölcsönadta egy nem használatos fényképezőgépét, amivel nagyon kisegített, innen is ezer köszi! :*

Szóval ennek köszönhetően tudtam fényképezni, sőt, a vakuzás örömeit is kiélvezhetem (és meg is teszem, olyan jó érzés végre muhaha :D), de azért remélem, sikerül valamit kezdeni a gépemmel, bár nem tudom, mit lehet, beszorult az optikája... :(

A táskán kívül még sürgős volt a csizma, de nemvolt átmeneti cipőm sem (egy bokacsizmám van, mai ilyen mindennapi szaladgálós, de beázik már :(), így a Deichmannba ugrottam el, mert hogy milyen jó akciójuk van, veszel 2 pár leárazott cipőt és az olcsóbbnak a leárazott árából is csak a felét kell kifizetni... Aha, csak ki volt írva, hogy átalakítás miatt zárva. KÖSZI!...
Így aztán durcisan bementem a Spar emeletén található cipős-ruhás üzletbe, ahol kb annyiért, mint a Deichmannban, vettem egy csizmát és egy félcipőt, a 2 nem került 7000 Ft-ba.

A csizma:


Normál esetben a saját méretemet veszem meg,de a csizmákból leginkább 38-astól felfelé volt méretben, ez 38-as, ami kell is a vastagzoknis időszakban, és mivel úgyis hidegebb időre kell csak a csizma, ezért ezt választottam, bár szerintem amúgy is max. 37-es lenne méretileg, de sebaj, tetszik, eddig kényelmesnek is tűnik. :]
Volt még amúgy pirosban, pinkben, királykékben és natúr színben, de ezt találtam a legkihasználhatóbbnak a saját ruháimhoz. :]

A cipő:



Jó ideje szeretnék teletalpú cipőcskét, ez tetszett, volt is a méretemben, így rá esett a választásom, remélem ez is kényelmes lesz és jó szolgálatot tesz, ez volt 3200 körül, a csizma pedig 3800 körül.

Pénteken meg reggel voltam a Rossmannban samponért, szokás szerint azért lecsekkoltam, hogy mi akciós, stb, és Bia megkért, hogy hozzak neki a Twilight pigmentekből, és mivel egész nap az agyamban motoszkált a lila pigment, egyet be is szereztem, tudom, nem volt kívánságlistás, de annyira tetszik, és úgysincs még essence pigmentem, "meg amúgy is, ennyit megtehetek", legalábbis ez volt a legegyszerűbb magyarázatom rá, de tényleg annyira tetszett és azért 500 Ft-ért nem halok bele... :]


Bia pedig mondta, hogy kapok egy kis meglepit a gép mellé, ők voltak azok, 5 db parfümminta és 4 db rúzsminta, ezeknek nagyon örülök, főleg a rúzsmintáknak, mert nagyon érdekelt, milyenek, de nem annyira, hogy meg is rendeljem a normál méretet. Ezért is köszi! :]


És ezeket bár nem magamnak, hanem Neki vettem, megmutatom, főként a kis turpisság miatt..


4 db pigment, és jól látjátok, mind más, de nincs köztük az arany.. AKKOR?! :O
Hát az Edward's Love- ból kétféle volt, és nem tudtam, melyik kéne Neki, így mindkettőt elhoztam, mondván, hogy max. majd jó lesz nekem, a két jobb oldaliról van szó, én a dm-ben amikor kikerült, csak a szélsőt láttam, ami nagyon sötét, már-már fekete, színes csillámokkal, de most itt volt az is, meg ez a közepes sötétségű szürke, ami egyébként szintén nagyon szép!
Az a másik kérdés, hogy a Rossmannban nem is láttam kitéve a kollekciót, hogyan kerültek oda?! Na mindegy, a lényeg, hogy szépek, jók is lesznek remélhetőleg, és hogy az arany színűből egy darab sem volt...


Amúgy pénteken még a Catrice cuccokat sem láttam leárazva, de egy rakat essence, Lovely, NYC cucc van, ami már hónapok óta ott áll.. :S

Ennyi lett volna, nadrágot akartam még venni, de azt nem találtam, illetve anyumtól kaptam egy szürke sima kardigánt, meg egy sötétlila felsőt, ami kicsit nagy, szóval át szeretném kicsit alakítani, remélem sikerül majd, és akkor meg is mutatom Nektek. :]

Ti miket vettetek a héten? Miket szereztetek be a Breaking Dawn pt. 2 kollekcióból?

Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó éjszakát!

18 megjegyzés:

  1. Nem kölcsönadtam azt a gépet, hanem oda, te butus :D ;)

    VálaszTörlés
  2. A pigmentről tesztet, ha lehet!?
    Ezerszer levettem kivettem már az akciós kosárból, de mindig visszateszem....

    VálaszTörlés
  3. én a héten bűnöztem :) még egy hetet kellett volna kibírnom a lakkstoppból, de úgy éreztem, hogy kellett vennem két új lakkot is (egyik sem szerepelt a kívánságlistámon, amit névnapomra készítettem). ők az első flormar lakkjaim. tegnap már ki is próbáltam manikűrben a pasztell lilát <3
    illetve megvettem a H&M-ben a sportmelltartót. :) nagyon szép rózsaszín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted, ha tetszettek, meg néha azért van ilyen, hogy az ember meglátja és beleszeret, nekem megint a listám fele lakk, de már majd csak apránként akarom :]
      A sportmelltartóra meg kíváncsi vagyok, hogy válik be, kéne lassan nekem is valami :S

      Törlés
  4. én a héten nagyon jó kislány voltam. :D csak hajfestéket vettem. :D:D

    egyébként tetszik a csizmád, mind a 2 nagyon aranyos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg nagyon ügyes voltál :P
      Köszi, Betti utál a cipőért :(

      Törlés
  5. A teletalpú cipő nagyon csini! Ősszel én is nézegettem ilyeneket, de valahogy nem volt egyik sem kényelmes, pedig úgy tetszettek. =( A csizma is csini.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre kényelmesnek tűnik, de jártam már úgy, hogy ami ott a boltban kényelmes volt, sétálni, hosszú távon menni benne nem tudtam :(

      Törlés
  6. imádom hogy pl bnőimnek is most tűnt fel a deichmann átalakítása holott már több mint 1 hónapja tart és lassan nyit is.:DDD tény hogy én gyakorlatilag a plázában élek na de na..:D
    én is szeretnék cipőcskét de most már aztán csak is kizárólag tavaszt. ami egyszer úgy is lesz....:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát figyi, én pl félévente ha 2× arra járok, az már sok :DDD
      De a lehető legjobbkor csinálják akkor is :D

      Törlés
  7. Jó vásárt csináltál, a csizmád nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Uhh, az a teli talpúú cipőcske :3

    VálaszTörlés