2013. február 6., szerda

Dusk Til Dawn smink III.

Sziasztok!

A Dusk Til Dawn paletta után nyúltam ismét, ezúttal Elíz kérésének eleget téve a zöldes-türkizes színt arannyal párosítottam, a végeredmény:




Őszintén szólva, kicsit tartottam, hogy olyan hogy is mondjam, olcsó kínai gagyi felső-hatású valami fog belőle kisülni, de egyáltalán nem, nagyon szépek így együtt szerintem.

Használt termékek:

Magamtól talán nem párosítottam volna így őket, de ha nem is télies, nyáron biztosan lesz még látható így rajtam, mert nagyon kellemes így együtt, esetleg még "fordítva" is kipróbálnám, hogy az arany kerül a mozgó szemhéjamra, a zöldes pedig fölé. :]

Nektek hogy tetszik? Várom még az ötleteket, mit mivel párosítsak.

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

15 megjegyzés:

  1. Tengerpart-érzésem lett tőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú tényleg :) Nagyon jól áll neked az a türkizes szín, de amúgy is gyönyörű árnyalat *.*

      Törlés
  2. Köszi :) Nagyon szép lett és jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, ilyen hamar teljesüljön mindegy kívánságod! ;]

      Törlés
  3. Nagyon szép! :)

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól mutat ez a két szín együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Tényleg tartottam, hogy olyan türkiz-arany kínaiminta hatása lesz, de meglepően szépek :P

      Törlés
  5. Szép lett jól kitaláltad. :)
    A 3. és a 6. színre kíváncsi lennék sminkben illetve a 6. és a 10.-re.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Igyekszem majd, bár most épp beadta a derekát a fényképezőgépem, de nemsokára elvileg ideér a kölcsöngépem, meg barátom azért megpróbálja megbütykölni, ha nem megy, akkor szerviz :(

      Törlés
    2. Okés köszi, nem sürgős ám.
      Igen olvastam fb-on reméljük hamar meggyógyítják.
      Szerencséd van,hogy még tudod szervízbe vinni,mert egy új nem olcsó mulatság.

      Törlés
    3. Hát, nem tudom, a szervizelés is mennyi lesz :S
      Mindenesetre egyelőre Bia küldött egy kölcsöngépet, szóval már ez is nagy segítség. Esetleg nem tudsz valami megbízható szervizt Veszprémben? :S

      Törlés