2013. február 25., hétfő

Avon rúzsminták - swatch

Sziasztok!

Már mutattam Nektek, hogy Biától kaptam rúzsmintákat is, és írtátok, hogy érdekelne Titeket, így serényen használgattam is őket, és most mutatok képeket, aztán ha már kicsit jobban kiismertem őket, megírom róluk a teszteket is.


Ahogyan a rúzsok vannak sorrendben, úgy vannak a minták is a kezemen, nem írtam ki külön-külön, remélem így is érthető. :]

Első adag:


- Make Out Red
- Naughty And Nude 
- Lovey Dovey Pink
- Peach Peck

1 rétegben, természetes fényben:

1 rétegben, vakuval:

2 rétegben, természetes fényben:

2 rétegben, vakuval:

2. adag:


- Smitten Red- Chic Nude

1 rétegben, természetes fényben:

1 rétegben, vakuval:

2 rétegben, természetes fényben:

2 rétegben, vakuval:

Mindegyik nagyon tetszik, igyekszem velük majd sminkeket is hozni, és ami külön öröm, hogy van mindennapibb szín is, meg kicsit erősebb is, így lehet válogatni közülük. :]

Nektek melyik tetszik így a kezemen leginkább, és melyik legkevésbé?
Melyikkel látnátok legszívesebben sminket is? (A Naughty And Nude rúzst már ITT és ITT is láthattátok, a Chic Nude-ot pedig ITT.)


Köszönöm a figyelmet, szép napot!

31 megjegyzés:

  1. Nekem a Naughty and Nude és a Lovey Dovey Pink tetszik legjobban, de a többi is szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Naughty And Nude talán a legkihasználhatóbb szerintem, de mindhez van elképzelésem azért :P

      Törlés
    2. Nem keverted össze a nudeok neveit? :D Mert a Chic Nude-t küldtem a második adagban, nem a N&N-t :D Plusz a színükből ítélve is inkább a 2. nude a Chic Nude :D

      Törlés
    3. Akkor ezt megbeszéltük :DD Javítottam :P

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Bizony, az olyan szép, csak annyira béna vagyok a piros rúzsokkal :(

      Törlés
  3. A pirosak a legszebbek! Én már egy ideje keresem a tökéletes piros rúzst...bár ezek se elég pirosak...Vagyis én azt az igazi pirosat keresem...Körömlakkban már megleltem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, tudom, mire gondolsz :]
      És lakkból mi a tökéletes? Amúgy én mindig a pirosnál félek legjobban, hogy "elkenem" és nagyon égő lesz :D

      Törlés
    2. Nekem a tökéletes piros inkább vörös, mert mint kiderült, ez áll jól (jobban) :D Avon Perfect Kiss, 'Racy Red' :)

      Törlés
  4. Make Out Red és a Chic Nude tetszik a legjobban!!
    Legszívesebben sminket a Chic Nude-vel látnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Chic Nude-ot a bejegyzés végén linkeltem! :]

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Jaja, bár így miniben használni őket azért nem mindig könnyű :D

      Törlés
  6. én is most rendeltem mintákat, nekem a lovey dovey pink a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. volt ilyen 10es akció (meg 24es is) a mostani ismertetőben vagymi (amit a tanácsadók kapnak) és így rendeltem 8at: make out red, caressing coral, lovey dovey pink, peach peck, kiss me pink, pucker up pink és pink prance. Amik nem tetszenek magamon, azokból meg majd alkotok színezett ajakbalzsamot :)

      Törlés
    2. Jaa, értem :]
      A caressing coral képről nagyon tetszik, kíváncsi vagyok, milyen lesz "élőben" :]
      Utóbbi meg jó ötlet ;]

      Törlés
  7. Kattanásom van az élénkebb színekre, úgyhogy a Make Out Red lett a kedvenc! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az szerintem illene is Hozzád amúgy :]

      Törlés
  8. Chic Nude itt figyel mellettem, a nagy rúzs! :)
    Mintám mind a 24ből van :P
    Egyébként nagyon nem vagyok rúzsos, ezt is csak muszájból rendeltem, még ki sem bontottam, de ki fogom mert állítólag nagyon jól hidratál, sajnos a minta ezt nem adja, mert azt csak a színek miatt gyártják le.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, Rajtad ezen nem lepődök meg :DD
      Na igen, azt érzékeltem én is, hogy azért nem annyira felel meg a leírásnak, inkább csak a színeknek, de végül is ez a lényege gondolom :]

      Törlés
  9. Nekem megvan 3 teljes méretű is a Perfect Kiss rúzsok közül, és nem tapasztaltam különbséget a mintákhoz képest. Mármint nem a rendes kiszerelésűek nem hidratálnak, hanem a minták igen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, ezt az előző kommentre szerettem volna válaszul.

      Törlés
    2. Pedig elvileg nem kéne :)
      Mint ahogy az illatminták sem tartósak, csak vizezett illatok.
      Legalább is nekünk ezt tanítják! :D

      Törlés
    3. Biztos én vagyok hülye, de még sosem volt, hogy a "rendes" parfüm tartósabb lett volna, mint a minta :( (sajnos)

      Törlés
    4. Hmm, én nem értek a lovakhoz, bár nem is avonozok :P

      Törlés
  10. Én imádom a parfümjeit, a múltkor késő délután hazajövet megkérdezte a buszon egy csaj milyen parfümöm van, tök meglepődtem, kezdtem azt hinni csak szimplán bunkó, mert büdös vagyok :D
    De nem, ott volt nálam a parfüm és tényleg az tetszett neki, rendelt is egyet azóta :)
    Jaaaaa reggel olyan fél 8 körül fújtam be magam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "kezdtem azt hinni csak szimplán bunkó, mert büdös vagyok :D" De dinka vagy :DDD

      Törlés
    2. Ez jó :D :D Nekem a City Rush a kedvencem. Az összes többi (na jó, majdnem az összes) Avon parfüm olyan jó-jó, de semmi extra, de ez... Imádom.

      Törlés
  11. Az volt rajtam City Rush! És mindig a táskámban van, de azon kívül van még vagy 5 avonos parfümöm.

    Hát reggel befújtam magam, egész nap jöttem mentem egy elég meleg helységben, lehet megizzadtam kicsit és hát délután 5-6 körül mi másra gondoltam volna, mikor megkérdezi, h milyen parfümöm van :D én már nem is éreztem magamon ...

    VálaszTörlés