2013. február 28., csütörtök

Februári összefoglalás

Sziasztok!

Elég rövidke volt ez a hónap, mégis kusza, kaotikus, és lassú néhány napon számomra.
A múlt hetem eléggé tré volt, de vége, szerencsére.. Nem is részletezném inkább. Nem titok viszont, hogy új fodrászatot is kerestem, két esélyes hely volt, a szerintem kedvezőbb mellett döntöttem, holnap megyek utoljára oda, ahol eddig dolgoztam. Nem mondom, hogy kicsit sem izgulok az új hely miatt, de újult erővel, pozitívan, reményekkel indulok neki, és abban a tudatban, hogy csak jobb lehet, mint a mostani volt. Így ez most a reklám helye, hétfőtől Veszprémben, a Kinizsi üzletház (Kossuth u. 10/A) földszintjén lévő fodrászatban leszek elérhető, jövő héten hétfő-péntek 13:00-17:30, utána héten pedig hétfő-szombat 9:00-13:00, tehát egy hét délután, egy hét délelőtt (szombaton is). Aki esetleg veszprémi vagy környékbeli, és fodrászt keres, jelentkezzen bátran nálam!
Na de ennyi volt a reklám, őszintén remélem, hogy ez egy élhetőbb, jobb hely lesz, ahol jó hangulatban telhetnek napjaim, sok sok vendéggel. :]

A bloggal kapcsolatosan túl nagy változás nem volt, és nem is akarok, februárban viszonylag sokat vásároltam - szerencsére inkább akciós dolgokat, tehát elég sok minden az újdonság a polcomon, e-bay-ről is rendeltem, ez kb a névnapomra fog ideérni, ami annyiból nagyon jó, hogy "extra" dolgokat nem szeretnék most vásárolni, ki akarom élvezni az új dolgaimat, használni, kiismerni őket, így arra jutottam, hogy bár meg nem fogadom, de ami "felesleges", azt nem fogom megvenni, csak ami elfogy, és használom nap mint nap, bár a tusfürdőkön kívül nincs "felhalmozva" semmim, szerencsére most nem igazán fog kifogyni sem semmi létfontosságú, maximum fogkrém, sampon, meg ilyenek. 

Szóval nem fogadok meg semmit, de szeretném (nem szeretném, de kell) meghúzni kicsit a nadrágszíjat.
Amire még mindig büszke vagyok, hogy folyamatosan tornázok, és próbálok odafigyelni, hogy egyek zöldséget vagy gyümölcsöt is, ami másnak talán természetes, nekem sosem volt az, még néha noszogatni kell magamat, de igyekszem természetessé tenni.

És akkor most jöjjenek a képek. :]

02. 01.


Újabb gyűrűtartó, ami hivatalosan nem az, hanem csak "kerámia agancs", de én azzá tettem.. :D

02. 04.

Még mindig imádom ezt a medált. :]


A táskát már láthattátok, a rojtok végül maradtak, és eléggé megszerettem.

02. 06.


A lábbeliket is láthattátok, a csizmát szeretem, de kezdem unni ezt az időt, már jöhetne a tavasz, hogy a másikat is felavathassam.
02. 07.

Nyertem a Gerovital játékán. :]

02. 12.


Csúnyán behavaztunk ismét, nincs bajom a hóval, de ne február közepén jöjjön már meg.. :D


Szerencsére gyorsan ideért a nyeremény, meg emellett még a Biától kapott cuccok is. :]

02. 16.

02. 18.

Jellemezte a múlt hétfőt, az első sor meg a hetet..


Nyert a csokim, amit végül nem váltottak be, mert hogy csúnyán lett kibontva... De ha egyszer máshogy nem tudtam? Látszott, milyen csoki, az is, hogy nyert, szóval csesszék meg.. :D


A sorsjegyem is nyert, amit beváltottam, és az meg nem nyert. Pedig mindig megfogadom, hogy nyerő sorsjegyet nem szabad másikra váltani.. :D

02. 20.

A könyv, ami kb 4 éve állt a polcomon, most "jobb híján" vettem elő, és alig bírtam letenni...

02. 25.


Rég használt nyaklánc és fülbevaló. Mindig kicsit elfelejtem aztán újra és újra beleszeretek.

02. 26.

A Miss Sporty körmös játékán is nyertem, ennek nagyon örülök. :]

Hát, a február ennyi lett volna szavakban és képekben egyaránt, nem mondom, örülök, hogy vége, főként mert most egy nem túl jó időszakot zárhatok le magamban, és egy új jön a helyébe, remélhetőleg kellemesebb.

Nektek hogy telt a február? Mik a terveitek a jövő hónapra?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

17 megjegyzés:

  1. Gyorsan eltelt..
    jovo honapban hazautazom...:-)tiszta honvagy meg ilyebnek...:-D nem is
    Azert szenyok voltak h nem valtottak be a csokit...remelem felrenyelnek a szenyoskodok belole :-D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerült új helyet találnod, azt meg már csak remélni merem, hogy kellemesebb lesz a légkör. :) Úgy látszik kezd helyre állni az univerzum, mert én is találtam munkát, meg albérletet is, vasárnap költözöm, hétfőn első munkanap. :) És nem fogok olyan rosszul keresni. Legalább is nekem nem számít rossznak. :D
    Bloggal eléggé elmaradtam, de 1 hetet legalább itthon se voltam, aztán utazgatni kellett interjúkra, minden időm és erőm elment rá. aztán lakkoztam is, de olyan sötét van, hogy egy normális képet nem tudok csinálni. -.-
    A cipőid közül a 2., a tavaszi az baromira tetszik. :) Akkor is tetszett már, amikor először mutattad. :D Én is akarok olyat. O.O Már régóta, de lesz is, ha megszakadok akkor is. :D Meg olyat akarok még ami hasonlít a bakancsra, de mégis nőies, magas sarkú (nálam ez 5 centi), és kis szörmés izé hajlik ki a boka résznél. Meg várom a MUA rendelést. Péntekig meg kell jöjjön, bár nem én rendeltem, szóval ha meg is jön majd csak március végén kerül hozzám. :( :)

    Szeretem az összefoglalóidat. :) És a március sokkal jobb lesz. Jönnek a madarak, a virágok, a zümik... amúgy tervezek fodrászhoz is menni. És amikor mindig szembesülök vele, hogy te az vagy, és elmennék hozzád, tudatosítanom kell magamban, hogy messze vagy. :( Én meg nem bízom senkiben, féltem a hajacskámat. :D

    Nah de örülök, hogy jófelé haladnak a dolgok Veszprém cityben, és márciusra is csak szépet és jót kívánok neked! :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig meglepődök, hogy de hosszúkat írok olykor. De hát akinek ennyit jár a csipogója, az ne csodálkozzon. :D

      Törlés
    2. Nem baj, hogy sokat írsz, szeretem a kifejtősebb hozzászólásokat is :]
      Nagyon örülök, hogy sikerült melót szerezni, és remélem, jó lesz, most nem tudom miért, de tényleg tök pozitívan állok mindenhez (vagy hitbuzgón, vagy vakon, vagy mit mondjak, mindenre azt mondom hogy "óóó, de jó lesz aaz", pedig ennyire nem szoktam.. :D)
      De most tényleg mindenből a legjobbat remélem, és azt is szeretném kihozni :]
      Blog meg, hidd el, örülnék, ha ott tartanék már, hogy annyit dolgozzak, hogy ne legyen időm ennyi bejegyzésre... :D
      Remélem azért, hogy Ámor terén is helyrebillent minden ;]
      Ja és a cipő, ma fel akartam avatni, erre nem megint hideg van?!.. :D

      Törlés
    3. Magánéletben is minden meg lett beszélve. 1 hétig veszekedtünk, de azóta nem. Lassan 3 hete. :D nem mintha előtte folyton öltük volna egymást, csak tisztázni kellett pár dolgot, meg eléggé nagy volt mindkettőnkön a nyomás. :)

      A cipőt meg csak sikerül már felvenned valamikor. :D Már én várom, hogy rajtad legyen. :D:D:D De tény, hogy elég rossz, hogy ma megint rossz idő van. :(

      Törlés
    4. Na akkor ennek nagyon örülök, és maradjon is így! :]

      Törlés
  3. Most szép a hajszíned, magadnak csináltad? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, kolléganő festette be, de az enyém maga az ötlet, a kikeverés, minden, de a csíkokat nem látom tükörből se, így nem tudom már magamnak :D

      Törlés
  4. Sok sikert az új helyen, remélem ott már lesz fűtés is. :D
    Viccet félretéve, sok vendéget, sok hajat, meg nem tudom mit szokás még fodrászoknak ilyenkor javallani. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha :DD
      Van, nem hogy lesz, de most is van :DD
      Sőt, hely is, szóval nem kell aggódnom, hogy nem férek el..
      Köszi szépen :]

      Törlés
  5. Gratulálok a sok nyeréshez! :))

    VálaszTörlés
  6. Gratula az új melóhelyhez és a nyereményekhez. :) Eseménydús hónapod volt. ;) A hajadnak tényleg szuper lett a színe *.* most hirtelen kedvem támadt megint vörösre festetni a hajam. :D De inkább maradok már az eredetimnél. :) Az a kiscipő nagyon nagyon tetszik. :3 Tavasszal meg ősszel én is hasonlót hordok.
    Én most nem várok semmit a márciustól, viszont valamit kezdenem kell magammal, mert hét eleje óta nyalogatom a sebeimet, ami azért nem jellemző rám. ^^"

    VálaszTörlés
  7. sok sikert az új helyeden ;)
    a Miss Sporty nyereményhez gratula ;)

    VálaszTörlés
  8. Sok szerencsét az új munkahelyhez,ha nem pesti lennék vágatnék nálad hajat...bár ki tudja merre visz az élet,lehet lesz egyszer hozzád szerencsém;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ha egyszer erre jársz, nyugodtan gyere ;]

      Törlés