2013. február 23., szombat

Catrice Steels

Sziasztok!

Remélem, nem unjátok még a körmöket, ma a 2 Catrice lakkot, a Steel My Heat-ot és a Steel My Soul-t hoztam. 2 rétegben látható a körmeimen.

Fedőlakk nélkül, természetes fényben:


Fedőlakk nélkül, vakuval:

Fedőlakkal, természetes fényben:

Fedőlakkal, vakuval:

Én még mindig nem bírom eldönteni, hogy tetszik jobban, fedőlakkal vagy magában, mindkettő gyönyörű szerintem. Nektek hogy tetszik jobban? Meg van ez a lakk? Ha igen, szeretitek? Ha nem, szeretnétek beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Még nekem sem sikerült eldönteni, hogy tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk így képen azért elég más, mint élőben, a világosabb sokkal szebben átveszi a fedőlakk fényét.

      Törlés
  2. nagyon szép árnyalatok, nincs mege gyik sem! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó, és a vakus képen úgy látom nagyon jól kijönnek a színek is. :)
    azt hiszem most jobban tetszik fedőlakk nélkül, de azzal is jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, meg úgy tetszik, hogy olyan szép fényük van napon :]

      Törlés
  4. Nekem is megvan mindkettő, még karácsony után vettem meg őket, szerintem fedőlakk nélkül csodásak :-)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a fedőlakk nélküli változat tetszik jobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól amúgy csak azért félek, hogy talán jóval hamarabb megkopna :(
      Bár majd idővel úgy is kipróbálom ;]

      Törlés
  6. Tegnap vagy 5 percet vaciláltam Rossmannban, hogy megvegyem-e a steel my heart-ot, vagy sem. Végül nem vettem meg, remélem nem fogom megbánni :D egyébként mind2 lakknak nagyon gyönyörű színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, még most le lehet rájuk csapni :D

      Törlés
  7. nincs meg egyik lakk sem, de mind a kettő nagyon szép. :)
    fedőlakkal jobban tetszenek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan régóta húztam halasztottam én is, de a félelem, hogy nehogy ne lehessen már kapni, erősebb volt, mint hogy még várjak rá :DD

      Törlés
  8. nagyon szép!! nincs meg egyik lakk sem!!!

    VálaszTörlés