2013. február 15., péntek

essence Sun Kissed trendkiadás

Sziasztok!

Újabb essence trendkiadás van a láthatáron, a Sun Kissed nevet kapta, és a neve elég árulkodó szerintem, így azért sejteni lehet, hogy miről lesz szó. :]

Azt sajna még nem tudom, hogy itthon is kapni lehet-e majd, de 2013 március-áprilisában külföldön már elérhető lesz, az biztos.

ShimmerSpray:
Suntimes Here, Suntimes There

Nail Polishes:
Soak Up The Sun

Hello Summer!

My Sunny Side

Sunset Paradise
Soft Touch Eyeshadows:
Sunset Paradise

My Sunny Side

Hello Summer!
Lipsticks:
Soak Up The Sun

Hello Summer!
Cheek Tints:
Soak Up The Sun

Hello Summer!
Eyepencils:
Hello Summer! 
Sunset Paradise 
Self Tanning Wipe - Sun Is Where You Are!


Shimmer Powder - Sunset Beauty

Nem lesz rossz kollekció ez szerintem, leginkább a bordó és kék cuccok jönnek be most, aztán ugye ahogy ez lenni szokott, majd élőben kiderül... :]

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, további szép estét!

20 megjegyzés:

  1. A színek nagyon tetszenek! Ha kapható lesz nálunk is, körömlakkokra lecsapok szerintem :-)

    VálaszTörlés
  2. A 'Soak up the Sun' és a 'Hello Summer' árnyalatok mindenhol tetszenek...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, bár elég fura, hogy a Hello Summer nevet kapta a krémes szemfesték, mikor a többinél az a szín a Soak up the Sun.. :D

      Törlés
    2. Igen azt én is néztem...De én betudtam nyomtatási (elírási) hibának...megesik...meg az oldalukon olyat is láttam már, hogy egy adott árnyalathoz egy teljesen más színt párosított a szín választós oldalon...(ajakápolóknál..felcserélte a lilát és a pirosat...a nevet jól írta ki, de rossz képet tett oda...szóval lehet ez is valami ilyesmi...)
      DE majd kiderül...végülis ott a legkevésbé zavaró (szerintem), mert nem található meg mindkét árnyalat, így nem lehet őket összekeverni...:D

      Törlés
    3. Jaja, én is ezzel nyugtattam magam :D Csak furi, meg úgy vagyok vele, hogy ha már kiad valaki a kezéből valamit, jó legyen, de ugye én most végül is csak begépeltem, először próbáltam kisilabizálni, de nem ment :DD

      Törlés
    4. Hát igen...:D
      Én se úgy értettem, hogy te írtad el...:)
      Egyébként én még kicsit azon is csodálkoztam, hogy a 'Hello Summer' pirosító még köszönő viszonyban sincs a másik két 'Hello Summer' termékkel...de nyilván nem lehet narancssárga arcpirosító...mindegy ők tudják...ettől függetlenül tiszta jó, "friss" színek, és szinte ideérzem, hogy árad belőlük már a napsütés.:)

      Törlés
    5. Én amúgy simán el tudnám képzelni egy kis narancsosabb beütéssel a pirosítókat :P

      Törlés
    6. A narancsosabb az még nekem se lenne sok, de azért olyan élénk narancs, mint a körömlakk/szemceruza/rúzs....bár sajnos van egy olyan érzésem, hogy ezek élőben azért nem egészen így fognak kinézni....hm...remélem hozzánk is eljutnak :D

      Törlés
    7. Tuti nem pont ilyenek lesznek :S

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszenek ezek a nyárias színek és elnevezések! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy imádom amúgy, mikor ilyen frappáns neveket kapnak a termékek! :]

      Törlés
  4. na, akkor egy kicsit összegzem a véleményem :) ezeket a shimmer spray-ket sosem értettem, hogy miért hasznosak, így az tuti kimarad nálam. a körömlakkokba szerelmes vagyok, főképp a burgundi színűbe, ugyanígy vagyok a szemfestékekkel is :) a rúzsok és a pirosítók nem fogtak meg egyáltalán, a szemceruzákból talán a kék :) az önbarnító kendőt sem tudnám mire használni, highlighter-t pedig egyáltalán nem használok, bár elég szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, én sem fújkálnám magamra, főként mert eleve utálom ezt a nyári "vizes vagyok" érzést... :D
      A rúzsok az állaguk miatt érdekesek, ha jól látom, olyan "gumicukis" lesz ez is :D

      Törlés
  5. Nekem egyedül a shimmer powder tetszik, bár a Circus kollekciósat se használom soha, szóval nálam felejtős ez az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, még láttam tegnap Circus Circus kollekciós darabokat, bár meglepődtem, 500ért volt kint a kétvégű lakk, a colour3 lakkok meg 200oér :O

      Törlés
  6. A lakkok és a Soft Touch Eyeshadows közül jöhet az összes :) Remélem nálunk is lehet kapni majd O.O
    Bár az új kiadás elvileg már a rossmann polcain pihen.
    Azrail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Pesten többen is írták, hogy van, de Veszprémben még nyoma sincs :S :(

      Törlés
  7. Engem nem hatott meg ez a kollekció egyáltalán.
    A színek jó hangulatot adnak,de ennyi.
    Biztos,hogy sokaknak tettszik,de aki nem vesz belőle semmit az sem marad le semmiről szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért a színek szépek, és legalább hasonló nem rémlik a kollekcióból eddig :]

      Törlés