2013. február 28., csütörtök

essence - Floral Grunge Trendkiadás

Sziasztok!

Az essence újabb trendkiadással jelentkezik, de sajna nem tudom, lesz-e nálunk, és ha igen, akkor mikor. Mindenesetre szerintem elég jó kis kollekciónak tűnik így a képek alapján, de mivel nem nagyon szeretnék most sminktermékekre költeni, nem mondom hogy hú de be fogok vásárolni belőle - bár tudnék. :]

Körömlakkok:


Mini szájfényszettek:

Pirosító:

4 részes szemhéjpúderek:

Hajszínező:

Felragasztható tusvonal:
Felragasztható tetkó:

Szegecses hajpánt:

Na jó, a 3. lakk és a hajpánt nagyon tetszik, de sosem voltam hajpántos, így azt csak messziről csodálom.. :]
A pirosító és a szemhéjpúderek is elég ígéretesnek tűnnek, a többire inkább csak kíváncsi vagyok.

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

20 megjegyzés:

  1. Különösebben nem varázsolódtam el semmitől, de persze ez nem jelenti azt, hogy ha meglátom élőben, nem jön velem haza egy-egy szép körömlakk vagy szemhéjpúder :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna ez ismerős :D Bár olyan is volt, hogy nagyon ráizgultam a képek alapján, és megláttam és így "ez így mi?!" mondattal otthagytam az egészet :D

      Törlés
  2. Lakkok es a hajpant.szegecses cuccok johetnek:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hajpánt jól is állna Neked, motoros szerkóba főleg :P

      Törlés
  3. Mentaszínű körömlakk nagyon tetszik :))
    De ezt a hajszínezőt hogy kell elképzelni? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem kb. olyan elven működhet, mint ezek a hajszínező kréták, tehát nem tartós, csak alkalmi, és sötét hajon szerintem nem is lehet túl feltűnő, mondjuk én mindig jobban féltettem a hajam, minthogy ezeket kipróbáljam, mert eddig mindenhol azt láttam, hogy eléggé kiszárítja a hajvégeket :S

      Törlés
    2. Jaa, most már értem. Csak fura hogy úgy benne van abban a tégelyben, de lehet hogy ki lehet belőle szedni vagy nem tudom. :D Köszi a választ. Lehet hogy én sem merném bevállalni, így is eléggé törik a hajam. :/

      Törlés
    3. Nagyon szívesen, bár csak tipp egyelőre, így képen olyannak látom az állagát :]

      Törlés
  4. Hajszínező púder?? *.* ? Annál rendesen kerekedett nekem is a szemem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem számítottam rá, főleg tavasszal, inkább nyárra tudnám elképzelni, de hát nem én állítom össze a trendkiadásokat :D

      Törlés
  5. Az a szürke lakk jól néz ki képről, a többi nem hozott lázba. :) Mondjuk a lila is tetszik, csak majdnem olyanom már van. :3

    VálaszTörlés
  6. Utolsó két lakk, második mini szájfény szerintem tiszta jó!
    Az a hajszínező milyen lehet vajon? O.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan furi nekem amúgy ez, hogy menta színű szájfény van benne :D
      Fentebb kifejtettem a hajszínezőst ;]

      Törlés
  7. nálam annyira nem jön be. :(

    VálaszTörlés
  8. Hát, a lakkokon kívül igazából max a sötétebb paletta, amire azt mondom, talán. Leakciózva...
    A hajpántot lehet megnéznem élőben, de azt se hiszem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átmentél én-be? :D (A "majd leakciózva" miatt)

      Törlés
  9. Nem érint meg különösebben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tény, hogy azért ennél volt jobb is :D

      Törlés