2013. február 24., vasárnap

andthatswhoiam V.

Sziasztok!

Ismét vasárnap, így megint jövök egy kicsit személyesebb bejegyzéssel, de előtte elnézést kérnék, hogy a tegnapra tervezett DIY sorozat bejegyzése nem kerül ki, a héten igyekszem pótolni, a későbbiekben meg nem utolsó pillanatra hagyni..


Nem adom fel. Nem mondom, hogy soha semmit, de ami fontos, azért a végsőkig harcolok. Persze nem valami éles a határ, hogy meddig kitartó és mi után makacs az ember, amiből az következik, hogy hülyét csinál magából, de minden esetre azt mondom, mindent meg kell próbálni, és addig hajszolni, míg csak lehet.


Nem volt túl sok állatom eddigi életem során, volt két cicám, mindkettő fájdalmas véget ért, voltak egereim, sajna elég hamar meghaltak, és volt egy patkányom is, aki inkább vérpatkány, mint kis cuki házi patkány volt, de azért szerettem. Legjobban a kisegerek hiányoznak, őket szerettem talán a legjobban, és nagyon szeretnék majd megint.


Azt hiszem, ezen nagyon nincs is mit magyarázni, mindig is érdekeltek a piercingek, tetoválások, van is, fültágítóm is volt régebben.


Ez sem titok, FÁJ, amikor valaki nem tud írni, és mindig azon gondolkozom, hogy ha valaki a saját anyanyelvét nem tudja (helyesen!) használni, hogy a francba akar más nyelveket megtanulni?!..


Imádom a sütit. Nagyon! :]

A mai ennyi lett volna, rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

16 megjegyzés:

  1. Én is grammar nazi vagyok :D Nagyon kiakasztó tud lenni a rossz helyesírás, az olyan ember az én szememben már egy mínusszal indul..:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :S
      Ok, nekem is biztosan van így évek után, amiben nem lennék 100%ig biztos, de szerintem nm túl sok :]

      Törlés
  2. A nyelvtanos dolog rám is abszolút igaz (a grammar nazi kifejezést nem szeretem:D.) Azon gondolkoztam el nemrég, hogy nálunk mennyire nagy azoknak az aránya, akik nem tudnak helyesen írni. 1-1 hiba belefér, én sem tudok mindent 100%-osan, de hogy valaki írása hemzseg a hibákban, az kiakasztó. Van olyan blog, amit ezért nem szoktam olvasni, csak a képeket nézegetem végig. Azon is gondolkoztam, hogy ez vajon csak nálunk ennyire jellemző, vagy más országokban is?
    Nekem kiskoromban voltak hörcsögeim, de őszintén szólva nem tartanék még egyszer, ha most lehetne, akkor egy kutyusom lenne, majd szeretnék örökbefogadni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, de nekem pl. a padtársam nem írt helyesen (magyarul sem, és angolul meg németül sem), így egy ideig mindig elvettem a füzetét, és átírtam benne, hátha úgy megjegyzi, de nem jött be a dolog :DD

      Törlés
  3. Vannak egyezések :-)
    Imádom a kisállatom, Jägert. Régen rengeteg állatom volt: ekkor még állatorvosnak készültem és mindenféle állatot begyűjtöttem (hörcsög, madarak) valamint hordtam haza a kóborokat. Ha lesz kertes házunk, szeretnék még kutyust, egy spánielt.
    Bár grammar nazi-nak nem nevezném magam, de én sem szeretem a rossz helyesírást: ha valaki leír és közzétesz valamit, alapvető igényesség, hogy odafigyel a szellemi termékére és helyesen ír.
    Imádom a sütiket: nemcsak enni, de sütni is. Hogy ne legyen túl hízlaló, inkább reformosított változatban készítem őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vicc csak, hogy csomó szóellenőrző létezik, ha meg valamiben nem vagyok biztos, utánanézek - én legalábbis :D
      Én ugye a kutyuktól általában félek, de mindig is akartam cicákat, meg kis rágcsálókat leginkább, remélem idővel az is összejön :]

      Törlés
  4. PONTOSAN!!!! Én is mindig ezt mondom, hogy nem értem, hogy valaki hogy a bánatba tud megtanulni úgy bármilyen idegennyelvet, hogy a sajátját nem ismeri, pedig mennyi ilyen van...! Én is úgy gondoltam, hogy így nem lehet nyelvet tanulni, hogy a magyar nyelvtan szabályait sem ismeri az illető,de nem egy ismerősöm megcáfolta ezt, de akkor sem értem. És nagyon sokan kiröhögtek emiatt, hogy ilyen (szerintük nem létező) összefüggéseken akadok fent! Itt a bizonyíték, hogy DE, létezik és helytálló az összefüggés, mert nem csak én gondolom így!:)
    Az állatosat is kitehetném én is a homlokomra. 4 kutyus, meg egy cicus, amikre emlékszem, hogy voltak. Ebből az egyik kutyát örökbefogadtuk, de nem bírt megmaradni nálunk sem, így elkolbászolt:( Viszont valakihez beköltözött, ennek örültem azért:) Volt egy palotapincsink, ő, amikor én voltam 15, akkor volt 14, szép kort élt meg. Meg volt egy malamutunk és egy rotink is (volt, amikor párhuzamosan voltak:) ). Imádtam őket, de fajkutyák lévén, mind a kettő produkálta a betegségeiket és el kellett altatni őket sajnos 10 és 12 éves korukban, ennek már 7 éve. Anyu akkor azt mondta, többet kutya nem lesz otthon. Egyik Tesóm most fogadott be decemberben egy beagle-t, a másiknál Can Corso volt(6 évesen rákos lett:O ), mi pedig vagy egy egzotikus rövidszőrű cicát szeretnénk, vagy egy mopszot:D Nagy valószínűség szerint a mopsz lesz, amint a szomszédék kicsinálják a németjuhászukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem, hogy hogyan lehet megérteni egy idegen nyelv tanulásánál azt, amit a saját anyanyelvén nem ért meg valaki... Meg hát tényleg, értem én hogy "beállítottság" kérdése is, de alapvetően szerintem igény kérdése...
      Nekem a kis egérkéknél az az egy tart vissza, hogy tudom, hogy mire annyira megszeretem őket és megszokom, hogy vannak, "elfogadjuk egymást", addigra meghalnak :(
      De már tényleg nagyon akarok, ráadásul mind úgy halt meg, hogy reggel semmi baja, délután meg görcsberándulva találtam meg őket suli után, pár hét eltéréssel :(
      Az állatkereskedésben meg annyit mondtak, hogy küszöbgaranciásak, mondom az mi? Erre, hogy miután kivitted a küszöbön, nincs rá garancia :S

      Törlés
  5. Hát igen, a nyelvtanos dologban egyet kell értenem. Magyarul is tudni kell. Egyébként a helyesirásra én is érzékeny vagyok, de én pl. nem használok hosszú i-t, mert nincs a billentyűzetemen (utólag és a jövőre nézve előre is bocsi mindenkitől).
    A sütiket én is szeretem, mindenfélét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, azért az érthetőbb, de mondom, nálam amik visszatérő dolgok, az a "mindíg" a "muszály" meg még van pár ilyen, (a j-ly is zavar nagyon) meg amikor szóban "bakkancs" "szallag" - szallagavató című mappákhoz azért néha odaírnám, hogy hogy az istenbe érettségizel ha a szalag szót nem tudod leírni helyesen?! :D

      Törlés
    2. Pont most olvasom Kovács András Péter könyvét, és tele van (direkt) helyesírási hibával, és hát emiatt eléggé nehézkesen álltam hozzá az elején :D

      Törlés
  6. Rám is igaz mind, állatkából Pityuka, a kék hullámos papagáj az, aki hiányzik, meg persze Boborján, a törpehörcsög, és Müzli és Knédli, az aranyhörcsögök. Az ilyen kis állattal az a baj, hogy nem él túl sokáig, mégis nagyon megszerethető :-(

    A Grammar Nazi az egyik becenevem otthon, szegény páromnak már az agyára megyek a javítgatással meg a hülye nyelvtani poénokkal :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, egereknél meg mondták is, hogy ne utáljam őket, de leginkább kígyókajának viszik őket, és mivel sok kell, túlszaporodás van, és betegesebbek :(
      Egyébként néha jó ám ez a nyelvtannáciság, van ismerősöm, aki mielőtt hivatalos helyre küld levelet vagy e-mail-t velem ellenőrizteti, szóval idegesítő vagyok, de hasznos is :DD

      Törlés
  7. azt hiszem mindegyikkel egyet tudok érteni, bár engem inkább csak úgy visszafogottabban érdekelnek a tetoválások/piercingek. (ezt úgy értem, hogy vannak olyan piercingek, amiket nem tudok megérteni, mert semmi értelmük, nem tartom szépnek, ilyesmi, de ettől még nem ítélek el senkit) éppen a never give up felirat tetováltatásán gondolkozok... :) hogy ahányszor csak ránézek, eszembe jusson, hogy akkor sem szabad feladni, ha éppen nehéz időszakon megyünk keresztül.
    volt egy kutyánk még régebben, nagyon szerettem, és néha nagyon hiányzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, mondjuk a makktágítót pl én sem értem, de úgy az "általános" piercingek tetszenek szinte kivétel nélkül :]
      Nekem hasonló okok miatt lett a bak jel, és azóta is imádom, amúgy fura, mert a tetkó, meg a piercing is olyan már mintha így születtem volna :D Mármint tudod, úgy teljesen elfeledkezem, és ha valaki nyáron azt kérdezi, hogy mi van a hátamon, automatikusan annyit válaszolok, hogy "Nem tudom, szedd le szedd le! Milyen bogár?" :D

      Törlés