2013. február 15., péntek

E-bay mini rendelés

Sziasztok!

Tegnap este megint beszippantott az e-bay, szerencsére limitált keretem volt, így csak 4 dolgot rendeltem, de még annyi mindent tudtam volna... :D De erről majd egy másik, kívánságlistás bejegyzésben. ;]

Kivételesen csak körmös cuccokat rendeltem, olyat amit jó ideje szeretnék, meg egy olyat, amiből kifogytam.

Utóbbi a margaréta, régen nem használtam, most meg már-már létszükséglet.. :D Persze nem komolyan, de jó ha van ;]


Rendeltem még egy kis csomag "kaviár" gyöngyöt, 12 színt tartalmaz és ez volt a legolcsóbb, nem az, amiből csak 1-2 szín volt:


És a másik, amire nagyon vágytam, ezüst szegecsek, ebből rendeltem kör alakút és négyzet alakút is:



Nem egy nagybevásárlás, de most ezekkel elleszek egy ideig, a többi meg ráér, amiket szeretnék. :]
Remélem hamar, épségben ideérnek, és jól hasznosíthatóak lesznek, mert nagyon tetszenek az ilyen szegecses körmök.

Ti rendeltetek mostanában e-bay-ről valamit? Ha igen, mit? Ha nem, mit szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

24 megjegyzés:

  1. Lakkokat:-D
    en rendszeresen rendelek onnan attol fugg mit keresek:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepő, pont Tőled nem vártam ezt... :D
      Az a baj, hogy amiket én kerestem eddig, olcsóbb a webáruházakban :S Meg ugye csomónál 2000 Ft a posta, szóval több mint maga a lakk :DD

      Törlés

  2. Rendeltem és aminek a legjobban örülök, az egy 24 rekeszes rúzstartó 850 Ft-ért, de egy olvasóm linkelt egy másik eBay-es eladót ahol 2 darab ugyanilyen rúzstartó csak 1200 Ft.-ba került :)
    Körömlakkokat szoktam még venni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt néztem is, elgondolkodtató, mert csak egy kis műanyagrekeszben tárolom a rúzsokat meg szájfényeket, de attól tartok, úgy meg már nem lenne elég helyem :DD

      Törlés
  3. Én is ilyen apróságokat rendeltem eddig még csak. A kaviáros kell *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyiért szerintem nevetséges, főleg, hogy mennyiért láttam eddig máshol a kaviár gyöngyöket...

      Törlés
  4. Tettszik ez a "kaviár" gyöngy,de mivel tudod ezt feltenni a körmödre??
    Rögzíted valamivel vagy hogyan csinálod ??- nem bírom elképzelni,hogy nem potyog le
    Én nem rendeltem még e-bay-ről ,majd valamikor szeretnék pl. ilyen körömre való gyöngyöket +apróbb dolgokat.
    Egy ilyen margaréta mennyibe kerül??
    Ingyenes szállítással szoktál rendelni??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A még nem teljesen száraz lakkra kell tenni, aztán átkenni fedőlakkal :]
      A margaréták (10 db) 5-600 ft körül szoktak lenni, meg persze vannak drágábbak is, de nekem ez teljesen bevált :]
      Általában ingyenes szállítással szoktam, vagy ha olcsóbban jön ki úgy összességében, akkor valami olcsó szállítással :]

      Törlés
    2. Okés köszi. :-)
      Értem szerintem ez jó ár a margarétákért + 10 db azért eltart sokáig. :)
      Majd ha rendelek e-bay-ről előtte írok neked hát ha kell segítség. :)

      Törlés
    3. Hát nálam annyira nagyon sokáig nem, de egy ideig igen :D
      Rendben :]

      Törlés
  5. .en nem szoktam a kormeim disziteni extrakkal (neha koromgyuru), de ezek a szegecsek tetszenek :) tudsz linket berakni hozza?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is úgy tetszenek, és végre találtam is normálisakat, van amúgy mindenféle, csepp alakú, kör, csillag, négyzet, téglalap, ezüst, arany és bronz színben.
      innen vannak:
      http://viewitem.eim.ebay.hu/-Nail-Art-Metal-Studs-Rhinestone-Tips-DIY-Decoration-Most-Popular-and-Easy-0575d5MM-SILVER-SQUARE/150965479136/item?variant0=5MM+SILVER+SQUARE&transId=887137112005

      Törlés
  6. júúj, szegecs!! <3 már nagyon várom a manikűr(öke)t vele! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, meg az új lakkokkal.. :DD
      Most már tényleg le kéne állni, de most nézem, a MS lakkok meg 399 Ft-ba fognak kerülni lassan, így azokat már még muszáj lesz.. :D

      Törlés
  7. nem merek e-bayen rendelni, mert félek, hogy elkap a hullám :DDDDD

    VálaszTörlés
  8. Régebben sok dolgot rendeltem, most a spórolás jegyében inkább fel sem mentem, nehogy rendeljek valamit. Olyan könnyű túlzásba esni.
    Körömmargarétákat talán nekem is kellene rendelnem, könnyebben tudnám kategorizálni és figyelemmel kísérni a lakkjaimat.
    A következő rendelésem szerintem megint körömnyomda és körömnyomda tartó lesz, de valószínűleg az Amazonról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyomdákat meg sem mertem nézni inkább már... :DDD
      Eddig én sem töltöttem fel a paypal számlám pont emiatt, de ennyi belefért , bár sakkoztam, hogy mikről mondjak le és miket hagyjak meg :D

      Törlés
  9. Már nagyon várom a kaviár manikűröket :)
    Szupii a blog, imádom :)
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. A szegecsek nagyon tutik!
    Én plüssport, kaviárt, mágneseket, pontozót, díszítőcsíkot meg ecseteket rendeltem. Most már nem vagyok e-bay szűz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A plüssportól annyira idegenkedek még, bár gondolom leginkább a szakma miatt, a 3. hajmosás után eltűnne a fele... :D

      Törlés